Nakup Clio II 2002 1.5 dCi

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Ta clio 1.5 se kr približa pri končni stroških goriva mojemu 1.4 na plin. Moj ima poraba plina 8l pa ga teram, ta 1.5 bi vrjetno imel porabo 5l pri takem stilu vožnje, kar znese cca 6 evrov/100km. Da se pa oba vozit še ceneje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.436
5.718
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
1000 evrov, kje je še delo, čiščenje sistema in popravilo pumpe.

obnova pumpe in šob je 750€ z montažo in demontažo. Če se je zadeve lotlo pravočasno in ni potrebna še menjava cevi in čiščenje kesla
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.381
2.432
113
SV SLO
Pri nabavni ceni avta 1.000 eur je to res majhen strošek
evil.gif
.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
750 evrov je tud velik za avto za jurja in pol.
pa raje prištej še na čiščenje pa si takoj skoraj na jurju, ampak ko to porihtaš je mir za 200.000km.
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Imam 2004 letnik, enak 48kw motor. Gre tudi po makadamu, ce je treba. Imam 280kkm, pred 20kkm sem menjal sklopko. Se vedno tehnicno izpraven in ugoden za voznjo, nekje 4,5l je realna poraba pri 130kmh na avtocesti; ce gres 100-110kmh prides na 4l. Avto imam od 110kkm in glede na zgodovini ki sem jo dobil, so sobe prve
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.122
4.095
113
2004 modeli imajo že nove verzije Delphi črpalk ki ne crkujejo (toliko). Pred tem letnikom so pa kar "praviloma" ribnile slej ko prej.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Če kupiš tak avto in crknejo šobe/pumpa - daš rabljene gor za 200€ in piči dalje in se ne sekiraš za naslednjih Xk km

Pri meni so crknile po približno 200k km
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.436
5.718
113
če crkne pumpa daš gor komplet vse in to ni 200€. rabljene padajejo samo bedaki
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Brihtoli pa dajejo 1200€ za popravilo... za avto, ki je vreden max 1000€
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.436
5.718
113
ja zakaj pa ne če je avto dober. Redki avti so tak poceni kot clio.
Povej mi nekaj kar ti bo 4l pilo. Tisti ki da 1200 za popravilo, si je pa sam kriv ker je vse znake ignoriral in čakal do bridkega konca. Če bi pravi čas zrihtal bi blo pol majn.

V glavnem maš dobrega cliota ki je pač pumpa riknla drugače je ok. Kaj boš? Daš jurja da zrihtaš, al pa kupiš nekaj drugega za jurja. in še enega jurja na stran, da zrihta jermen in vse pa za ostale napake ki se pokažejo. Marsikdaj se bolj splača tudi avto za 1000€ popravit kot pa kupit potencialnega mačka v žaklju a 1000€
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
za 850 evrov si v navdnga cliota 1.2 ali 1.4 daš vgradit plinsko pa se voziš ceneje kot s tem dizlom 1.5. Ja 4 litre žre pri 70km/h, meni plina žre 8l pa drvarnico tišim do 5000 obratov ...če bi se vozil 70km/h pa lahko žre samo 6.5l plina....ker ta clio ima na regionalni na bencin porabo 5.5l a moraš res pazit.
Plin ob nedeljah, praznikih je pri butan plinu po 55 centov.

Prejšnji teden mi je serviser delal servis na plinski in računal 30 evrov, menjal oba filtra, priklopu na tester in dela ODLIČNO.
aplauz.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.436
5.718
113
ja ampak ti navadnega 1.2 nimaš če ti crkne dizl. Torej moreš navadnega kupit, navadnega nardit servis in še plin vgradit. Pa si na 2x ceni popravila prejšnjega. Dci na regionalki žre 4l brez da paziš.
Torej ni računice v tvojem pisanji. Še vedno se bolj splača popravit če imaš drugače dobrega dci.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Dci na regionalki žre 4l brez da paziš.

Ok, v tem primeru imam 6.5l porabe plina pa si računaj, plin točim po 55 centov.
Mel sem golfa 2 dizla pred 10 leti pa je bla poraba 5.5l kljub varčevanju....z generalno seveda.
Brat je vozil 1.9 TDI s porabo 6l.

Mi smo v hribih in poraba bo logično višja za min.1l.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
14.436
5.718
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
Kaj pa so znaki da bo šlo kaj narobe? Imam kangooja in ene 165k km.

V nafti opilki. Odklopiš eno od cevi na naftnem filtru, daš par kapljic na roko in posvetiš z neko lučjo. Če se sveti je pravi čas za obnovo pumpe dokler še šobe delajo.
Drugače pa nemirn prosti tek zjutraj pri hladnem zagonu tudi kaže na to. To bi blo za šobe
Potem recimo lučka (špirala) pri pospeševanju na polno.