Fiček je imel klasično prekucno stikalo za vklop brisalcev, na sredi armaturne skupaj s stikalom za luči.
Stikala sta tesno skupaj, in po temi ni bilo lahko točno "trofiti" pravo stikalo. Večkrat sem pomotoma izklopil luči (v trdi temi), namesto vklopa brisalcev. To me jezilo in sem sklenil posodobiti vklop brisalcev.
Slučajno sem imel eno gumbno stikalo od starega sesalca, ki je delalo na pritisk. Dvojno. Na prvi pritisk vklopi. Na drugi pritisk izklopi in kratkostično zaveže kontakte. Ta druga funkcija je zelo pomembna, da pri izklopu motorja preveže kontakte, da motorček "zabremza" in ostane v skrajnji legi z metlicami vodoravno.
Izvrtal luknjico na podnu levo od kuplunge in prevezal kable. Delalo je brezhibno, brez prestavljanja noge.
Sedaj pa praktična uporaba..... službena pot s sodelavko v Velenje. Začelo deževati. Sodelavka je opazila delovanje brisalcev in me vprašala, kako jih vklopim, če ne pritiskam stikala na armaturki. Sem odvrnil, da je to avtomatsko.
Celo pot je bila na preži in poskušala ugotoviti odkod prihaja tisti "klik", ki se sliši ob zagonu brisalcev. Položaj stikala pod levo nogo je bil tak, da nisem rabil nobenega premika stopala, razen rahlega pritiska. Po eni uri je ugotovila, da je nekje spodaj pri pedalah, vendar ne točno kje.......
Tako, da med najbolj neumne (stare) izume, sodita tudi dva stikala na armaturki za vklop brisalcev in luči, ker sta "preveč skupaj" . Pri nočni vožnji sta celo nevarna, ker sredi ovinka zlahka pomotoma ugasneš luči, namesto vklopa brisalcev.