S tem si dokazal, da ti teorija kar špila, v praksi pa so žal stvari drugačne.Ta avto ima poleg znanega EV handikapa (baterija) problem tehnološko zastarelost. Če prav vidim ima poleg "prestavne ročice" ki je nima noben EV, še analogne števce pa mini ekran v "kapelci". Avto je za današnji standard zastarel. Ne moreš sedaj govorit da je to luksuz na EV, ker žal ni ne v EV ne v klasični ICE sferi.
Sredinski zaslon je digitalen, stranski so analogni. In kombinacija obojega je odlično izvedena, vključno s praktično nevidnim prehodom, ko je enkrat zaslon vključen. Pa ne boš verjel, po tvoje kapelca zagotavlja, da ni niti najmanjših problemov z vidljivostjo v soncu. Vem, nekaj norega, kar človek tudi pomislil ni na zastarelih ICEjih. Pri modnih EVjih in ICEjih brez grde kapelce pa žal to ni tako samoumevno. Upravljanje je tudi ergonomsko, edino bi si želel več podatkov na voljo. Tukaj Mazda žal šepa.
Za ostalo si pa post od tony preberi.
Sva se mi zdi že kakšen mesec nazaj dorekla, da ta Mazda ni zate, tako da ne vem, zakaj teoretiziraš še naprej. Vsaj zapeljati se pojdi z avtom, da boš lahko kaj realnega zapisal. In kot sem že zgoraj napisal: če ti doseg ne paše, če te šalthebl moti, pa potem kvazi analogni zaslon, pač poglej okrog. K sreči je enormno število avtomobilov na voljo, tudi z 20 palčnimi tablicami nabitimi na sredino, brez kapelce in brez šalthebla.



Sicer mi pa ni najbolj jasno ali jaz nerazumljivo pišem ali ti ne razumeš zapisanega ali enostavno iščeš brezvezen ''fajt''. Nikjer in nikoli namreč nisem napisal, da je ta Mazda luksuz.

) in vsakič po cca. 15ih sekunah od vključitve avtomobila ''pade'' Apple Carplay na zaslon. Da niti ne omenjam odlične ergonomije tipk za multimedijo. Pri novih s touch zasloni (vključno s 6E) gre samo navzdol.
še muhe žre, ali kako že gre