motoGP2016

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.574
89
48
Od križišča mal naprej na desno
Jutri bo pomoje nora dirka
smile-1.gif


motoGP:
1. Jorge Lorenzo (ŠPA/Movistar Yamaha) 1:54.543
2. Marc Marquez (ŠPA/Repsol Honda) +0.091
3. Maverick Vinales (ŠPA/SUZUKI ECSTAR) +0.095
4. Andrea Iannone (ITA/Ducati) +0.150
5. Valentino Rossi (ITA/Movistar Yamaha) +0.272
6. Andrea Dovizioso (ITA/Ducati) +0.420
7. Dani Pedrosa (ŠPA/Repsol Honda) +0.535
8. Hector Barbera (ŠPA/Avintia Racing) +0.622
9. Pol Espargaro (ŠPA/Monster Yamaha Tech 3) +0.759
10. Cal Crutchlow (VB/LCR Honda) +0.809
11. Bradley Smith (VB/Monster Yamaha Tech 3) +0.871
12. Scott Redding (VB/Pramac) +0.965

moto2:
1. Jonas Folger (NEM/Dynavolt Intact GP) 1:59.052
2. Sam Lowes (VB/Federal Oil Gresini Moto2) +0.072
3. Alex Rins (ŠPA/Paginas Amarillas HP 40) +0.302
4. Johann Zarco (FRA/Ajo Motorsport) +0.367
5. Franco Morbidelli (ITA/Estrella Galicia 0,0 Marc VDS) +0.457
6. Sandro Cortese (VB/Dynavolt Intact GP) +0.575
7. Lorenzo Baldassarri (ITA/Forward Team) +0.664
8. Marcel Schrotter (NEM/AGR Team) +0.707
9. Takaaki Nakagami (JAP/IDEMITSU Honda Team Asia) +0.759
10. Thomas Luthi (ŠVI/Garage Plus Interwetten) +0.868

moto3:
1. Romano Fenati (ITA/SKY Racing Team VR46) 2:06.131
2. Livio Loi (BEL/RW Racing GP BV) +0.047
3. Brad Binder (JAR/Red Bull KTM Ajo) +0.114
4. Fabio Quartararo (FRA/Leopard Racing) +0.268
5. Jorge Navarro (ŠPA/Estrella Galicia 0,0) +0.317
6. Aron Canet (ŠPA/Estrella Galicia 0,0) +0.331
7. Niccolò Antonelli (ITA/Ongetta-Rivacold) +0.405
8. Bo Bendsneyder (NIZ/Red Bull KTM Ajo) +0.408
9. Enea Bastianini (ITA/Gresini Racing Moto3) +0.526
10. Philipp Oettl (NEM/Schedl GP Racing) +0
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.027
4.275
113
Letos bo nora sezona Suzuki na istih gumah kot Yamaha... Vendar le ta manj obrablja gume. Ducati je fenomenalen, Crazy Joe bi imel danes prvo mesto če ga nebi Scotty oviral.....

MM ima žal zelo nevozno Hondo, vožnja z njo je pravi rodeo. Prednji del skače kot podivjan bik, MM bo moral izredno paziti v začetku dirke. Pol tovarniške honde so nekonkurenčne.

Michelin gume, se zelo počasi ogrejejo, bistveno kasneje kot na B lansko leto.
Svoje je naredila še elektronika...

Kočno je več konkurence. Pedrosa pa je pokazatelj letošnje Honde, dobro da imajo MM. Opazil sem še slinjenje Hondinih ing. Vinalesu.

Če imate možnost glejte na BT2 HD.... komentatorji so vozniki eden od njih je Colin, ki opravlja tudi testiranja za michelin...

tko na kratko....
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Tole bo še zanimivo. 99 je sicer morda malo močnejši od ostalih, a se ga pomoje tudi prehiteti, fajn je da sta se vmešala še Ducatija, v ozadju čaka tudi Suzuki.

Pa lahko bi Stoner odpeljal še kakšno dirko (ali pa kar sezono).
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.027
4.275
113
Na BT2 je bil intervju z Stonerjem. Nima (vsaj tako je zatrdil) nobene želje po dirkanju. Opravil bo še nekaj testiranj za Ducati. Zanimivo je Colin dejal, da je čudno zgledal ko je Stoner odpeljal bolje od tovarniških dirkačev.

Še vedno upam na wild card, čeprav dvomim da bo Stoner sprejel (vsaj po izjavi).

Dirka pa je bila dokaj zanimiva, 99 če naredi primeren gap je neustavljiv. Škoda da je padel Iannone. Ducati se zdi konkurenčen. Je pa lizika tvegala z mehko zadnjo gumo, kar je bila loterija. Je bilo dokaj hladno in vetronvo, zato se je obneslo...

Prva dirka je postregla za kar nekaj podatki. Še enkrat Honda se nikakor ne more sprijaznit z elektronko, motor je noro nestabilen. MM je res vozil na limitu, kar je tudi povedal.

Skratka sezona bo dolga, pravi pokazatelj pa bo itak EU.... Ko bo vroče in bodo gume še bolj na udaru. Se mi zdi da ima Yama zopet najboljši kompromis, moči, lege in obrabe pnevmatik. Svoje bo pokazal na bolj zavitih in zaprtih dirkah tudi Suzuki. Ravnine pa očitno ležijo Ducatijevem motociklom...

Pa še nekaj, enotna elektronka je edino pravilna smer, ter izbris razreda open. Na suhih dirkah bi vzel še trakcijo, takrat pa bi blo še več konkurence.

to je seveda samo moje mnenje.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.027
4.275
113
Omenjena so bila tudi krilca na nekaterih motociklih. Nekateri dirkači pravijo, da jim zavoljo teh krilc v zavetrju povzročajo takoimenovani "lose grip", kot pri F1.

Tako, da se zna narediti, da bodo v naslednjih dirkah prepovedana. Za zdaj regulacij glede teh ni.

Skratka naredili so bolj zanimiv in konkurečen kraljevski razred. Da je omejevanje elektronike prava smer. Mogoče lahko upamo, da bodo te regulative omejitev pritegnile Stonerja po željah dirkanja. Saj je bil to eden izmed glavnih razlogov njegovega odhoda.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Ampak Qatar so zmeraj skupaj in obeta sezona. Lani je bilo isto,s tem da letos edin Ianonne po tleh. Ostali so se mal cuval ocitno,ker bols kaksna tocka,kot nobena.... Ducati se je lani zgubil po nekaj ditkah,upajmo,da se letos ne bo....ce bojo skupaj konkurencni bo pestro...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.892
113
Točno tako...zgleda so vsi ugotovili da je bolje nekaj točk, kot jih prinaša dosegljivo mesto, kot na vrat na nos riskirat 0 točk.
Sezona je dolga in na koncu zmaga tisti, ki skupčka največ točk...

Da pa bo pestro na stezi se pa vidi kaki prjatlčki so vsi skupaj
grims-1.gif
 

Peterm2000

Pripravnik
11. mar 2016
34
0
6
Ljubljana
Moje videnje te dirke je pa takole:
Lorenzo je naredil točno to kar je napovedoval že na testiranjih. Zmotilo me je edino to da je jamral da hoče pogodbo že 2 mesca pred dirko in ko sta jo z rosijem dobila na mizo jo je rosi pograbil in podpisal lorenzo pa ne.. Zakaj je jokal da bi rad podpisal?

ianone in doviziozo.. zakon.. presenečen.. vedel sem da letita po ravnini in da jih matrajo ostri ovinki.. se je izkazalo da jih matrajo tudi neostri zaporedni.. no pa saj to je že dolgoletna hiba..

suzuki in viniales: še večje presenečenje.. odlično in prav vesel sem da se znajo vmešat v boj.. mislim da bo kmalu prišel dan ko bodo stali na stopničkah..

aprilia: no to sem najbol čakal ker jo imam v dobrem spominu še iz otroštva.. všečen motor ampak jim manjka en dober dirkač in par konjev kar pa obljubljajo za naslednjo sezono.. bomo videli..

rosi: no glede na to da je doktor in da zna peljat kirurško natančno ni izkoristil in zašil luknje ki se mu je pokazala kar 3x.. pustil me je nekam hladnega.. pa sedaj ne vem a je čuval rit al je računal na to da bo še kdo padel al pa se boji.. ne vem.. pač moje mnenje.. tista krilca mu tudi čisto nič ne pomagajo.. njemu pomaga edino še par konjev v motorju al pa recimo dukatijeva mašina..
tip se preprosto ne odpelje na ovinku mimo..

michelin: presenečenje.. da guma dopusti 3 kroge pred koncem postavljat take čase ko bi po vseh pravilih mogla bit že za v smeti je preprosto neverjetno.. in to soft guma.. tega mislim da ni pričakoval nihče..

no pa še elektronika.. hja.. ni najboljša.. manj senzorjev in posledično upravljanje elektronike oz nastavitev ročna na krmilu če se ne motim ker jo lahko dirkači nastavljajo sami po željah vsak krog.. manj drsenja čez ovinke itd.. mogoče pa zato guma dlje zdrži?
zanima me kako uravnava ta elektronika porabo bencina.. a je podobno kot v F1?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.892
113
Jaz sumim da je Lorenzo tudi dejansko dobil pogodbo a se je zataknilo pri znesku
wink-1.gif
. Mogoče pa zdaj sam zavlačuje ravno z razlogom da vidi štart sezone, ter....če ga bojo kje drugje snubili (omenjani Ducati). Kar nekdo reče na koncu ni nujno da je to (čista) resnica..

Je pa lepo videt da je praktično (v povprečju kroga) poravnanih 6 dirkačev (Suzuki se bo moral še dokazat, da je naredil priključek) kar je lep obet za super dirke v prihodnosti.

Glede Rossija...kolikor sem ga jaz videl je po večini vozil na limitu (vsaj v krogih, kjer se je pripeljal spet povsem zraven)...a je bil to tak limit da je po krogu, dveh prišla mini napaka (prepozen v zaviranju) in je bil spet ob par desetink ..ter tam kjer je bil.

Kar se Michelina tiče...po koncu dirke, kjer so pokazali zadnjo gumo Lerenza...je bila ta še 'hudo dobra' (pa je znan po tem da uničuje gume), tako da...so pripravili dobre gume. Konkurenca je vedno dobrodošla in poskrbi za dogajanje
cheer.gif
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.027
4.275
113
Glede gume ima najbolj prav lih tisti za katerega je testiral Colin...

Žal je imel Lorenzo precej sreče z mehko gumo. Na dan dirke je bilo precej vetrovno in dokaj mrzlo, posledično asfalt zelo hladen. Ducatijeva guma pa je bila precej bolj zmahana. Na žalost so jo izredno hitro pokrili.

Kr se tiče pogodbe, pa je lepo povedal LIn Jarvis. Zaenkrat znesek ni bil razlog nepodpisa pogodbe. Na BT sportu je bil kr obsežen intrvju z njim. Tudi ni zanikal da ga ne snubijo drugje. Povedal je zelo omiljeno, da se bo moral Lorenzo sam odločiti, ali se vidi naprej pri njih ali pa kje drugje in je reku na koncu dovolj fer.......

Iz njegovih besed sem bolj čutil, da Lorenzo hoče od Yame da je prvi voznik, ravno tako kot je takrat hotel biti rossi, ki je užaljen odšel k Ducatiju...

Kr se tiče Rossija je imel konstanten pace, vendar nikoli pa ni šu po 55, tisto je zmanjkalo. Je pa res, da sta bila Lorezro in Rossi na drugačnih gumah. Sam Lorenzo je priznal, da na trši gumi ni imel dobrega filinga in je zato tvegal...
Kako Lorenza vrže iz stira guma, pa smo videli prejšno sezono (začetek), ko nikakor ni čutil dobro motorja. Je precej bentil čez gumarja takrat.

Še enkrat ta dirka je pač nek uvod, ni bilo pa tistih ključnih pogojev, da bi se od te nove gume dejanko videlo kakšen potencial ima. Nekaj pa zagotovo vemo, ta guma se precej kasneje ogreje, dirkači imajo nemalo problemov stem. To je poudarjal tudi Colin, Brigestonka je prece prej prišla na pravo temperaturo.
 

Peterm2000

Pripravnik
11. mar 2016
34
0
6
Ljubljana
to ogrevanje gum bo prišlo pomoje do izraza ko bo asvalt mel 40 stopin.. al bo delovala optimalno al pa jo bo pobralo, ker liz to dirko so meli zelo veliko srečo s to temperaturo le 24 stopin in posledično je tudi guma bila na koncu še zelo dobra..
kolikor vem so tudi testiranaj opravljali šele takrat ko ni več bilo vroče oz v večernih časih..
res me zanima kaj bo ko bo noro vroč asvalt.. posledično medium al pa hard guma..

bomo videli..
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Rossi tudi nikoli ni bil fan Michelina, mu je Bridgestone bolj sedla, ima boljsi obcutek. Medtem ko Lorenzu Michelin. Bomo vidl....Lorenzu gre pomoje na jetra, da Rossi vec dnarja potegne k on, pa se ni dojel, da bo Rossi vlekel veliko vec kot on se leta po tem, ko bo v penziji, sam bo pa gulil gume, pa magar kot prvak.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Lorenzov pogoj je bil da ali se z Rossijem ne podaljša ali pa da se jasno določi da je Lorenzo prvi voznik. Odgovor Yamahe je bil jasen.