Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Govorim o tem da je ima cca. 30% 2.5l motorjev defekte na glavah, blokih in tesnilih. Pri turbo motorjih je razmerje še višje.
Tudi pri 2.0 se pojavijo podobne težave ampak v manjšem številu, je pa pri 2.0 (pa tudi 2.5l) motorjih material bloka oz. "obloge valja" dovzeten za obrabo in posledično prihaja do visoke porabe olja. Menjava batnih obročkov ne pomaga ker je problem v samem valju.
Zaradi prebitih tesnil oz. poroznih glav in blokov je subaru eden redkih proizvajalcev vozil ki na rednih servisih vliva v hladilno tekočino "tesnilce" hladilnega sistema!
Glede olja se niti nebi noben sekiral (klasična napaka japoncev) če nebi šlo za bokser motor kjer ima puščanje olja zanimive posledice, hitro se namreč olje zapeče na ventilih hkrati pa zažgano olje prekomerno prehaja v karter. Suma tega je da se težave z kurjenjem olja prenašjo na druge dela motorja.
Dizla sploh omenjal nisem ker tisto je bil polom, ampak jim ne moreš zamerit ker so naredili nekaj čisto novega in se pač na izkušnjah naučili nekaj kar bodo mogoče popravili tam do zatona dizlov!
hehe, da ne govorim o smradu k se olje cvre na izpušnih ceveh. ampak to se da enostavno resit z zamenjavo semeringov.... men gre ta smrad tok na zivce ej...