Nakup motorja....

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Snecer,ti marsicesa ne razumes. Zapnes za tisto kar ti pase in potem polagas bedarije drugim v usta
smile-1.gif
tip je sam izbral coperja,mu ga noben ne ponuja.... Ce ze izbira coperja,je bil predlog da naj mocnejsega vzame....ampak ti se kar ne razumes,ker ti turis svoje kawasakije povsod....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Res čudno, ko pa poslušam dva kolega, ki mata oz sta imela EN500 pa sama hvala in ni da ni.

Res pa je, da sta mi to v živo povedala in ne preko foruma.

Hrib, nizki obrati... zanimivo, da to nekdo napiše, ki sedaj vozi fz6, če drži navedba v pdopisu...

zanimivo

Nehajte folk fopat s pravljicami, omejitve so znane, kakšne so ceste je znano, promet je znan.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.019
394
83
tam ko se terc po tori rola
Citat:
Uporabnik map pravi:
Mislim da alter član Mobifrik vozi VN 900, lahk on kej več pove. Vsekakor je pa tam okoli 50 KM za čoperja čisto dovolj. Drugače so mi čoperji čito OK, samo grdo mi je obilica kroma in kiča. Bolj so mi všeč enostavnejši, minimalistični, z črnim motorjem, brez nekih hudih dodatkov, npr HD 883 iron, Yamaha XV 950, VN 900 custom, itd
Ja...zdaj ga imam deveto leto, pa ne premišljam o menjavi. Meni je v redu. 50 konjev je povsem dovolj. Tudi kolega je imel 900, ga je prodal in kupl Sport tourerja. Čez dve leti je šel nazaj na 900. Seveda pa so to motorji za umirjeno potovanje (z Bele Crkve do SG v enem šusu tudi ni bil problem, sem pa imel ovčjo kožo na zicu). Ko sem še bil v klubu, je en član naredil izpit in kupil 900Customa za prvi motor. Brez problema se je vozil. Takoj ga osvojiš.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Snecer,ti marsicesa ne razumes. Zapnes za tisto kar ti pase in potem polagas bedarije drugim v usta
smile-1.gif
tip je sam izbral coperja,mu ga noben ne ponuja.... Ce ze izbira coperja,je bil predlog da naj mocnejsega vzame....ampak ti se kar ne razumes,ker ti turis svoje kawasakije povsod....

Jaz, izbral je čoperja in predlagal sem čoperja, pač od kawasakija, ker ima kul modele.

Vulcan650

Ti si pa tisti, ki je začel utrujati z nekimi drugimi modeli kawasakija.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Mislim da alter član Mobifrik vozi VN 900, lahk on kej več pove. Vsekakor je pa tam okoli 50 KM za čoperja čisto dovolj. Drugače so mi čoperji čito OK, samo grdo mi je obilica kroma in kiča. Bolj so mi všeč enostavnejši, minimalistični, z črnim motorjem, brez nekih hudih dodatkov, npr HD 883 iron, Yamaha XV 950, VN 900 custom, itd
Ja...zdaj ga imam deveto leto, pa ne premišljam o menjavi. Meni je v redu. 50 konjev je povsem dovolj. Tudi kolega je imel 900, ga je prodal in kupl Sport tourerja. Čez dve leti je šel nazaj na 900. Seveda pa so to motorji za umirjeno potovanje (z Bele Crkve do SG v enem šusu tudi ni bil problem, sem pa imel ovčjo kožo na zicu). Ko sem še bil v klubu, je en član naredil izpit in kupil 900Customa za prvi motor. Brez problema se je vozil. Takoj ga osvojiš.

Zdaj ti bodo povedali, da ne razumeš
evil.gif


Mogoče da še tale dva omenim, ki sta z drek pumpo vse prevozila
http://www.moto-pajer.com/main.html

sicer 1100, ampak sta tudi malo jaæa...

Jaz bi si upal trditi, da sta kar uživala in še uživata, sicer zdaj na drugem motorju.

---------
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Versys se čisto ok premakne, samo ga je treba malo "obrnit", kar pa ni stil vožnje, ki bi pasal čopeju. Če imaš 1000+ ccm ti pač ni treba gledat v kateri prestavi je motor, čeprav končna zmogljivost ne bo večje kot pri malo bolj navitem 600-taku. Poznam pa tudi ljudi, ki čisto lepo živijo z 500-600ccm čoperji, ki so res več ali manj nepremičnine, ampak tu ljudje itak nimajo ne želje ne potrebe za več (ponavadi so to z svežim izpitom.

Sicer pa zadeva ni omejena na čoperje. Zgoraj je bila omenjena Honda NC750. Lani sem peljal tak motor na morje in vsaj zame je tak motor skoraj nevozen. Saj ima navor in vse, samo se že nad 120-130 tako matra, da se niti prehiteti ne da normalno. In tudi če čisto odmisliš "norenje" ali hitro vožnjo, ti vseeno tak motor ne vzbuja neke varnosti.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Za normalno vožnjo so vsi tile povsem ok.

Če pa misliš noret pol pa itak nisi za cesto.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Vozu sem kr neki BMW F650 tam 2002 letnik. Jajce od jajca. Sej za svojih 50 KM še kr gre, ovinki na dobrih gumah so lahkotni, za začetnika primeren. Ampak enovalnik te suva v rit kot nor, vse se trese, še nad 4000 obr, ne vidiš nič v špegle. tam po 200 km pir z tresočo roko piješ, ker misliš da je kej narobe s tabo in rabiš zdravniško pomoč. Visoka kompresija, ko spostiš gas te skoraj naprej zabije, če v tem trenutku dodaš gas cukanje, itd. recimo moj enovaljni maxiscooter je kar se uglajenosti tiče mercedes za tisto. Cilinder ima postavljen naprej, vibracije so pod štangaso, med vožnjo jih skoraj ni, itd.

Drugače pa spraševalcu. Probaj čim več motorjev (testne vožnje, rent, kolegi) da vidiš kaj ti paše in se potem odločiš. Načeloma cruiser sploh ni slaba izbira, če veš kaj hočeš in ti paše pod rit in se v tem položaju počutiš odlično.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
118
43
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:

Hrib, nizki obrati... zanimivo, da to nekdo napiše, ki sedaj vozi fz6, če drži navedba v pdopisu...

zanimivo

Nehajte folk fopat s pravljicami, omejitve so znane, kakšne so ceste je znano, promet je znan.
Imam fazerko, tako je. Pa TDMko in pegasota. Bi kupil še capota pa žena že sedaj teži
tongue-1.gif
Fazerka v šesti pri 50 dosti boljše vleče kot tist čoperček, če smo pri tem.
Če se gremo kam dlje peljat (npr lani: klik ), grem brez težav s fazerko (mogoče velja omenit, da imam sedaj handle bar riserje gor zaradi manj utrujajočega položaja). Če je treba stisnit po kaki lepi cesti 160, se brez naprezanja zelo na hitro to da. 700km v enem dnevu v dvoje se tudi da naredit. Pije malo, vzdrževanja ne potrebuje praktično nič, tako da je zame fz6 še vedno kul motorček.

Sicer pa ni pomembno, kak motor imaš, pomembno je, kam greš z njim. Hudič je, ker normalnega človeka vse mine, preden bi s tistim čoperčkom kam dlje odšel...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Na sličen balkan trip je šel enkrat poleg en z Mp3 (videl v prispevku od našega alteraša), pa je bilo čisto normalno...

In tudi s takšnik čoperjem 650 ni to nobena umetnost.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
118
43
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Na sličen balkan trip je šel enkrat poleg en z Mp3 (videl v prispevku od našega alteraša), pa je bilo čisto normalno...

In tudi s takšnik čoperjem 650 ni to nobena umetnost.
Vsi bi ga mogli čakat, pa malo bi trpel po malo daljših dnevnih turah, sicer pa bi seveda šlo. Tudi s kolesom se da naredit takšna tura.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja ful bi ga čakali, da ne pesni.

V takšnih grupah se itak čaka, ker enkrat, enga pritisne, ker drugič drug sitnari, čik kava, itd..

Če bi se tale s čoperjem sam peljal na takšno uro, bi on vas čakal in to je dejstvo.

Tu ste očitno sami najjaæi popotniki.

Me jako zanima kakšen podatek od povprečne dnevne hitrosti = netto in bruto...
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
118
43
Seveda se ne pelješ ves čas hitro, samo recimo tiste dni, ko se naredi 700km brez avtoceste, žal ne bi mogel dohajat. Ko te začne dohajat mrak, pa imaš še 2 uri vožnje pred sabo, se stisne včasih tudi čez mero. Tak čoperček pač ne gre dovolj, niti ni nobene dinamike čez ovinke.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
118
43
Tole je dober povzetek - dont't even think trying to push it
smile-1.gif
. Itak nikamor ne gre, vendar motor še tem konjem ni dorasel. Takoj vlečeš s stopalkami po tleh (verjetno si misliš, kaj se potem zgodi, če prideš prehitro v ovinekj), zanič vzmetenje, zanič zavore. Pač nobene dinamike.
https://www.youtube.com/watch?v=MgamCSy-zQ0
 
I

Izbrisan uporabnik #488

V taki grupi ni prav nobenega užitka, samo čakanje, stanje.

Če se bi ded sam peljal s čoperčkom, bi vas čakal nonstop. Pr taki grupi je eno tankanje in oblačenje pol ure+, kakor tudi vse ostalo, ko se taka grupa ustavi.

Pa še bistveno bolj bi užival, da ne bi kot ovca sledil pastirju + varnost.

Zato pa morate vozit gas bremza, če bi enakomerno lepo, bi bili na istem pa še bistveno bolj spočiti in z manj tveganja.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
118
43
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
V taki grupi ni prav nobenega užitka, samo čakanje, stanje.

Če se bi ded sam peljal s čoperčkom, bi vas čakal nonstop. Pr taki grupi je eno tankanje in oblačenje pol ure+, kakor tudi vse ostalo, ko se taka grupa ustavi.

Pa še bistveno bolj bi užival, da ne bi kot ovca sledil pastirju + varnost.

Zato pa morate vozit gas bremza, če bi enakomerno lepo, bi bili na istem pa še bistveno bolj spočiti in z manj tveganja.
Ne posplošuj preveč, si se precej zmotil glede marsičesa
smile-1.gif
Samo usklajena vožnja in uživancija.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Iz tvojega vidika ja. Jaz pa sem že iz videa videl, da je vse skupaj povsem nevozno.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
118
43
Poglej nekaj postov nazaj prilepljen video o yamahi 650 dragstar, pa vidiš, kaj je nevozno po besedah eksperta
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Verjetno je to edini posnetek na YT o tem motorju.
priden.gif


Ekspert? ni to tisti klovn iz topgeara, kjer so se delali noca iz vsega... tolko o ekspertu
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.019
394
83
tam ko se terc po tori rola
Hm...ko že toliko razglabljate, da se s chopperjem (ki pa to ni, ampak bolj neke vrste cruiser..pa vseeno) ne bi mogel peljati zraven... Če skupina divja, vsekar ni šans. Je pa kolega imel MZ, pa ga skozi Hudo luknjo na 600SS niso mogli prehiteti.... Ampak to je ''norc''. Da se z majhnim chopperjem ne moreš peljati daleč...? Poznate Cvickarja? S svojo Virago125 je prevozil celo Jugo, z Makedonijo vred. Klavdija ima na svoji 750Shadow par 100Tkm. Nordkapp, Rusija, Tunizija,... Vse omejitve so le v glavi, če me razumete. Tudi v skupini se da čudovito peljati, če je le nekje enak rang motorjev in je road captain normalen. Enkrat smo šli za Srbijo. Deževno obdobje. Prvi ga je normalno peljal, imeli pa smo tudi enega upokojenca vmes... Veš da ni bil tako vešč vožnje v dežju, nam se pa mudilo.... Ja, bomo pa prenočili kakšen kilometer prej, jebelacesta.... Saj smo pa ja na dopustu. Sam se pa najraje vozim sam. Ni treba loviti sprednjega, čakati zadnjega.... Enkrat si namisli dežjaka obleči eden, čez par kilometrov drugi,... Ko se tanka, vedno eden ''pozabi'' in čez 50 kilometrov vozi na hlape. Ta eden sem bil že tudi sam.... Vsi so tankali v Kragujevcu, jaz pač ne. Mislil sem tankati v Foæi. Zaprto, potem pa obvoz skozi Sutjesko in čez neke jebene vukojebine... Na pumpi pred Mostarjem sem natankal dobrih 20 litrov. V 20-litrski kesl. Dejansko vozil na hlape.... Od takrat že pred lučko tankam. Če že greš v neke ''Karpate'', ni odveč litrska plastenka goriva. Polna.