A lahko eno off topic vprašanje. Zakaj bi kupil MP3? Za vsakdanjo vožnjo in opravke ali za vikend ''užitek''?
Namreč vozil sem kar nekaj prejšnjega 400 kubičnega in sedaj tudi občasno sedem na čisto novega 500 kubičnega LT-ja.
Sedaj pišem osebno SUBJEKTIVNO mnenje, tako da ne me lastniki raztrgat: še bi razumel, da si nekdo kupi to zadevo za vsakodnevne opravke, saj je dokaj udobna, varna, itd. In pa seveda B kategorija je zadetek.
Za vikend vožnje je pa zadeva bljak (pač kot vsak skuter). Nobenega užitka, tisto tuljenje motorja, nikamor ne gre (ja tudi 500 kubični), itd. 500 kubični recimo za silo se da še kaj prehiteti, ampak pri 100 km/h je zadeva že rahlo anemična. Da ne začnem niti o porabi. Zadnjič sem naredil sam cca. 250 km v ECO načinu (ja tudi to imajo sodobni skuterji
) in poraba je bila 4 litre. Pa sem se vozil zelo upokojensko. Loool. In kar mi gre pa najbolj na jetra je pa stalno rahli tresljaji levo/desno na krmilu. In ne, tudi na novem s 1000 km prevoženih km je isto, tako da ni bilo nič narobe tudi s tistim 400 kubičnim.
Zgolj kot primer: brat ima Suzukija 650 SV ali kaj že je. Sem zadnjič naredil en krog, pa to je čista igračka. Da ne govorimo, da pri 100 km/h lepo prede in mu je prav dolgčas, hočeš prehiteti ni panike, samo švigneš mimo.
Torej moj zaključek: MP3 za vsakodnevne opravke recimo (in seveda če nimaš izpita za A itak nimaš izbire), za vikend užitek pa ni šans. Da ne govorim, da 500 kubični MP3 pride 10 jurjev.
Še enkrat poudarjam: to je moje SUBJEKTIVNO mnenje in čisto razumem, če nekomu MP3 odlično zadovolji želje in zahteve in je z njim zelo zadovoljen. Tole sem napisal zgolj v razmislek bodočemu kupcu MP3-ja. Predlagam, da si ga za en dan morda rentaš in vidiš, če ti ustreza. Potem pa sprobaj še kakšnega 650 kubičnega endurca ali kaj podobnega. Seveda, če imaš A, sicer itak odpade.
PS: Še eno vprašanje: zakaj hudiča ti maki-feni nimajo tempomata?
Vsaj kot doplačilo.