Nadomestni telefon v garanciji?

Tarja

Pripravnik
5. jun 2008
161
0
16
Ljubljana
erm, sori, kater podatek točno?
smile-1.gif

v zakonu o varovanju podatkov maš 20. člen, ki govori o tem, da garancija začne tečt od dneva, ko stvar v popravilo prejme proizvajalec oziroma pooblaščeni servis (btw, ta oziroma bi moral nujno vržt ven iz vseh zakonov, ker so tko slabo napisani, d aglava boli). Teče pa garancija 45 dni v SKUPNEM roku, meaning, da če ga majo najprej 30 dni na servisu, pol gre pa zarad iste napake na servis in je tam še 16 dni, ti morjo po zakonu daqt novega.
ni pa tko simpel, ker ti ga preprosto ne bodo dal, če jih ne tožiš (če niso fer, that is). Ker ti lahko daš pritožbo na tržno inšpekcijo, ampak oni lahko izdajo samo kazensko odločbo, ne morejo jih pa prisilit - prisiliš jih lahko samo po civilno-pravni poti. meaning tožba.

hanzi, drugač pa ne vem, če morajo nujno obveščat, meni na svemi obljubljajo, da bodo poslali msg, pa ga nikoli ne.
smile-1.gif
ampak vsaj popravijo telefon.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
46.dan se bom oglasil na servisu in če telefon ne bo popravljen jim bo izročil dopis s zahtevo po novem telefonu.
Gre se mi za princip in načelnost. Ker sta tako teleray, svema (pa najbrž še kdo) brez konkurence v Slo se obnašajo tako kot pač se.
Najprej pravijo da me bodo obvestili o popravilu.
Potem vprašam kdaj okvirno bo telefon popravljen pa rečejo da čez en teden (OK)
Kličem čez 10dni, rečejo da še ni in naj pokličem čez nekaj dni.
Kličem čez nekaj dni telefona še vedno ni nihče vzel v roke.
sedaj čakam njihov klic ali telefon v poštnem nabiralniku.Če ga do 46. dne ne bo, se bom oglasil na servisu.
 

Tarja

Pripravnik
5. jun 2008
161
0
16
Ljubljana
ej hanzi ne govori....moj telefon je bil tam zdaj 15 dni spet (kao je ostal tam samo za tri dni) in mi rečejo da ni nip narobe. ja halo, gumb za fotkič ne dela pa tipke tut ne. in sem jih na konc tok natulila da so vseeno popravili. ga dobim domov, nakar fant opazi, da so poškodovali tisto lečo za...IR al kaj že (hja ne spoznam se tok
smile-1.gif
) pa zdej nula na tipkovnici ne dela. jutri grem tja in bom enga okrog ušes, mater da jih bom!

tko da ti se kar prikaži z dopisom
smile-1.gif
 

hudirudi

Zelenc'
16. feb 2008
6
0
1
jaz mam sedajle e 90 comunicatorja ze od zacetka junija na teleray, aparat je kao ze en mesec v tujini.,.. nadomestnega mi ponudijo en crappp. majko, telefon je vreden kot en slabsi avto, potem pa takole mesec in pol ostanem brez.

jaz jih bom par dni pred 45 dnevi poklical, da naj se pripravijo na 4 dan, ko hocem nov aparat, ne pa da se bodo se takrat kaj zgovarjali... da kao nimajo novga 390 majku jim!

lp r
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
A povpraševanje o popravilu po telefonu ne velja?

Sicer pa:
a mi lahko nekdo z rokava strese člen zakona kjer je omenjen 45 dnevni rok za popravilo in sankcije če se to ne zgodi....
Počas bo treba dopis "pripravit"
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
Mi telebani ki "prosimo" servis za popravilo izdelka v garanciji
"Ker se nam ponavadi s popravilom mudi, ubogamo navodilo in izdelek čim hitreje dostavimo na servis. Po opravljenem popravilu in prevzemu popravljene stvari imamo pravico zahtevati povrnitev stroškov (poraba bencina, plačilo vozovnice javnega prometa itd.). Če se servis povračilu stroškov upira, se lahko sklicujete na to, da to obveznost jasno določata Zakon o varstvu potrošnikov v 19. členu ter Obligacijski zakonik v 485. členu. Ne pričakujte pa, da vam bo servis plačal karkoli iz naslova porabljenega časa in nevšečnosti; za kaj takega ni podlage niti v zakonu.



Dogovor s servisom glede dostave izdelka
Če je vaš čas predragocen, hitro popravilo pa ne tako zelo nujno, je pravi pristop ta, da servis seznanite, da je dostava izdelka k njim po zakonu njihov strošek in da naj bodisi pridejo ponj bodisi povedo, kateri način pošiljanja jim najbolj ustreza (pošta, hitra pošta, kurirska služba ipd.). V drugem primeru ne bo odveč, če zahtevate, naj vam najprej pošljejo pisno izjavo, s katero potrdijo, za katero obliko dostave so se odločili ter da bodo poravnali stroške, ki bodo z njo nastali.



Če servis vztraja pri tem, da izdelek dostavite vi, potem boste – če želite, da bo stvar popravljena – morali ubogati. Od servisa boste lahko kasneje zahtevali povračilo stroškov, pri tem pa ni povsem jasno, kako drago dostavo si lahko privoščite. Po našem mnenju ste dolžni pri svojem ravnanju upoštevati interese obeh strani. Primer: če med kurirsko službo in navadno pošto ni bistvene razlike v hitrosti dostave izdelka na servis, kurirska storitev pa je trikrat dražja od poštne, potem v primeru, če boste izdelek poslali po kurirju, ne boste mogli zahtevati povračila celotnih stroškov, pač pa le do vrednosti poštne dostave. (Opozarjamo, da gre zgolj za naše subjektivno prepričanje. Sodne prakse na to temo namreč še ni.)"


Vir: pravo za telebane
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
Pa še zakon o varstvu potrošnikov 20.člen

Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Upam da ni drugih cak v zakonu?
 

Tarja

Pripravnik
5. jun 2008
161
0
16
Ljubljana
ja, na 20.člen se lahko sklicuješ. ampak kot sem nekje na tem forumu napisala, če ti nočejo plačat, ti nič ne nuca, razen, če jih tožiš.

Če si dal direkt na servis, so ti dolžni po 45 dneh dati novega. če si dal najprej na Mobitel in oni na servis, ta rok začne teči od dne, ko pride telefon na servis. čeporav po 16.členu zakona o varstvu potrošnikov lahko daqš aparat popravit tudi k prodajalcu. zakon je napisan tok slabo, da gava boli.
sem meloa isto frko z big bengom in prasci niso hotli plačat. če ti ne bodo hotli dat novega po 45 dneh, jih daj na tržno inšpekcijo, ampak boš vsaj še en mesec brez telefona. js sm vseeno šla v to, ampak na koncu - tržna lahko izda odločbo, s katero jim izrečejo globo, ne morejo jih pa prisilit v plačilo. to lahko dosežeš samo po civilno pravni poti - aka, če maš dost kša, da jih tožiš. js sm študentka in ga nimam, ampak v lajfu več ne stopim v f* big bang/bof/merkur skupina. me sploh ne briga.
 

Semantique

Pripravnik
17. mar 2008
783
0
16
Jest, tole zgleda kul. Mislim da v letu 2008 res ni bi smelo več biti klicarjanja na servis in spraševanja "al je že". Web je veliko bolj priročen.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
A servis pa kljub vsem mojim podatkom ne more posredovat info da je telefon popravljen.
Tako se obnašajo zato ker so poskrbeli da nimajo konkurence. (vsaj kar se garancij tiče)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
Dopis je napisan, jutri zjutraj jim bom pokvaril začetek tedna.
Poročam.
Če pa držijo popravljenega in me o tem ne obvestijo(magar preko SMS najdi.si), bom zahteval (kljub temu da bom tam) dostavo na dom preko pošte.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
Naj gredo nekam v tri krasne. Se mi n dalo z njimi kaj preveč prerekat.
Telfon je bil (po datumu na servisnem nalogu) popravljen 10 dan po oddaji na servis (dvomim ker misim da sem kasneje enkrat preveril, ne bom pa trdil), napake zaradi aktere sem telefon nesel na servis niso našli, sopa "našli" stvari ki se jih ne "tičejo" Slaba batererija (čeprav filam enkrat na teden) in mene ne motijo. Moram mal aktivno opazovat GSM če bo še izgubljal telefon.

Na vprašanje zakaj lastnika ne obvestijo ko je telfon popravljen so mi odgovorili da to ni v njihovi navadi. (lažje je lastnika navaditi da 10 x kliče če je popravljen).

Monopol SUX
Jim bom poslal eno pritožbo po mejlu....
Sicer pa sem imel napisano tole, vendar jim tega nisem predal.




Svema co. d.o.o.
Vilharjeva 29,
1000 Ljubljana


Zadeva: Garancijsko popravilo - predolgo

Spoštovani!

Dne 2.6.2008 sem k vam na servis prinesel GSM telefon Sony Ericsson K600i. Telefon sem prinesel na garancijsko popravilo saj je v garancijski dobi začel izgubljati signal (bil večkrat nedosegljiv), ni našel omrežja, joystick ni deloval v vseh smereh. Telefon ste prevzeli v popravilo s prevzemnico št: xxxxxx Na vprašanje kdaj bo telefon popravljen ste odgovorili da bo predvidoma do 10.6.2008. Po tem datumu sem nekajkrat po telefonu preveril ali je telefon popravljen, pa ni bil nikoli popravljen. Kljub vsem mojim podatkom (naslov in GSM telefonska številka) na prevzemnici, me v 45. dneh od predaje telefona v popravilo niste obvestili o končanem popravilu. Danes mineva 49.dan od prevzema aparata na servis. Zato vas sedaj obveščam, da skladno z 20. členom zakona o varstvu potrošnikov, zahtevam nadomestitev telefona z novim enakim brezhibnim telefon (ali primerljivim), oziroma povrnitev kupnine. Ta člen zakona pravi, citiram »Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.«
V primeru, da temu ne boste ugodili se bom poslužil pravne pomoči zveze potrošnikov Slovenije,tržnega inšpektorata in odvetniške pisarne. Naj vas ob tem spomnim, da za čas popravila (skladno z 20. členom ZVP) lahko zahtevam povrnitev stroškov, ki so nastali, ker nisem mogel uporabljati GSM telefona v garancijski dobi (ob prevzemu pa mi primerljivega niste mogli ponuditi). Skladno z garancijskimi pogoji, 19. členom zakona o varstvu potrošnikov in 485. členom obligacijskega zakona sem upravičen tudi do povračila stroškov, ki so nastali z dostavo GSM aparata na servis in prevzemom (ne prevzemom) aparata. Na popravilo telefona nisem pripravljen čakati niti ure več!

V upanju na ugodno in takojšno rešitev zahtevka vas pozdravljam!

 
Nazadnje urejeno:

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
In, kaj so odpisali? Če imaš možnost, pojdi v Lj, sprintaj to, pa povej, da si jim ti to poslal na email (tle se lahko zgovarjajo, da mailov ne pregledujejo dnevno-zato je take stvari bolje pošiljati preko pošte ter priporočeno
cool-1.gif
. da se vidi, da so res dobili), pa čakej, dokler ne dobiš upravičenega...

Vseeno te pa morm razočarat, da je danes šele 42 ali 43 dan, ko si ga nesel na servis...Med teh 45 dni nesmeš šteti vikendov, ker to niso delovni dnevi.....
evil.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
jaz telefon dobil, to zgoraj napisano sem imel v žepu na servisu, če telefona ne bi bilo.

Kje to piše da se vikendi ne štejejo? (zakon imaš zgoraj citiran in tam niso omenbjeni delovni dnevi, lahko pa da je v kakem drugem zakonu-členu to napisaano in da..
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Nekako imam v spominu, da je to pisal še Jest na bivšem MS forumu. Da je potrebno šteti delovne dneve in ne tekoče dneve. Če je pa v kakem drugem členu, pa nimam pojma.

Sj pravm-nekak mam v spominu, da je Jest to napisal..
Važno, da ti biti imeti popravljen telefon
cheer.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.067
6.916
113
pri taščici
Glede na to da je napisal cel kup ostalih napak (ki me ne motijo) moje pa ni našel, še nisem prepričan da je poopravljen. Naj kmalu crkne, ker garancija je potekla 10.6. Ne vem sicer ali se podaljša za 47 dnevni rok popravila (do prevzema) ali samo 10 dnevni kot je napisano na delovnem nalogu.