Citat:
Uporabnik brgo pravi:
. Poznam pa lexusa, ki pije 2l olja na 1000, pa se na servisu samo sprenevedajo.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
V twingača gre 4 litre polsintetike in če misli kot "mehanika" uradni servis bo peklo za cca. za 120€Drugače pa ta reč nima za koštat več kot 50€.
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Al pa da svojo rit prpravš da položi 2 ploha na 2 švelerja....še bolš kej našvasanga.......pa si sam zamenjaš
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Al pa da svojo rit prpravš da položi 2 ploha na 2 švelerja....še bolš kej našvasanga.......pa si sam zamenjaš
Za zamenjat olje?!
Za to rabiš samo en kjuč, suha tla in pa six pack najljubšega!
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Al pa da svojo rit prpravš da položi 2 ploha na 2 švelerja....še bolš kej našvasanga.......pa si sam zamenjaš
Za zamenjat olje?!
Za to rabiš samo en kjuč, suha tla in pa six pack najljubšega!
plus verjetno potebno znanje?
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Če je 2.2D letnik tam okol 2007 +/- se nimajo kej sprenevedat ampak menjat pod tovarniško garancijo
tole je preverjeno dobra pot za nakup olja. Olje dobiš v cca. 4-ih dneh po plačilu. Sprejemajo Paypal. Edino treba je kupit za dva ali tri servise skupaj, ker je poštnine nekaj.Citat:
Uporabnik jello pravi:
Kaj je z oljem z ebaya narobe? Nazadnje sem plačal ca. 100 EUR samo za olje (mislim da Mobil 5W-30, 1.9 TiD motor). Kje ga kupit ceneje, mora res nujno bit ravno Mobil 5W-30?
Od fotra sodelavc ma 2.2 v toyoti coroli verso. Motor je bil zamenjan pod garancijo. In tudi nov motor zre olje kot "stari".Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
. Poznam pa lexusa, ki pije 2l olja na 1000, pa se na servisu samo sprenevedajo.
Če je 2.2D letnik tam okol 2007 +/- se nimajo kej sprenevedat ampak menjat pod tovarniško garancijo
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
no, nasmejal si me...ampak vseeno meni so do sedaj recimo stručko mehaničarji uspeli zjebat navoj, kamor se privije čep, znancu so čep sploh pozabili priviti, rezultat seveda zariban motor...zdej pa, jaz nisem najbolj navdušen, da bi se motal pod avtom, ki je na neko domačo improvizacijo dvignjen od tal, ne vem pa niti tega, ali se olje menja pri hladnem ali toplem motorju. Vroče pri menjavi olje verjetno ne sme biti, preveč hladno pa tudi ne? Saj se strinjam, nekateri mehaniki nategujejo na veliko in z veseljem bi se sam lotil menjave olja in filtrov, nerad pa se učim na lastnih napakah, še posebej, æe znajo biti te kar drage...
Citat:
Uporabnik Tahudfirbc pravi:
P six pack razdeliš na dva dela, ker po tej količini nisi najbolj zihr ali si dal podložko na vijak, lahko pa tudi ugotoviš, da gre v tvoj avto precej več kot 5 L olja, ker je vijak za karter še vedno v piksni z tastarim oljem.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
no, nasmejal si me...ampak vseeno meni so do sedaj recimo stručko mehaničarji uspeli zjebat navoj, kamor se privije čep, znancu so čep sploh pozabili priviti, rezultat seveda zariban motor...zdej pa, jaz nisem najbolj navdušen, da bi se motal pod avtom, ki je na neko domačo improvizacijo dvignjen od tal, ne vem pa niti tega, ali se olje menja pri hladnem ali toplem motorju. Vroče pri menjavi olje verjetno ne sme biti, preveč hladno pa tudi ne? Saj se strinjam, nekateri mehaniki nategujejo na veliko in z veseljem bi se sam lotil menjave olja in filtrov, nerad pa se učim na lastnih napakah, še posebej, æe znajo biti te kar drage...
No sej to je, 100% boš ti ko boš sam menjal olje porabil za to 2h in naredil tako kot je prav! Za razliko od slabega majstra ali pa pač klasičnega slovenskega mehanika, ki dela 3 dela naenkrat: je sprejemna pisarna, je nabavni oddelek in pa še mehanik povrhu!
Glede ostalega pa imaš tu forum in bo zagotovo ti kdo povedal če se kaj zalomi. Sej jst tudi ko sem prvič menjal sam platišča sem cviknil, ko novega nisem mogel privijačit ker ni bilo v luknjah navoja!
Aja glede temperature olja, načeloma je vseeno, bolje je če je olje toplo ker hitreje steče .. je pa spet tako da se pri vročem motorju lahko opečeš.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Če je 2.2D letnik tam okol 2007 +/- se nimajo kej sprenevedat ampak menjat pod tovarniško garancijo
2.2D, letnik 2008, prevoženih zelo malo (cirka 30 jurjev). Par kkm po rednem servisu se prižge lučka za olje. Grejo na servis, kekci dolijejo olje, čez par 100km spet lučka za olje. Grejo nazaj na servis, brihte ugotovijo, da je poraba olja res prevelika in da bo treba izmerit kaj je narobe. Jih pošljejo na TOYOTA servis, ker imajo gužvo, da bojo oni ugotovili kaj je z motorjem. Pridejo tja, geniji samo dolijejo olje in jih pošlejo nazaj na lexus, kjer strokovno ugotovijo, da zdaj pa ja ne morejo ugotovit kaj je narobe, ker so uni dolili olje. Zraven še ugotovijo, da servisna ni poštemplana, ker jim je lastniki niso sami dali za poštemplat in oni ne smejo brskat po predalih brez dovoljenja. Ženska (lastnica) jim še razloži naj se grejo odnosa do strank in strokovnosti učit k renaultu in hvala lepa in nasvidenjeZrihtano ni še vedno nič, avto pa se bo prodajal...
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Od fotra sodelavc ma 2.2 v toyoti coroli verso. Motor je bil zamenjan pod garancijo. In tudi nov motor zre olje kot "stari".
Pred tem je imel avensisa, mislim da 99 letnik 2.0d. 380k km realnih, 250k km narejenih s kurjacem in nobene tezave, samo tankaj in vozi.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
- poznavanje vsaj enega tujega jezika s področja bivše juge -> ko ti vijak s karterja pade direkt v posodo z oljem,.