Kot vedno, se že prvi post začne napačno. Avtor sprašuje po točno določenem tipu kolesa, ki ga kupuje ... zakaj?
Zaradi izgleda (ker se mu vizualno dopade) ali zaradi potrebe po določenem načinu/zahtevnosti vožnje? Dajte se VEDNO najprej opredelit, zakaj potrebujete kolo ! Morda za DH, FR ali samo občasno makadamsko /cestno vožnjo? Če se vozite po makadamu, ne potrebujete bomberjev, pa tudi ne XT opreme. LX zadostuje. Če si bolj zahteven in rineš tudi v hrib, kupiš Lock out vilice, XT opremo in to je to. Ja, pa še dobre brejke, recimo hidravliko za spust.
Kontra temu pa hidravlika zaradi svoje teže predstavlja popolnoma neracionalen nakup, pa še dražja je od klasičnih brejkov. Za normalno vožnjo so navadne zavore popolnoma dovolj. Seveda pa dandanes proizvajalci/prodajalci občajnemu uporabniku ponujajo bistveno več /seveda za več denarja/ kot bo to lahko izkoristil.
Gleda Hayesa pa nimam pripomb (do leta 2004, zdaj ne vem), sam imam sicer Formulo, pa se nima kaj kriviti oz.tresti. Zamenjaš ploščice in to je to, da pa skriviš disk, moraš pa bit norec. Ampak v tem primeru pa raje poglej za DH bajki ali pa montiraj vsaj 180 rotorje !
Z normalnim načinom vožnje (ali malce bolj agresivnim) pa zavoram ne moreš bistveno škodovati.
Aja, pa še nekaj o SRAMu 9.0 ... seveda s tem ni težav, saj je razred XT(R)a. Aha, za perfekcioniste: kupite raje XTR, samo v tem primeru boste tisti R fino preplačali ...
Torej, jaz bi se najprej vprašal, za kaj /kakšen način vožnje bi potreboval kolo in šele nato spraševal ...
Sicer je meni popolnoma vseeno, skušam le prihranit kak (nepotrebno vložen) evro.