Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Jaz pa mrzim PHEV. Naredi poštenega hibrida, če pa treba kabl vlečt, pol pa naj bo polno električen. Redki PHEV dobijo strom nazaj z regeneracijo pri bremzanju in motorjem. Folk se vozi okol s težko prazno baterijo. Pa še polnijo se zelooo počasi, zasedajo mesta BEVom na javnih polnilnicah (tisti redki, ki jih polnijo).

Samo za okoljski davek nižat, grrr.
Vsi PHEV imajo regeneracijo.
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.237
45
48
offline
My bad... kolikor sem nekje slišal/prebral, recimo audi a3 tfsi-e generacija 8V (predzadnji), po faceliftu ni imel te opcije battery charge, ampak samo battery coasting oz ohranjanje baterije in ne regeneracije z motorjem (na notranje izgorevanje) -> kot imajo to klasični hibridi. In si ga lahko nafilal samo z bremzanjem ali s kablom. Zaradi tega, ker so bile številke pri porabi goriva potem "prevelike". Če se motim, se pač motim. Regeneracijo z zaviranjem seveda imajo vsi.

Še vedno pa mislim, da so PHEV precej neumni s stališča običajnega kupca/voznika. Imaš še zmeraj kompleksnost dvojnega pogonskega sistema v avtomobilu, stroške ICE-ja, počasno polnjenje, poraba napram HEV v realnem svetu ni tolk boljša, towing capacity slabši kot pri B/D in če že imaš možnost polnjenja doma (glede na to, da se polnijo počasi, je to bolj ali manj edini use case), če prišteješ še končno ceno, je summa summarum velik boljše kupit popolnoma električni avtomobil.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
My bad... kolikor sem nekje slišal/prebral, recimo audi a3 tfsi-e generacija 8V (predzadnji), po faceliftu ni imel te opcije battery charge, ampak samo battery coasting oz ohranjanje baterije in ne regeneracije z motorjem (na notranje izgorevanje) -> kot imajo to klasični hibridi. In si ga lahko nafilal samo z bremzanjem ali s kablom. Zaradi tega, ker so bile številke pri porabi goriva potem "prevelike". Če se motim, se pač motim. Regeneracijo z zaviranjem seveda imajo vsi.
To, kar ti opisuješ, ni regeneracija, ampak enostavno polnjenje z ICE.
Polnjenje z ICE dviga porabo ...
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.237
45
48
offline
To, kar ti opisuješ, ni regeneracija, ampak enostavno polnjenje z ICE.
Polnjenje z ICE dviga porabo ...
meni beseda regeneracija pomeni da z nečim re-generiraš energijo oz. elektriko. Ali je to bremza, 220V vtičnica ali motor na benz. Lahko se pač obešamo na termine, idgaf. Glede na režim polnjenja in/ali (ne)zmožnost uporabe ICE za generator stroma -> PHEV sucks. Obrni kak hočeš.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Polnjenje z ICE dviga porabo ...

Tale del ne drži popolnoma. Če gre za dobro koncipiran hibrid, potem se cilja na najbolj idealno možno delovanje ICE. Ni nujno, da je idealno delovanje - najnižja poraba - ICE pri zahtevani moči in obratih, zato elektronika prilagodi delovanje ICE in del energije preusmeri v polnjenje baterije. To energijo pa potem porabi, ko rabi ICE pomoč eletromotorja, da bo deloval z najboljšim izkoristkom.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Tale del ne drži popolnoma. Če gre za dobro koncipiran hibrid, potem se cilja na najbolj idealno možno delovanje ICE. Ni nujno, da je idealno delovanje - najnižja poraba - ICE pri zahtevani moči in obratih, zato elektronika prilagodi delovanje ICE in del energije preusmeri v polnjenje baterije. To energijo pa potem porabi, ko rabi ICE pomoč eletromotorja, da bo deloval z najboljšim izkoristkom.
Ce se bos spustil iz Grosgloknerja ti ne bo dvignil porabe. Ce bos pa filal na Ac med Lj in Mb ti bo pa dvignil porabo.

Simple as that. Vse ostalo je marketing za kavc doktorje. Isti ste kot doktorji za delovanje toplotnih crpalk in nastavitve le teh v hisah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
meni beseda regeneracija pomeni da z nečim re-generiraš energijo oz. elektriko. Ali je to bremza, 220V vtičnica ali motor na benz. Lahko se pač obešamo na termine, idgaf. Glede na režim polnjenja in/ali (ne)zmožnost uporabe ICE za generator stroma -> PHEV sucks. Obrni kak hočeš.
Poln teorije. Phev lahko regenerira in/ali polni baterijo med voznjo na ICE. Kakor nastavis. Konkretno VAG grupa PHEV.
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.237
45
48
offline
meni beseda regeneracija pomeni da z nečim re-generiraš energijo oz. elektriko. Ali je to bremza, 220V vtičnica ali motor na benz. Lahko se pač obešamo na termine, idgaf. Glede na režim polnjenja in/ali (ne)zmožnost uporabe ICE za generator stroma -> PHEV sucks. Obrni kak hočeš.
* polnjenje z 220V res ni regeneracija ampak recharge, prsti bili prehitri. Za ICE pa je to stvar interpretacije; re- kot prefix in ker ICE v tem primeru deluje kot generator ... volia. Lahko zaključimo, move along.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Tale del ne drži popolnoma. Če gre za dobro koncipiran hibrid, potem se cilja na najbolj idealno možno delovanje ICE. Ni nujno, da je idealno delovanje - najnižja poraba - ICE pri zahtevani moči in obratih, zato elektronika prilagodi delovanje ICE in del energije preusmeri v polnjenje baterije. To energijo pa potem porabi, ko rabi ICE pomoč eletromotorja, da bo deloval z najboljšim izkoristkom.
Drži, dokler je to prepuščeno vozilu. Če imaš pa v avtu gumb, s katerim sprožiš ICE za polnjenje baterije, pa je to (če se po naključju ne ujame s tem, kar bi bilo res najbolje) metanje energije stran.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ce se bos spustil iz Grosgloknerja ti ne bo dvignil porabe. Ce bos pa filal na Ac med Lj in Mb ti bo pa dvignil porabo.

Simple as that. Vse ostalo je marketing za kavc doktorje. Isti ste kot doktorji za delovanje toplotnih crpalk in nastavitve le teh v hisah.

Sekš mimo. Greva v detajle. Vsak ICE motor ima en 3D graf, kjer je popisano razmerje med naslednjimi parametri: obrati, močjo in porabo. V tem grafu je možno najti neko idealno krivulji, kjer je poraba najmanjša oziroma najboljši izkoristek. Point hibrida (vključno s pluginom) je, da parametre ICE-ja drži znotraj krivulje, kjer je najmanjša poraba glede na zahtevano moč in obrate., če ne vozi v celoti na elektriko. Vse to pa pripelje do tega, da je povprečna poraba nižja. Zaradi tega hibrid cel čas spreminja delovanje od samo elektrika, do samo ICE, do deloma ICE deloma elektrika, do ICE plus polnenje baterije. Drugače Prius z 42 literskim tankom nebi imel kaj počet na cesti, ker bi bil z njim na črpalki na vsakih 200km.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.277
4.105
113
received_812041447226765.jpeg



To je regeneracija!!!