Sem vam "navrgel" kako stran ali dve nazaj, da v izjemnih primerih - in to je ravno tak primer - smeš z B kategorijo vozit skupino vozil s skupno maso 4.250 kg - kombi 3.500 + lahki priklopnik do 750 kg. Lahki priklopnik se namreč ne všteva v skupno maso v tem primeru.Zvcp je mimo.
Besedilo iz 149 člena je zdaj v zakonu o voznikih, 56 člen.
Pri lahkih priklopnikih ni tistega stavka "in skupina vozil ne posega v pravila o homologaciji vozil", karkoli že tisti stavek pomeni.
Vrtimo se zato, ker eni fantazirajo o nečem, kar ni v nobenem zakonu.Tu se vrtimo ja...
Glej ko sn prvič v življenju šel po pesek sem na eno malo prikolico nametal 980 kil Pa ni bla niti pol polna. Na vagi me je kap skorajPri "osebnem" prevozu, pa se smatra, da dobroverni šofer ni sposoben "na oko" oceniti koliko tovora pelje (in verjemi, da jih 99% res ni sposobnih), zato je pač omejitev taka kot je v vozniški -
A to leti name ??Vrtimo se zato, ker eni fantazirajo o nečem, kar ni v nobenem zakonu.
Če nisi "moderator z Alterja" vseeno to delaš vsake kvatre enkrat, takrat pa si tudi lahko privoščiš 10€ več za trajekt.Se pa prikolica z daljšo rudo lepše pelje. Tudi rikverc jo lažje poravnaš. Ko kratko prikolico "zalomiš" ti vrtenje volana ne pomaga več veliko.
A veliko.ljudi z gradbeno prikolico hodi na trajekte?
Ajd če imaš vikend dol in ga greš obnavljati.