Najbolj "neumni" izumi v avtomobilski industriji

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.732
113
Fauve je pogruntal tudi TD v osebna vozila...da je hibrid nikakva izbira.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
In pol foruma bo zdaj fršlok, ker je digitalno na zaslonu *vedno* boljša uporabniška izkušnja :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.333
9.564
113
EU
Fiček je imel klasično prekucno stikalo za vklop brisalcev, na sredi armaturne skupaj s stikalom za luči.
Stikala sta tesno skupaj, in po temi ni bilo lahko točno "trofiti" pravo stikalo. Večkrat sem pomotoma izklopil luči (v trdi temi), namesto vklopa brisalcev. To me jezilo in sem sklenil posodobiti vklop brisalcev.
Slučajno sem imel eno gumbno stikalo od starega sesalca, ki je delalo na pritisk. Dvojno. Na prvi pritisk vklopi. Na drugi pritisk izklopi in kratkostično zaveže kontakte. Ta druga funkcija je zelo pomembna, da pri izklopu motorja preveže kontakte, da motorček "zabremza" in ostane v skrajnji legi z metlicami vodoravno.
Izvrtal luknjico na podnu levo od kuplunge in prevezal kable. Delalo je brezhibno, brez prestavljanja noge.
Sedaj pa praktična uporaba..... službena pot s sodelavko v Velenje. Začelo deževati. Sodelavka je opazila delovanje brisalcev in me vprašala, kako jih vklopim, če ne pritiskam stikala na armaturki. Sem odvrnil, da je to avtomatsko. :)
Celo pot je bila na preži in poskušala ugotoviti odkod prihaja tisti "klik", ki se sliši ob zagonu brisalcev. Položaj stikala pod levo nogo je bil tak, da nisem rabil nobenega premika stopala, razen rahlega pritiska. Po eni uri je ugotovila, da je nekje spodaj pri pedalah, vendar ne točno kje.......

Tako, da med najbolj neumne (stare) izume, sodita tudi dva stikala na armaturki za vklop brisalcev in luči, ker sta "preveč skupaj" . Pri nočni vožnji sta celo nevarna, ker sredi ovinka zlahka pomotoma ugasneš luči, namesto vklopa brisalcev.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
A ni italjan pogruntal ta skupni vod, Vag pa kopiral? Se mi zdi, da je TD imel švaba že prej. Če se motim, me popravite.

Počasi skupen vod oziroma CR je zadnja varianta dizlov. Prvo so bili dizli z Bosch pumpo, potem s turbino. Za tem so vsi ostali razen VAG-a šli na CR. VAG pa je imel vmesno tehnologijo PD - sistem tlačilka šoba. Potem se je pa vdal in šel na CR.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.732
113
Vsi skupaj pa so se smejali Toyoti češ diesel je future in scuzali stotine miljard eurov subvencij za razvoj smrdljivcev.
 

alexx_

nekaj v tem stilu
11. maj 2007
4.237
45
48
offline
Jaz pa mrzim PHEV. Naredi poštenega hibrida, če pa treba kabl vlečt, pol pa naj bo polno električen. Redki PHEV dobijo strom nazaj z regeneracijo pri bremzanju in motorjem. Folk se vozi okol s težko prazno baterijo. Pa še polnijo se zelooo počasi, zasedajo mesta BEVom na javnih polnilnicah (tisti redki, ki jih polnijo).

Samo za okoljski davek nižat, grrr.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Jaz pa mrzim PHEV. Naredi poštenega hibrida, če pa treba kabl vlečt, pol pa naj bo polno električen. Redki PHEV dobijo strom nazaj z regeneracijo pri bremzanju in motorjem. Folk se vozi okol s težko prazno baterijo. Pa še polnijo se zelooo počasi, zasedajo mesta BEVom na javnih polnilnicah (tisti redki, ki jih polnijo).

Samo za okoljski davek nižat, grrr.

Z izjemo Toyote nihče ni naredil kakega resnega hibrida. Vsi so kar neki zmetali skupaj in to prodajajo kot hibrid ali PHEV. Sam vozim hibrida od Toyote. Ko sem gledal kaj kupit je bilo, nikakor ne dizla (AdBlue, ga ne morem videt), bencinar avtomatik ali hibrid. PHEV je bil pri Toyoti takrat prišel ven.
Jaz nebi PHEV-jev kar odpisal, je pa vse odvisno kako je zadeva koncipirana in koliko smisla ima. Če ni regeneracije pri zaviranju, potem je vsaka hibridna tehnologija nesmiselna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony