Potem boš pa dobil na voznem nekaj kar ne gre več kot 70kmh in bo delalo zastoj... tovornjak pa ne bo smel prehiteti.Ne vem če bo to kaj dosti pomagalo... ker največkrat opažam da je počasna vožnja na prehitevalnem pasu zaradi voznikov osebnih vozil,
ki bi radi kruzali po AC z 100km/h (eni zato ker so preplašeni, drugi ker gledajo na porabo) in potem kamione "prehitevajo" z 100km/h
in se vozimo 90 na voznem pasu in 100 na prehitevalnem...
Predpisat minimalno hitrost na prehitevalnem pasu 110 -120kmh vse ostalo na voznega z 90kmh...
Potem boš pa dobil na voznem nekaj kar ne gre več kot 70kmh in bo delalo zastoj... tovornjak pa ne bo smel prehiteti.
Se bojim, da bodo potem nedeljski vozniki s svojimi 96,7kmh vozili vsi po prehitevalnem in delali zastoj, ker 89kmh kot bodo vozili kamioni jim bo pa prepočasi.Saj piše v članku na 24 kur, da prehitevanje ostane tam kjer so trije pasovi. Tako, da tam bodo po voznem prehitevali tiste na počasnem in to je to. Odlična odločitev, kar se mene tiče, samo nadzor naj bo.
Kaj ti bo prepoved, če ni kontrole..
No če bodo nadzirali jim dam 5 za ta ukrepALELUJA!!!
pri nas se vsaj še ne podirajo viadukti tako kot v italijiV drzavi z avtocestami 50 let za casom je edini ukrep gasenje pozara. V resnih drzavah se problem tovornjakov resuje z resnimi ...milionskimi ukrepi. Ne smemo se jeziti ce je vec tovornjakov po kozjih drzavnih stezah kot po avtocestah... Na cilj enostavno morajo priti ob dolocenem casu...