Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
DS5 je kao bolj športna varianta.![]()
Citat:
Uporabnik TUPLI pravi:
Kako se kaj obnese snow motion pri C5, zasneže ceste, visok sneg, led, ali deluje skupaj s esp ali posamezno ?
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
DS5 je kao bolj športna varianta.![]()
S hidravliko se ne da peljati športno? Premehno? Preveč nagibanja? Ni več vrst nastavitev? Soft, Hard, Medium? DS5 mi je vizualno res všečen v živo.
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Bistvo C5 je udobje, bistvo DS5 pa športnost, zato je podvozje tako trdo.![]()
Za familijo in dolge ture vsekakor C5 s hidravliko, za igranje po ovinkih pa DS5![]()
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
DS5 za igranje po ovinkih, kaj vse ne prebereš tukaj na alterju.![]()
1,6 tone težka podhranjena "kibla" je pa res prava igračka za ovinke.
In kako bi to svetoval, glede na izbiro: C5 ali DS5, kaj je boljše za ''igranje'' po ovinkih...? Še enkrat preberi, Radical SR1 ni v izbiri...Citat:
Uporabnik cizy pravi:
DS5 za igranje po ovinkih, kaj vse ne prebereš tukaj na alterju.![]()
1,6 tone težka podhranjena "kibla" je pa res prava igračka za ovinke.