Primer ne jota - polnih/pravih ne plug in hibridov?
itd. Tu lahko izbereš druge znamke brez Toyote.
Primer ne jota - polnih/pravih ne plug in hibridov?
Se pravi iščem pod sovoznikovim sedežem?
Jaz tudi in nobega avta pač ne bom kupil.Jaz sem z svojo denarnico
Ne bo držalo. Toyota hibridi imajo cca 200V baterije. Mild hibridi imajo 48V baterije. Bo kar razlika med hibridom in mild hibridom.A ni mild hibrid samo fenci izraz za "navaden" hibrid?
Navaden (jota) laufa par 100m tudi samo na elektriko in Yaris prejšnje generacije ima dve bateriji, ker iz tiste mini 12V ne spraviš "niti za luči in radio" ven. In ko le-ta crkne se nič ne premakne nikamor, čeprav je visokonapetostna polna.
Lahko, zlahka. Pomisli že na to, da v mestu avto večino časa ali zmanjšuje hitrost ali stoji. Hibrid ima v tem primeru ugasnjen ICE. Bistvo je v tem, da govorimo o času, ne razdalji.Tu si malo zamešal z Nissanovim "izumom" EV avta z vgrajenim generatorjem.
Kot sem pripel že zgoraj, tudi pri joti samo mešajo oz. zavajajo s podatki. Noben "navadni" hibrid ne prevozi 60+% časa na elaktriko.
Kako ima potem Toyota skoraj enak sistem v plug-in hibridih kot v hibridih? Kolikor sem seznanjen sta razliki dve. Večja baterija in možnost, da pri pogonu avta sodeluje tudi MG2 oziroma oba elektromotorja, ki v hibridih samo polni baterijo. Zadnje so dosegli z neko blokado, ki preprečuje vrtenje MG2 v napačno smer.Prikaz vožnje na elektriko je skoraj vedno prikaz vožnje ko je ICE off, to tudi navadni ICE avto dosega tam 30%+ če ni ravno daska na gas po AC in če ni gas bremza na brzincu. Sicer imaš tudii v enih hibridih prikaz porabljenih kwh na km in jasno dodatno še klasika porabljeno gorivo, preko tistega se dosti bolj vidi koliko z EV motorjem v hibridu pršparaš v končni fazi.
Sicer toyotin arhaični sistem ima eno slabost to je zgoraj omejena asistenca EM pri višjih hitrostih. To se da omilit z močnejšimi motorji z večjim področjem delovanja, ampak konkurenca jih na tem področju preko "palačinka hibridov" že precej prehiteva. Skratka ko je v vozilu pred menjalnikom tudi EV motor potem ni noben problem voziti full EV tudi pri 130km/h, tega toyota ne zmore in nikoli ne bo zmogla. Za gas do daske ali 130 po tempomatu je še vedno jasno zmaga dizel, samo klasična slovenska avtocesta s kupi zaviranja in pospeševanj spet do 130km/h pa zmorejo nekateri hibridi že bolj varčno od "samo" ICE.
Malo na pamet pišeš. Od gen4 naprej ICE odklaplja do cca 125kmh.Pri RAV4 plugin in podobnih variacijah pogona (2.5l) gre do tehničnih 130 z obema motorjema brez ICE. Samo tu so EM ustrezno dimenzironirani za take številke. Še vedno če je govora v originalu o klasičnem hibridu (HEV), RAV4 HEV težko pelješ na hitrosti vpadnic (70-80km/h) brez konstantnih vklopov ICEja, večina od konkurence gre preko 100km/h v EV načinu*.
* za klasičen HEV ne moremo govorit o EV načinu, govorimo o tem (konkreten primer) da če ti pri konstantni hitrosti XX daš na tempomat bo avto vozil samo v EV in ne bo prižigal ICEja oz. ga bo v intervalih ko rabi polnjenje baterije z nekimi konstantnimi obrati
