Motor pozimi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Delajte kar hočete, samo ne potem odpirat tem o temu, da motor (ali pa bilo kera mašina) mi pri 30kkm je ratal olježer, ropotajo ležaji ipd..
tongue-1.gif

kosilnica ima se prvo svecko...rolba je delala pozimi veliko...po 12 letih ma drugo not...je lani ob zledolomu padla veja cez njo in ravno na svecko in je sla keramika
smile-1.gif


Na motorkah tud menjam na par let...pa se jih veliko mrzle priziga...

Je pa res da so zadeve nastavljene v nulo...in jih ne zaliva...

Tko da tisti ki ste (se) na frgazarjih...naucte se stelat...al pa si najdte dobrga mehanika
smile-1.gif


Pravtako ostali na elektroniki...ce vam kuri svece zarad lavfanja na standgasu....eemm neki ne bo ok z vbrizgom..oz nastavitvami
17758-icon_confused.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.315
5.601
113
knjižica je biblija al kaj?
pa si poglej v piaggio knjižico (slovensko) servis na 4k km ali 4 mesece. Se pač pametni slo uvoznik spet nekaj svojega spomni.
Piaggio tovarniška servisna navodila: menjava olja na 10k km ali eno leto, na vsakih 5 km pa inšpekcijski servis kjer je predviden samo vizualni pregled določenih delov. oziroma na 15k km menjava jermena. Pa se drži knjižice če ti je ljubše.
Jaz se nebom.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Lej, Snecer je pac tak, vse more met do potankosti splaniran, pa vse po reglcih tko k pise. Pr Versysu je pac tko, ce ni po knigci, ga loh sam v graben zapeljes.
grin1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

nope, gre zato, da če folk ne ve, naj si pogleda prvo v navodila, tam ni gostilniških

prvo preberi pol sprašuj
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
knjižica je biblija al kaj?
pa si poglej v piaggio knjižico (slovensko) servis na 4k km ali 4 mesece. Se pač pametni slo uvoznik spet nekaj svojega spomni.
Piaggio tovarniška servisna navodila: menjava olja na 10k km ali eno leto, na vsakih 5 km pa inšpekcijski servis kjer je predviden samo vizualni pregled določenih delov. oziroma na 15k km menjava jermena. Pa se drži knjižice če ti je ljubše.
Jaz se nebom.

angleško bereš

po slo razlagi bi jaz tudi na 6k moral servis, pravi je na 12k

dok je v garanciji smo pač ovce
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Dons bi loh recimo en krog odpeljal, pa se nebi rabu cesar bat,tok da presekas mal.... hmal bo marc, pa konc zime...
cheer.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Bi lahko pa sem šel raje z lastnim motorjem v naravo.

Po pravici povedano se mi za "krog" sploh ne da več voziti z motorjem.

Al se kam res zapeljem, al pa raje počnem kaj drugega.

Ti časi so minili
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
smile-1.gif
teb prav nikoli ni prav...

Ce je kratek je predebu...ce je dolg je pa pretanek
tongue-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne bo držalo, ampak ekstremnih pogojev pa verjemi, da noben nima rad.

Vozil sem po vročini 40 stopinj, tisti dan spil litre vode. Verjemi, da v čeladi ni prijetno, asfalt žari in toplotni "dim".

Enako zima, led, sneg...

Po drugi strani pa me dež ne moti tako hudo. Se lepo oblečem in gremo.

Skratka tam od marca do julija, pa od septembra do novembra je kar pravo.

Seveda pa ti tega ne moreš razumeti...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.863
5.628
113
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Jp..kosilnice, motorke, frčoti in sesalci pač niso zaresni motorji.
smile-1.gif

Sravfat jih pa vseeno ne znaš
tongue-1.gif
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
895
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Jp..kosilnice, motorke, frčoti in sesalci pač niso zaresni motorji.
smile-1.gif

Sravfat jih pa vseeno ne znaš
tongue-1.gif
Kje pa..ampak priznam, da se mi v tvojih letih( pa še minus 10) ni dalo ukvarjat s takimi igračami- raje sem tuhtal, kako bi oskubil Yamaho FZ 750 za kakšen gram (za na Grobnik).
tongue-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
895
113
tu in tam
Bolj šlank, kot sem bil takrat, bi že bil težko- keč je v temu, da je stroj s predelavami (razen povečanja kubature offkors) dal čimveč od sebe.