Najslabši servis za skuter

zihr

Zelenc'
1. okt 2025
1
0
1
Sem prvi lastnik skuterja Piaggio Beverly 250 l.2008. Ima 8.000km in je kot nov. Septembra 2024 sem ga peljal na Pleško moto servis na Brezovico zaradi rahlega puščanja vodne črpalke. Po enem mesecu so zamenjali vodno črpalko, kar naj bi stalo 250€, potem pa so ugotovili, da pušča še ena cev in da me bodo obvestili, ko bo popravilo končano. Po več kot treh mesecih čakanja so mi povedali, da je motor zariban in da čakajo, da ga pridem iskat, saj naj bi me o tem že obvestili in naj bi jim jaz to tudi obljubil. Po večkratnih neuspešnih poskusih pisne komunikacije, sem šel osebno tja. Tam so me poskušali prepričati, da sem jim pripeljal že zariban motor, kar seveda ni res. Dobil sem predračun za popravilo cilindra za 856€ in za popravilo črpalke 550€. Po daljšem pogovoru so mi ponudili, da stroške popravila cilindra prevzamejo oni, strošek popravila črpalke pa bodo znižali pod 400€, ter da dobim vse skupaj potrjeno na mail. Maila ni bilo, zato sem jim večkrat pisal in ker niso odgovorili, sem šel čez en mesec spet tja, kjer sem se sestal z direktorjem. Predelala sva celo zgodbo, on pa mi je obljubil, da se bo osebno zavzel za to, da bo moj motor čim prej popravljen pod obljubljenimi pogoji. Kljub temu se je vse skupaj zavleklo še za tri mesece, komunikacija je bila zelo slaba, obljub niso držali, zato sem moral vmes ponovno osebno tja. Ko je bil motor že sestavljen, se je potem pojavilo še puščanje na glavi in so jo morali obnoviti. Ko sem po devetih mesecih končno prišel po motor, sem ugotovil, da je površno sestavljen in da so izgubili moje rokavice, podkapi, očala in prometno dovoljenje, servisno knjižico sem pa dobil nazaj skoraj popolnoma uničeno. Za nameček je motor takoj, ko sem ga odpeljal, začel cukati in ugašati, čez nekaj dni pa ni več vžgal. S težavo sem uspel doseči, da so prišli ponj in obljubili so mi, da bodo vse hitro uredili. Spet se je vleklo, komunikacije nisem uspel vzpostaviti, zato sem po več kot enem mesecu moral ponovno tja, kjer sem jim samo rekel, da se je moje potrpljenje končalo in če še isti dan od njih ne dobim povratnih informacij, bom šel naslednji dan na vse ustrezne institucije. Isti dan sem dobil sporočilo, da so motorju očistili dovod goriva in da deluje normalno in da lahko naslednji dan pridem ponj. Drugi dan prevzem ni bil možen, ker so mi sporočili, da bodo naslednji teden uredili prometno dovoljenje in tehnični pregled, ker je vmes potekla registracija. Tudi to se ni zgodilo, zato sem šel tja in odpeljal neregistriran motor brez prometnega dovoljenja. Motor je ponovno cukal in ugašal, vendar sem uspel narediti tehnični pregled. Takoj sem pisal direktorju glede vseh težav in želel dokončno rešitev situacije, vendar odgovora nisem prejel. Naslednji dan sem se s cukajočim motorjem odpeljal na njihov servis na Vrhniko, kjer so mi zatrdili, da je pri njih motor deloval brezhibno in da ne vedo, v čem bi lahko bil problem. Odpeljal sem se na en drug servis, kjer so mi takoj odpravili težavo s cukanjem in ugašanjem. Poškodovana sta bila vbrizgalna šoba in konektor na šobi. Ob tem popravilu so še ugotovili, da manjkata pokrovček na oddušku goriva in varovalna guma na akumulatorju, med glavo in cilindrom pa pušča olje. Očitno so mi pri Pleškotu površno nazaj sestavili motor. Kljub temu, da so mi dali enoletno garancijo, ne vem, če bi jo uveljavljal. Kaj naj naredim?
Zgodbo sem močno skrajšal, če koga zanima celotna zgodba z vsemi podrobnostmi, mu lahko pošljem link.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
24.085
7.723
113
(AI)

Naslovnik:
Pleško Moto Servis
Brezovica pri Ljubljani
[Naslov servisa]
[Email servisa]

Pošiljatelj:
[Vaše ime in priimek]
[Vaš naslov]
[Vaša telefonska številka]
[Vaš email naslov]

Datum: 2. oktober 2025

Zadeva: Pritožba zaradi neustrezno opravljene storitve in zahteva za odpravo napak ter odškodnino

Spoštovani,

obračam se na vas v zvezi s popravilom mojega skuterja Piaggio Beverly 250, letnik 2008, ki sem vam ga septembra 2024 prepustil v popravilo zaradi rahlega puščanja vodne črpalke. Žal se je postopek popravila sprevrgel v več kot enoletno kalvarijo, ki je povzročila dodatne poškodbe na skuterju, izgubo mojih osebnih predmetov in dokumentov ter znatne časovne in finančne izgube. Zato zahtevam odpravo napak, povračilo škode in izpolnitev vaših obljub v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Obligacijskim zakonikom.

Povzetek dogodkov:​

  1. Septembra 2024 sem pripeljal skuter na vaš servis zaradi puščanja vodne črpalke. Skuter je bil v odličnem stanju (8.000 km, redno vzdrževan, kot nov).
  2. Po večmesečnih zamudah (9 mesecev za prvotno popravilo), slabi komunikaciji in neizpolnjenih obljubah (npr. obljubljeni email s potrditvijo stroškov), sem marca 2025 prevzel skuter, ki je bil površno sestavljen, z dodatnimi napakami (cukanje, ugašanje, puščanje olja med glavo in cilindrom).
  3. Izgubljeni so bili moji osebni predmeti (rokavice, podkapa, očala), prometno dovoljenje in poškodovana servisna knjižica.
  4. Po prevzemu je skuter takoj začel cukati in ugašati, po nekaj dneh pa ni več vžgal. Kljub moji zahtevi za hitro popravilo se je postopek ponovno vlekel, komunikacija je bila pomanjkljiva.
  5. Drugi servis je ugotovil poškodovano vbrizgalno šobo in konektor, manjkajoči pokrovček na oddušku goriva, manjkajočo varovalno gumo na akumulatorju ter puščanje olja med glavo in cilindrom – vse posledica vašega nestrokovnega dela.

Moje zahteve:​

Na podlagi enoletne garancije, ki ste mi jo obljubili, in v skladu s 23. členom ZVPot ter 387. členom Obligacijskega zakonika zahtevam:

  1. Brezplačno odpravo vseh napak, ki so posledica vašega nestrokovnega popravila, vključno z:
    • Popravilo puščanja olja med glavo in cilindrom.
    • Namestitev manjkajočega pokrovčka na oddušku goriva in varovalne gume na akumulatorju.
  2. Povračilo škode za izgubljene ali poškodovane predmete:
    • Rokavice, podkapa, očala (vrednost [vstavite približno vrednost]).
    • Poškodovana servisna knjižica.
    • Stroški za pridobitev novega prometnega dovoljenja ([vstavite znesek]).
  3. Odškodnino za dodatne stroške:
    • Stroški popravila vbrizgalne šobe in konektorja na drugem servisu ([vstavite znesek]).
    • Stroški tehničnega pregleda in registracije, ki so nastali zaradi vaših zamud ([vstavite znesek]).
    • Morebitni dodatni stroški (npr. prevoz, izguba časa).
  4. Vrnitev denarja za nestrokovno opravljeno storitev popravila vodne črpalke in cilindra (skupni znesek [vstavite znesek, npr. 400€ + 856€, če ste plačali]).

Dodatne informacije:​

  • Prilagam dokaze: račun drugega servisa, fotografije skuterja, korespondenco z vami.
  • Če se izkaže, da je škoda na skuterju posledica vašega nestrokovnega dela (npr. zariban motor), si pridržujem pravico do dodatne odškodnine.
  • V skladu z ZVPot pričakujem vaš odgovor v 8 dneh od prejema tega pisma. V nasprotnem primeru bom primer prijavil Tržnemu inšpektoratu RS in Zvezi potrošnikov Slovenije ter razmislil o vložitvi tožbe na okrajnem sodišču.
Prosim, da me kontaktirate na [vaša telefonska številka] ali [vaš email naslov] in potrdite prejem tega pisma. Želim, da se zadeva reši hitro in pošteno, saj je moje potrpljenje zaradi vašega neprofesionalnega ravnanja že močno načeto.

Hvala za razumevanje in pričakujem vaš takojšen odziv.

S spoštovanjem,
[Vaše ime in priimek]
 
  • Haha
Reactions: novaa