Citat:
Uporabnik map pravi:
5 leto ga že laufam, pa ni nobenega problema. In ga bom še naprej, ker ima tako zajebano narejeno za aku ven dobit. Po besedah yamahinega mehankarja na pooblaščencu mu nič ne škodi, celo pravi, da koristi olju, katalizatorju, izpušnemu sistemu, glede na to, da je v pol odprti garaži brez ogrevanja. Ga pa, ko se segreje na del. temperaturo še malo z gasom storiram, da še dodatno vlago iz izpuha pomeče.
Res je, da so danes materiali drugačni kot nekoč, a vseeno. Vžiganje čez ne koristi prav ničemur.
Vsak je dobil z motorjem navodila za uporabo in tam not so tudi nasveti za zimo.
Jaz imam motorno kolo v povsem neogrevani garaži.
Glede kondenza v izpuhu, po koncu sezone se izpuh zamaši s polivinil vrečko in papa kondenz (navodila).
Škodljivo pa je turiranje v leru, tudi to piše v navodilih, da se to naj ne počne.
V poglavju "Storage" piše vse o tem kako se shrani motor.
1. čiščenje motorja
2. sveže olje
3. izprazniti benz tank in izprazniti gorivo iz sistem (prižgan motor, dok ne ugasne)
4. zmanjšati pritisk v gumah za 20%
5. postaviti motor na stojalo, da so kolesa v zraku ali podložiti
6. zaščiti dele pred rjo
7. namazati verigo in kable (večina ne maže kabla za sklopko, kar je fail)
8. odstraniti akumulator in med hrambo 1x na mesec dati na polnilec z do <1Ah
9. plastična vrečka v izpuh, da se prepreči vlaga
10. pokriti motor
Skratka teh 10 točk je v mojih navodilih za Kawasaki, ki so splošna in to je to.
Nobenega verglanja čez zimo, to folk dela samo iz enega razloga, čeprav "gostilna" navaja druge in sicer, ker ne more odstraniti ali odklopiti akuja.
Jaz ga imam pod sedežem, minuta dela.
Mislim, da sem vam z uradnim odgovorom iz navodil, dal vse odgovore.
torej, če ne veš, prvo RTFM