Nakup avtoprikolice kje ? - tretja tablica

JakeTheSnake

Fizikalc
16. okt 2016
376
122
43
Sam imam montiran vitel na rudo pa če zapnem s spodnje strani za zadnji del se "polavtomatsko" kipne tudi če ni ravno "v vagi".
Za mojo prikolico, pa verjetno to ni samo za ta model, ampak je na splošno dobavljiva zadeva, se dobi 12V polž, ki pride pritrjen na sprednji del prikolice oz. tam, kjer odpnem keson in potem ta dviguje težo. Mi je prodajalec ponujal to opcijo, če bi vozil karkoli težjega. Zaenkrat ni potrebe, je pa dobro vedeti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Morda kdo ve ,kako je s tovorom na vrhu stranic ? Recimo da pelješ 3m kos lesa na vrhu ,povpreko prednje in zadnje stranice in privezano na pod ? Je to problem ? Po moje nebi smelo biti to prepovedano ,glede na to ,da obstajajo prikolice ki imajo samo poden brez stranic ? Ali se to tretira drugače ? lp
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Če je varno pritrjeno potem je vseeno kako ga postaviš. Varno je pač stvar presoje vsakega posameznika, če je posameznik policist in trdi da ni varno imaš pa probleme. Tovor na obeh stranicah pomojem ni ravno varen, vprašanje sicer koliko je težko vse skupaj.

Druga stvar je pa ko so v igri zakonska pravila, tovor lahko visi največ 1.5m čez zadnji rob prikolice, pri čemer mora biti oprt na 5/6 dolžine na prikolico (tovorna površina). Torej z 2m prikolico ne moreš vozit 3m stvari, ravno prav bi bila taka z 2.5m dolžine.

V praksi sam 4m les vozim na prikolici s pobranimi stranicami (225 dolžine) tako da ga spredaj dam 0.5m na rudo in zadaj gleda potem malo manj kot 1.5m čez rob. Tehnično je to še vedno v prekršku, samo jebiga za 5 plohov ne bom najemal kamiona da mi jih pripelje 10km od najbližje žage.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Ja saj naprej če gledama bolj po sredini rude , po moje ni sporno če je skoraj do priklopa . Seveda govorim o 30-40cm širine. (3-4 fosni vrh en drugega)
Imajo pa ene prikolice spredaj takšne nosilce ,ki mislim da so namenjeni ravno temu ,da lahko tovor podaljšaš tudi do avtomobila ??
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Pri teh malih prikolicah moraš pazit ker se ti hitro "vklinijo", kratka ruda in kratka prikolica, ki prehitro zavija. Če podaljšuješ naprej potem samo na sredini oz. do kjer imaš šasijo drugače boš kmalu dobil luknje v blatnik. Če daš preveč naprej in preveč po širini je že pri vožnji naprej nevarno da v kakšnem ostrem zavoju zapne tovor ob avto.

Glede tega kako naj bo naložen tovor in pravilniku lahko spet debatiramo. Uradno pravi zakon "tovorna površina". Ruda se načeloma noter ne šteje, vsaj ne pri klasičnih prikolicah. Imaš pa prikolice kjer je ruda tudi nakladalna površina oz. se jo da celo podaljševat za potrebe prevoza daljših stvari, tam je najbrž drugače. Pri teh malih kjer se prednja stranica podre naprej bi se lahko uradno reklo da imaš še tiste 30-40cm dodatne nakladane površine.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.046
389
83
44
dolenska
Dajši tovor in mala prikolica zna narediti veselje. Moja izkušnja s 5 metrskimi plohi in 1.5 metrska prikolica. Čez zadnjo stranico sem jih toliko dal, da sem lahko še nekaj malega obračal. Da sem lahko ene 3 ovinke speljal. Pri ravki je problem še, ker ma na vratih kolo. Dol ga pa nisem jemal. Plohe privezal, da se niso premikal no tu se je pa hec začel. Hotel je dvigovat zadnji del vozila, ker je bil previs plohov ogromen čez zadnjo stranico. Tako, da kar pametno izkoriščajte te male prikoličke. Aja, zadnja stranica je težo zdržala, ker sem naredil drugo. Originalno sem na tak način nalaganja v preteklosti uničil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ko berem kakšne težave imate plehnatimi prikolicami, je padla odločitev, da svojo staro raje obnovim.
Polna šodra s kupom, bp. To je tam nekje 1300-1500 kg :bonk:
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Ko berem kakšne težave imate plehnatimi prikolicami, je padla odločitev, da svojo staro raje obnovim.
Polna šodra s kupom, bp. To je tam nekje 1300-1500 kg :bonk:

Samo je problem pri starih, ki so pregnite tehnični. Če se vidi vare na šasiji in podvozju na novo ne pustijo čez. Skratka lepo delajo na to da stare "home made" prikolice z listnatimi vzmetmi spravijo iz prometa.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Samo je problem pri starih, ki so pregnite tehnični. Če se vidi vare na šasiji in podvozju na novo ne pustijo čez. Skratka lepo delajo na to da stare "home made" prikolice z listnatimi vzmetmi spravijo iz prometa.
Podvozje/ šasija sta bp.
Bolj gre za rjo na delih, kjer so pritrjene stranice in pa za same deske, ki so že kar konkretno zjahane, še posebej poden.
Je pa kar lepo gumi/štrudl vzmetenje, nobenih listnatih vzmeti.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
Pečeno... 2x300 kg je že preživela. Pelje se lepše kot sem pričakoval..
 

Priponke

  • pikolica1.jpg
    pikolica1.jpg
    1,1 MB · Ogledi: 265
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX in Hanzi

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.401
146
63
670 prikolica + 330 priklop... Sem šel montirat priklop pa spotoma vprašam če imajo kakšno prikolico. In sem se kar zasmejal ko so mi ponudili ta isto kot sem bil skoraj odločen da jo kupim pri millerju. Cena ista.
Prvi vtis dober. Pelje se lepo. Odpira se spredaj ,zadaj. Stranske če želiš se lahko odvijačijo.Možnost kipanja. Na platoju štiri točke za privezovanje.Všeč mi je tudi ,da je podporno kolo v sredini rude in ne na zunanji strani. Aksa knott . Gume 165/13.

Zanimivo ,da je v homologaciji proizvajalec zapisan kot firma Lider ,država Francija ?? Verjetno je to kaka fora zaradi uvoza, ker prikolica je kolikor vem iz Kragujevca / YU.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi