Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
DS5 je kao bolj športna varianta.
Citat:
Uporabnik TUPLI pravi:
Kako se kaj obnese snow motion pri C5, zasneže ceste, visok sneg, led, ali deluje skupaj s esp ali posamezno ?
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
DS5 je kao bolj športna varianta.
S hidravliko se ne da peljati športno? Premehno? Preveč nagibanja? Ni več vrst nastavitev? Soft, Hard, Medium? DS5 mi je vizualno res všečen v živo.
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Bistvo C5 je udobje, bistvo DS5 pa športnost, zato je podvozje tako trdo.
Za familijo in dolge ture vsekakor C5 s hidravliko, za igranje po ovinkih pa DS5
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
DS5 za igranje po ovinkih, kaj vse ne prebereš tukaj na alterju.
1,6 tone težka podhranjena "kibla" je pa res prava igračka za ovinke.
In kako bi to svetoval, glede na izbiro: C5 ali DS5, kaj je boljše za ''igranje'' po ovinkih...? Še enkrat preberi, Radical SR1 ni v izbiri...Citat:
Uporabnik cizy pravi:
DS5 za igranje po ovinkih, kaj vse ne prebereš tukaj na alterju.
1,6 tone težka podhranjena "kibla" je pa res prava igračka za ovinke.