no, če še največji privrženci malo stisnejo zobe, skupaj ugotovimo da je scott res precenjen. Živijo na račun stare slave, ko konkurence še skoraj ni bilo. Naj se imajo fajn z tako politiko, jaz ga ne kupim. pri teh novejših znamkah pa je lahko čista loterija kaj dobiš. Eni imajo ultra super opremo, pa je okvir čisto čuden. Spet drugi imajo tudi super opremo, pa je recimo zadnje vzmetenje tak butasto izvedeno, da se sploh ne izkoristi. Spraševat po forumih kaj kupit je živa bedarija, ker redko kdo ima izkušnje z več kot 2 kolesi, modelov pa je nekaj 100. Splača se zbrat predloge, kdo je s čim zadovoljen in s čim ne, prebrat čim več testov po netu, nato obvezno kolo probat. Kupit na pamet je lahko katastrofa (been there, done that).
Pred vsem tem pa si je potrebno razjasnit pojme, ker kategorij v kolesarstvu je že malo morje. Nekoč so bili city bajki, mountain bajki, pa poniji. Danes se začne pri specialkah, potem so trekingi v vsaj 5 podkategorijah, potem so navadni mtb z spredno vilco, če si omisliš še zadnji amortizer, je zmeda popolna. Imaš dirkalne z minimalnim hodom, xc, am, fr, dh,..., ni da ni. Ko si razjasniš pojme, se odločiš kje boš vozil in kupiš temu primerno kolo.
Poznam recimo pacienta, ki si je kupil težko kravo od am kolesa z 15 cm hoda spredi zadi, gume 2.35, pa komaj kdaj vidi makedam. Gonit tako kravo po asfaltu je prava muka.
No pa da še svoje dodam, priporočam gianta, ker so kvalitetni okvirji, preverjena znamka, večinoma smiselno in uravnoteženo izbrane komponente, zmerna cena, predvsem pa odično organizirana prodajno servisna mreža preko freestyla. Mojega reign2 recimo zlorabljam na polno kolko se le da, seveda tam, kjer je namenjen in kolo več kot odlično služi svojemu namenu, brez najmanjših znakov utrujenosti