Vidim, da si precej sovražno nastrojen proti ljudem, ki jim je motociklizem hobi/užitek/razvedrilo/orodje za potepanje/...
Na začetno avtorjevo vprašanje...
...si se odzval precej žolčno...
... zdaj pa se čudiš, zakaj ti ljubitelji motorjev ne ploskamo.
Jaz sem vprašanje odpiralca teme razumel v smislu "Kateri motor bo čez 40 let še vreden imena motor", kar je v današnjem času poceni in množične izdelave že precejšnja redkost. Vse gre v smeri pocenitve proizvodnje, večanja serij, kopiranja oblik, motorji pa vse bolj izgubljajo "dušo".
Na začetno avtorjevo vprašanje...
Citat:
Uporabnik map pravi:
Sprašujem vas Alter znalce, kateri motocikel, bi danes kupili nov ali malo rabljen in bi bi vreden imena motocikel tudi čez recimo 40 let, ko bi ga z veseljem in ponosom zapustili svojim potomcem.
...si se odzval precej žolčno...
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
LOL, ker bedni izgovor za nakup mopeda.
Vsak je dober, da otrokom zapustiš fotra invalida na grbi. Drugače pa noben današnji motor čez 40 let ne bo vreden imena motor, te ropotajoče, smrdeče gajbice, bodo tedaj že nadomestile zadeve na kak bolj pameten pogon.
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Zdaj razumem, osebno me napadaš, zakaj že?
Ker ne podpiram bolane ideje, da si nekdo kupi moped, z izgovorom da je to kao v dobro otrok?
Tudi če ga ne bi vozil, ampak ga konzerviral, si bolj butasto investicijo težko zamislim.
Ena smrdljiva reč, ki se bo valjala po garaži naslednjih X desetletij, na začetku stalno izgubljala na ceni, potem pa, morda, šansa je nekje 10%, pridobila na ceni?
Če bo pa kdo slučajno vmes rabil denar, preden zadevi (če kdaj) zraste vrednost, bo pa za tista stara jajca dobil kak drobiž.
... zdaj pa se čudiš, zakaj ti ljubitelji motorjev ne ploskamo.
Jaz sem vprašanje odpiralca teme razumel v smislu "Kateri motor bo čez 40 let še vreden imena motor", kar je v današnjem času poceni in množične izdelave že precejšnja redkost. Vse gre v smeri pocenitve proizvodnje, večanja serij, kopiranja oblik, motorji pa vse bolj izgubljajo "dušo".