multivan 5 generacija

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Pomojem je mene mislil. Nimava kaj. :( Tako, da ce ti kaj pomeni...nisi edini. A greva zvecer 18 letnice osvajat?

Hmm a nista zadnji cas dva forumasa kupila kabrioleta, pa zobozdravnik ima 500 konjsko zverino.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Drži, popolnoma brezveze ker kupil itak ne boš. Kupuješ itak skoz nekaj od kar pomnim zate tukaj gori :evil:
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Hahahaha. Zadel nisi niti 1 stvari. Niti 1. Lahko dokažem, ti pa bluziš samo da bi sam sebe potolažil, da moraš polizdelek vozit. In ne za zadaj vozit se kupi maybacha ali 760Li ali Phantoma, ne pa nepodaljšano verzijo. Avto je imel krepko manj kot 100kkm, je slovenski, od prvega lastnika, motor, turbine in injektorji pa so imeli prevoženih 20 km.
Samo vprašam: pri avtu, ki je nov stal verjetno več kot 100k €, je pri manj kot 100k km ribnil motor?
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Samo vprašam: pri avtu, ki je nov stal verjetno več kot 100k €, je pri manj kot 100k km ribnil motor?

Jp. :) Del adrenalina :) imeli so neke težave zaradi eko zahtev. Ne vem sicer točno al je ribnil al je pil nenormalne količine olja. Turbine znotraj V bloka. In potem v kombinaciji s start stop sistemom zaradi ekologije seveda smrt. Sicer se je kao reševalo z električnim hlajenjem turbin po izklopu ampak očitno ni bilo dovolj, če se ni pazilo in se je hladnega teralo in vročega ugašalo.

Avto nov je bil nekje 150k eur.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Softi vsakič kupi ko sprašuje. Ko prodaja pa nič ne pove.

res je.
sedaj prodajam oba. ne vem pa kaj kupujem. multivan sem danes peljal..dsg. me je presenetilo, da ko iz N vržeš v R ali D začutiš vibracije na volanu. podobno kto sem jih na esapcu preden je čez 30kkm crknil menjalnik.
path in mečka ne trzata pri šaltanju.

jutri verjetno zavijem pogledat enega V. lepo naložen, sam malo drag.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Jp. :) Del adrenalina :) imeli so neke težave zaradi eko zahtev. Ne vem sicer točno al je ribnil al je pil nenormalne količine olja. Turbine znotraj V bloka. In potem v kombinaciji s start stop sistemom zaradi ekologije seveda smrt. Sicer se je kao reševalo z električnim hlajenjem turbin po izklopu ampak očitno ni bilo dovolj, če se ni pazilo in se je hladnega teralo in vročega ugašalo.
Avto nov je bil nekje 150k eur.
Oprosti izrazu, ampak nisem vedel, da je tud bimmer za 150 k € še vedno jajc.
Pa sem se smejal bratu, ko mu je pri 31 k km ribnil motor, list price avta 73 k.
A so naknadno vsaj rešili to težavo ali zdaj trepetaš, če boš vročega ugasnil?

Pa da ne bom čisto off: večkrat se peljem v zadnjem Vju 4-matic, dodatne opreme za ene 18k €, pa sem nad sedeži in občutkom v vožnji bi rekel kar razočaran. Kvaliteta nič boljša kot v Sharanu ali Alhambri.
Res pa je, da nisem ravno pristaš kombijev in SUVjev.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Oprosti izrazu, ampak nisem vedel, da je tud bimmer za 150 k € še vedno jajc.
Pa sem se smejal bratu, ko mu je pri 31 k km ribnil motor, list price avta 73 k.
A so naknadno vsaj rešili to težavo ali zdaj trepetaš, če boš vročega ugasnil?

Pa da ne bom čisto off: večkrat se peljem v zadnjem Vju 4-matic, dodatne opreme za ene 18k €, pa sem nad sedeži in občutkom v vožnji bi rekel kar razočaran. Kvaliteta nič boljša kot v Sharanu ali Alhambri.
Res pa je, da nisem ravno pristaš kombijev in SUVjev.

Bomo videli če so rešli težavo, teoretično so jo praktično pa ni dosti V8 bencincev, ki imajo 300kkm+ prevoženih :) odkrito rečeno me ne gane preveč ker imam še dve leti tovarniške garancije in neomejeno km. Bo pa takrat imel avto slabih 200kkm prevoženih pa se bom odločil ali za prodajo ali za novega, še vedno me srbi M5