Znašel sem se v situaciji za katero sem mislil, da sploh ne bo problematična, a kot kaže bo.
Prek ene izmed znanih internetnih trgovin, ki se ukvarjajo s prodajo tehnike sem na podjetje kupil tablico Prestigio za cca. 200€. Glede na komentarje in karakteristike sem pričakoval tablico srednjega razreda, ki se ne more primerjati z najboljšimi, vseeno pa dela tekoče in normalno.
Po 2 dneh uporabe sem videl, da je resnica daleč od tega, če sem bil v pritličju (modem je v 1.nadstropju) tablica sploh ne najde omrežja, oziroma če ga najde, pada dol. Če odmislimo stene je oddaljenosti cca. 3m, prav tako ne gre za staro stavbo in debele zidove.
Na enakem mestu mi vse drugo (Iphone, ipad, samsung tab, laptop) dela povsem normalno.
Ko sem šel zadevo raziskovati sem videl, da kar nekaj ljudi graja prestigio za slab wifi signal. Posledično sem hotel tablico po 2 dneh vrniti in vzeti boljšo tablico - Nexus 10, da bi se rešili teh problemov.
V trgovini so mi povedali, da tega ne morejo narediti, ker je bila tablica odprta. V glavi imam, da lahko vse kar kupimo prek interneta v roku 15 dni vrnemo, nevem pa kako je z nakupom, ki je bil opravljen prek podjetja. Je res, da ta člen potem ne velja?
Kakšen je vaš nasvet?
Prek ene izmed znanih internetnih trgovin, ki se ukvarjajo s prodajo tehnike sem na podjetje kupil tablico Prestigio za cca. 200€. Glede na komentarje in karakteristike sem pričakoval tablico srednjega razreda, ki se ne more primerjati z najboljšimi, vseeno pa dela tekoče in normalno.
Po 2 dneh uporabe sem videl, da je resnica daleč od tega, če sem bil v pritličju (modem je v 1.nadstropju) tablica sploh ne najde omrežja, oziroma če ga najde, pada dol. Če odmislimo stene je oddaljenosti cca. 3m, prav tako ne gre za staro stavbo in debele zidove.
Na enakem mestu mi vse drugo (Iphone, ipad, samsung tab, laptop) dela povsem normalno.
Ko sem šel zadevo raziskovati sem videl, da kar nekaj ljudi graja prestigio za slab wifi signal. Posledično sem hotel tablico po 2 dneh vrniti in vzeti boljšo tablico - Nexus 10, da bi se rešili teh problemov.
V trgovini so mi povedali, da tega ne morejo narediti, ker je bila tablica odprta. V glavi imam, da lahko vse kar kupimo prek interneta v roku 15 dni vrnemo, nevem pa kako je z nakupom, ki je bil opravljen prek podjetja. Je res, da ta člen potem ne velja?
Kakšen je vaš nasvet?