In kaj ti pomaga fizični gumb, ko je skrit rokam in očem, da je treba dat pogled iz ceste in ga iskat 15 sekund?
Skratka, fizični gumbi sami po sebi niso rešitev. Isto kot niso soft gumbi sami po sebi problem.
Treba je zasledovat neke osnovne principe ergonomije.
Najboljši gumb je tisti, ki ga ne potrebuješ. A se da zadevo avtomatizirati? In če da, potem naj se avtomatizira.
Drugi najboljši gumb je tisti, ki se ga že potrebuje, da bolj kot se ga pogosto potrebuje, da je blizu prstom in po potrebi očem. Idealen je tak gumb, ki ga imaš na konicah prstov na roki, ponavadi na volanu in lahko na pamet brez pogleda s ceste upravljaš funkcije.
Ne pa avto kokpit kot Boeing 737 iz leta 1972. 62593 gumbov, 172 cagarjev, pa 5 ljudi, da to obvladajo. Od tega stran je še letalska industrija šla, avtomatizirala 4 ljudi, kopilot je samo še radi rezerve. Letalo dejansko lahko fura sam pilot.
Na koncu jamrajo o fizičnih gumbih, menijih in displejih ljudje, ki imajo avto, ki niti avtomatskih luči nima. Niti za vklop dnevnih, kamoli zasenčenih/kratkih ob slabši svetlobi, kaj šele avtomatski vklop dolgih.
Pa isto gre vklop brisalcev, pa štelungo klime, ogrevanje zicev, menjalnik in še kaj. Vse to se da tudi avtomatizirati.
Skratka, dvomim, da bo več regulacije za fizične gumbe imelo produktivni učinek. Samo par državno-sektorašev pametnjakovičev bo narekovalo zastarele neumnosti.