Nakup el. malega avta

mtl

Guru
19. jul 2007
11.101
761
113
Kras
www.mtl.si
Ta avto ima poleg znanega EV handikapa (baterija) problem tehnološko zastarelost. Če prav vidim ima poleg "prestavne ročice" ki je nima noben EV, še analogne števce pa mini ekran v "kapelci". Avto je za današnji standard zastarel. Ne moreš sedaj govorit da je to luksuz na EV, ker žal ni ne v EV ne v klasični ICE sferi.
S tem si dokazal, da ti teorija kar špila, v praksi pa so žal stvari drugačne.
Sredinski zaslon je digitalen, stranski so analogni. In kombinacija obojega je odlično izvedena, vključno s praktično nevidnim prehodom, ko je enkrat zaslon vključen. Pa ne boš verjel, po tvoje kapelca zagotavlja, da ni niti najmanjših problemov z vidljivostjo v soncu. Vem, nekaj norega, kar človek tudi pomislil ni na zastarelih ICEjih. Pri modnih EVjih in ICEjih brez grde kapelce pa žal to ni tako samoumevno. Upravljanje je tudi ergonomsko, edino bi si želel več podatkov na voljo. Tukaj Mazda žal šepa.
Za ostalo si pa post od tony preberi.
Sva se mi zdi že kakšen mesec nazaj dorekla, da ta Mazda ni zate, tako da ne vem, zakaj teoretiziraš še naprej. Vsaj zapeljati se pojdi z avtom, da boš lahko kaj realnega zapisal. In kot sem že zgoraj napisal: če ti doseg ne paše, če te šalthebl moti, pa potem kvazi analogni zaslon, pač poglej okrog. K sreči je enormno število avtomobilov na voljo, tudi z 20 palčnimi tablicami nabitimi na sredino, brez kapelce in brez šalthebla.:aplauz::aplauz::aplauz:

Sicer mi pa ni najbolj jasno ali jaz nerazumljivo pišem ali ti ne razumeš zapisanega ali enostavno iščeš brezvezen ''fajt''. Nikjer in nikoli namreč nisem napisal, da je ta Mazda luksuz.:eek:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.811
4.566
113
Obesil sem se samo na to da mazda je daleč od tega kar naj bi sodoben avto bil, EV pa sploh. Če nimaš fizičnega menjalnika ne vem zakaj bi imel pilotsko ročico na sredinski konzoli. Včasih je bil "falični" simbol zaželjen, ampak odkar vse resne znamke prestavljajo menjalniške ročice tam kje so nevidne so tile "izrastki" povsem odveč ... sploh na EVju. Sej da nebom kritizial samo mazde, enak problem ima toyota. Rav4 ima šalthebl kot boeing, pod pokrovom je pa to samo malce povečano stikalo .. skratka nima nobene uporabne funkcije razen da pač tam je in zaseda plac.
 

mtl

Guru
19. jul 2007
11.101
761
113
Kras
www.mtl.si
Obesil sem se samo na to da mazda je daleč od tega kar naj bi sodoben avto bil, EV pa sploh.
Vidiš, spet že v osnovi grešiš. Sodoben EV bi moral biti ravno takšen mestni avto za kratke razdalje, ne pa velik SUV za daljše razdalje.
In recimo sedaj prihajajo na trg točno takšni EVji, ki bodo dali nov zagon prodaji EVjev. Majhni avtomobili s sicer kratkim dosegom, ampak ej, ne rabiš več. Pa relativno normalno ceno.
Dejansko je pa ta Mazda kot novo vozilo bila totalen strel mimo, ravno zaradi velikosti baterije, ker to ni majhen avto (no, razen noter). Ne moreš prodajati majhnega avta za 40 tisočakov. Pa naj bo še tako kvaliteten.
Ampak trenutna cena rabljenega v tujini jo pa poriva v točno ta segment in brez najmanjšega dvoma lahko trdim, da je to daleč najboljša možnost, če ti doseg in notranja prostornost (pa ni tako slaba, ampak ja, žal daleč od vzorne) ustrezata. Zaradi same kvalitete avtomobila, opreme do konec koncev 6 letne polne garancije na celotno vozilo.
Vse ostale preference od tvojega faličnega simbola do tvoje kapelce, so pa čisto subjektivna zadeva, ki jo normalen človek brez težav požre, ko pogleda kaj dobi za ta denar. Če pa imaš 50 jurjev, da jih flikneš za avto, potem si pač lahko zmišljuješ.
Se mi pa vedno bolj zdiš kot nekdo, ki išče popolnoma nepomembne izgovore, zato da potrjuje neko svojo tezo. Tudi prav.
Kot pa omenjeno: ni to avto za vse, samo ne mi prosim z nekimi faličnimi simboli in kapelco. Ki so popolnoma ergonomsko in uporabno odlični. Ali ti je lepo, je pač subjektivna zadeva.
Čudno, da nisi omenil še samo 8 palčnega zaslona, ki ni na touch. To je šele iz 20ega stoletja. Pa čeprav je po mojem mnenju to ena izmed daleč najboljših implementacij multimedijskega sistema v avtomobilih. Od varnosti uporabe, do izjemno kvalitetnega zaslona in seveda zanesljivosti delovanja. V pol leta se tudi enkrat ni obesil (vem, kaj je postalo nekaj pozitivnega, da je potrebno posebej poudarjati :valjamse: ) in vsakič po cca. 15ih sekunah od vključitve avtomobila ''pade'' Apple Carplay na zaslon. Da niti ne omenjam odlične ergonomije tipk za multimedijo. Pri novih s touch zasloni (vključno s 6E) gre samo navzdol.

Aja, še to. Primerjati ročko pri Mazdi in Toyoti je enako kot bi primerjal električni motor s štirivaljnikom z vplinjačem. Ravno vozil Corollo Cross in razlika med prestavno ročico te Mazde in Toyote je vseeno precejšnja ;). Pri Mazdi je joystick, pri Toyoti pa kar konkretna mehanska ročka. Probaj enkrat MX-30.
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.258
2.830
113
za šankom
Tale mazda je napram 3/4 evjem konkretno premijska, se vedno tako zunaj kot znotraj izgleda proper normalen avto, brez plastike na sedežih in materiali, ki so bili 10 do 15let nazaj standard za neke normalne znamke
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Guru
19. jul 2007
11.101
761
113
Kras
www.mtl.si
Se strinjam, zato pa stalno poudarjam kvaliteto.
Težava je v tem, da so se ljudje navadili na poden od kvalitete sodobnih avtomobilov in potem ko brskajo po spletu enostavno vidijo doseg 200km in je avto out. Ker predvidevajo, da je ta Mazda tudi takšen poden od kvalitete.
Kar mene moti pri tej Mazdi je edino teža, ampak to pač moram vzeti v ozir, ker je EV. Potem je tukaj slabše delovanje asistenčnih sistemov in še kakšna malenkost, recimo da si ne zapomni stopnje regeneracije. Ampak, ko pomislim, kaj bi bila alternative, sem takoj zadovoljen.
Se pa odlično pelje za EV. Ker ko sem se recimo iz ID3ja presedel nazaj v Mazdo, sem takoj pozabil težo. Hudiča, še celo (ja tako hudo smo padli) dober občutek na volanu ti daje, ne pa, tako kot pri precej sodobnih vozilih, ko je sistem za igričarstvo bolj odziven in ti daje boljše povratne informacije kot pa dejanski volan v pravem avtomobilu. :eek: