Nakum ŠTIRIKOLESNIKA

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.201
8
38
41
Pred tremi meseci sem se odločal med Arctic cat xc 450 ( preoblečen kymco maxxer) in Polaris sportsman 500. Odločil sem se za sportsmana zaradi višje končne (95km/h)vs AC (80km/h). Po 400 km off roada, 200 km ceste še vse stoji tam kot mora, pelje se naravnost, ni zračnosti v končnikih... Mikal me je tudi SMC JUMBO 700 (tajvan) ampak ko vidiš, kako ameriški rednecki terajo Polarise po terenu ( tudi BRP, AC, YAMAHA; SUZUKI,KAWL) te prepriča...

Še nekaj utrinkov iz sobotne vožnje... CF MOTO, GOES, LONCIN, XXXL, JIAJUE so bili v garažah
evil.gif


VIMEO
cheer.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pa SMC, Kymco in Dinli so taiwanci in so daleč od neke čangšlang robe, če bi potegnil črto z avtomobilističnim svetom bi lahko rekel da so neke vrste korejci med atv-ji.
smile-1.gif

SI predstavljam da te peče rit vsakič ko se vsedeš in zapelješ......mal perverzneža že ?
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
Citat:
Uporabnik sanco pravi:
CF MOTO, GOES, LONCIN, XXXL, JIAJUE so bili v garažah
evil.gif

VIMEO
cheer.gif

Kateri so bli pa na terenu ( predvsem kubikaža me zanima)....pa brez zamere...deluješ mal psihičarja glede na drkanje gas ročke
smile-1.gif
 

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.201
8
38
41
BRP 650, 800, AC 650, DINLI 700, POLARIS 500

Nebi si jst kupil ATV gay perla barve
evil.gif
Moj je diskretno zelen.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
Se mi je zdel da se pod 700ccm ne splaca za na teren
smile-1.gif


Men je pa lig grizzly z uno "belim" camo vzorcem vsec
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Tebi se marsikaj zdi, veš pa bolj malo. Že recimo 400ccm je za teren dovolj, ponavadi prej zataji voznik kot pa manjko ccm. Pa bolj kot ccm se gleda konje (enako kot pri avtu), ker imaš tudi 400ccm in 800ccm z enako konji.

Me res zanima koliko atv/quad si si že lastil ali vsaj peljal, da si sedaj prišel še sem pametovati?
rolleyes-1.gif
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Dejmo argument zakaj ne goesa?Boljse znamke
so vsaj jurja drazje kar je prevec pa se novega bi raje
kupil.
grin1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.339
4.918
113
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
Dejmo argument zakaj ne goesa?Boljse znamke
so vsaj jurja drazje kar je prevec pa se novega bi raje
kupil.
grin1.gif

Pojdi peljat sprobat par različnih, novih in rabljenih... ATVji, vsaj vzhodne znamke še niso enako primerljvi kot vzhodni in zahodni avti,
kateri so že tudi po kvaliteti skoraj ali celo tudi boljši, stvar pogleda...

Pri ATV-ju se ti bo predvsem poznalo pri vzdržljivosti materialov, priznane znamke so tukaj še vedno par korakov naprej in zaradi tega se ti splača investirati tistega jurja več, saj boš skozi uporabo to lahko hitro dobil nazaj, predvsem pa bo manj slabe volje, ko te pusti na cedilu nekje bogu za hrbtom...

Odločitev je pa tvoja, probaj testoraj in šeenkrat testiraj...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Argument? V družbi s katerimi se skupaj vozimo so štiri goesi in pri dobesedno vsakem so neke težave, od manjših do zaribanega motorja in to že pri zelo malo prevoženih kilometrih. Pa vsi motorji so bili kupljeni novi in so maksimalno vzdrževani!
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
Dejmo argument zakaj ne goesa?Boljse znamke
so vsaj jurja drazje kar je prevec pa se novega bi raje
kupil.
grin1.gif
Goes it is. Srečno vožnjo.
Amen
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Tebi se marsikaj zdi, veš pa bolj malo. Že recimo 400ccm je za teren dovolj, ponavadi prej zataji voznik kot pa manjko ccm. Pa bolj kot ccm se gleda konje (enako kot pri avtu), ker imaš tudi 400ccm in 800ccm z enako konji.

Me res zanima koliko atv/quad si si že lastil ali vsaj peljal, da si sedaj prišel še sem pametovati?
rolleyes-1.gif

E moj Štajer`c
evil.gif


Loncin 200ccm.......k ga sva ga s kolegom domov prpelala...sva šla najprej u Metalko po par kg novih šravfov, standardni so sam pleh........zobnik zadi smo švasal....zadnja os je kriva ( skoki tm do 0,5m).....štrom po enmu letu ni delu....celga vn vrgl pa prelotaval.....no pol nam je dopeesdilo pa smo zrihtal sam tok da ma kontakt
smile-1.gif
ampak dela....

Kolega Sym 350ccm....niti ne vem al je 4x4 (mislim da ne.....) motor je neka kopija honde in dela BP......sem se hotu že pelat z njim......no pa se mu je u gmajni prevrnu.....in skotalil dol po hribu (par prevalov)...hvalabogu noben mrtu.......ampak.......prodaja ga po delih ker je grušt vs kriv
bonk.gif


Zgleda te čangšlang modeli ne poznaja jekla in je vse plehnato
smile-1.gif


En znanec pršu zanč z Hondo 400ccm 4x4.......ma kaj pa vem če kosilnici snamem avspuh dol ga bo preglasila
smile-1.gif


Tko da sicer nimam pojma
tongue-1.gif
Ampak če bom kupu bo to orenk ATV ( kawasaki 750 yamaha 700) za 10k AL PA NE BO 0

pozdrav.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Sym s 350ccm niti ne obstaja tako da si zgolj potrdil da bluziš v prazno kot ponavadi.

Raznorazni Loncini in Bashani XXXL za 1k eur ali še manj... pa menda ja nista s kolegom pričakovala da bosta za tak denar dobila konkreten atv? Če sta, potem vama nekaj konkretno manjka v glavi.
grin1.gif


Sicer pa kot sem že napisal, velika razlika je ali je poreklo kitajska ali taiwan. Slednji so precej bližje japoncem, res pa da jih ne dobiš za 999,99 eur.

Pa upam da ne misliš, da je brute force 750 ultra zanesljiva zadeva, imaš na atv forumu precej "zadovoljnih" lastnikov s spiskom okvar.

 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
No pa 300ccm....vsekakor premalo za resen teren.....

Nisva.......ampak tud nisva štajerca da bi se s takimi stvarmi okol vozila
grin1.gif


Če me spomin ne vara je nekdo pisal o strgani manšeti na zglobu pri 1 teden starem.....shit happens.....

Predvsem me zanima V-tvin vs en cilinder....ti boš ziher vedo
sprasujem se.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pa bolj kot ccm se gleda konje (enako kot pri avtu), ker imaš tudi 400ccm in 800ccm z enako konji.

Tole GOLD one sem pa pozabil komentirat
cheer.gif


aplauz.gif


Ja za teren rabiš predvsem konje
cheer.gif


Zato pa sem rekel...če kaj veš kako se obnese V-tvin v bruteforceu VS ostali z enim cilindrom ?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Nisva.......ampak tud nisva štajerca da bi se s takimi stvarmi okol vozila
grin1.gif

Moj stroj je sicer taiwanskega porekla ima pa čistokrvno japonsko srce (subaru) pa cena je za enih 7 loncinov in kvaliteta je temu primerna.
smile-1.gif


V-twin se raje vrti in ima največjo moč v višjih obratih, torej bolj kot ne stvar osebnih preferenc kaj komu ustreza glede na njegov stil vožnje.

Izvoli en video da boš lažje razumel kaj sem hotel s ccm povedati.

https://www.youtube.com/watch?v=1eDK49i2hPc
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Ni se recen da bo goes, sam sem mislil da bo, pa vidim da bo bols se mal pocakat da se nabere se mal fedra za boljsi moped.Kaj predlagate v taksni velikosti kot je goes poleg AC?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Za crknit smešno...
hysterical-1.gif
Na enega daš ''plastične'' gume, pa ga lahko s športnim 2WD potegneš... al pa na tvojega ''subaruja'' ''keramične'', pa ti ga na roke v rikverc potegnem...