My bad... kolikor sem nekje slišal/prebral, recimo audi a3 tfsi-e generacija 8V (predzadnji), po faceliftu ni imel te opcije battery charge, ampak samo battery coasting oz ohranjanje baterije in ne regeneracije z motorjem (na notranje izgorevanje) -> kot imajo to klasični hibridi. In si ga lahko nafilal samo z bremzanjem ali s kablom. Zaradi tega, ker so bile številke pri porabi goriva potem "prevelike". Če se motim, se pač motim. Regeneracijo z zaviranjem seveda imajo vsi.
Še vedno pa mislim, da so PHEV precej neumni s stališča običajnega kupca/voznika. Imaš še zmeraj kompleksnost dvojnega pogonskega sistema v avtomobilu, stroške ICE-ja, počasno polnjenje, poraba napram HEV v realnem svetu ni tolk boljša, towing capacity slabši kot pri B/D in če že imaš možnost polnjenja doma (glede na to, da se polnijo počasi, je to bolj ali manj edini use case), če prišteješ še končno ceno, je summa summarum velik boljše kupit popolnoma električni avtomobil.