Motocikel, vreden zapuščine našim otrokom

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Vidim, da si precej sovražno nastrojen proti ljudem, ki jim je motociklizem hobi/užitek/razvedrilo/orodje za potepanje/...
Na začetno avtorjevo vprašanje...
Citat:
Uporabnik map pravi:
Sprašujem vas Alter znalce, kateri motocikel, bi danes kupili nov ali malo rabljen in bi bi vreden imena motocikel tudi čez recimo 40 let, ko bi ga z veseljem in ponosom zapustili svojim potomcem.

...si se odzval precej žolčno...
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
LOL, ker bedni izgovor za nakup mopeda.

Vsak je dober, da otrokom zapustiš fotra invalida na grbi. Drugače pa noben današnji motor čez 40 let ne bo vreden imena motor, te ropotajoče, smrdeče gajbice, bodo tedaj že nadomestile zadeve na kak bolj pameten pogon.

Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Zdaj razumem, osebno me napadaš, zakaj že?
Ker ne podpiram bolane ideje, da si nekdo kupi moped, z izgovorom da je to kao v dobro otrok?
Tudi če ga ne bi vozil, ampak ga konzerviral, si bolj butasto investicijo težko zamislim.
Ena smrdljiva reč, ki se bo valjala po garaži naslednjih X desetletij, na začetku stalno izgubljala na ceni, potem pa, morda, šansa je nekje 10%, pridobila na ceni?
Če bo pa kdo slučajno vmes rabil denar, preden zadevi (če kdaj) zraste vrednost, bo pa za tista stara jajca dobil kak drobiž.

... zdaj pa se čudiš, zakaj ti ljubitelji motorjev ne ploskamo.

Jaz sem vprašanje odpiralca teme razumel v smislu "Kateri motor bo čez 40 let še vreden imena motor", kar je v današnjem času poceni in množične izdelave že precejšnja redkost. Vse gre v smeri pocenitve proizvodnje, večanja serij, kopiranja oblik, motorji pa vse bolj izgubljajo "dušo".
 

ghibli

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
18. sep 2007
2.132
1
38
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik ghibli pravi:
pa pametnjakoviče, ki motor avtomatično povezujejo z invalidnostjo bodo nadomestili stari dedki njergači, ki jim vsak qrac smeta,
ker jim je za tisto česar so si fullll želeli v mladosti pa za to niso imeli jajc zdaj prepozno.

a je boljše.
prejšnji odgovor sem napisal med gužvo v službi.

Zdaj razumem, osebno me napadaš, zakaj že?

Ker ne podpiram bolane ideje, da si nekdo kupi moped, z izgovorom da je to kao v dobro otrok?

Tudi če ga ne bi vozil, ampak ga konzerviral, si bolj butasto investicijo težko zamislim.
Ena smrdljiva reč, ki se bo valjala po garaži naslednjih X desetletij, na začetku stalno izgubljala na ceni, potem pa, morda, šansa je nekje 10%, pridobila na ceni?

Če bo pa kdo slučajno vmes rabil denar, preden zadevi (če kdaj) zraste vrednost, bo pa za tista stara jajca dobil kak drobiž.

za ene butasta za druge pa...

za ene je pametna naložba v npr. delnice NLB ali NKBM za druge(realiste) pa...
bonk.gif


ne napadam tebe osebno ampak vse take, ki omejeno razmišljate o motorjih.
s kilometri ki sem jih prevozil na motorju zlahka večkrat obkrožiš svet. res je imel sem dve nesreči iz katerih sem
izvlekel živo glavo. še nekaj kilometrov imam v dolgoročnem planu.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
pomoje izbrati nek motor, ki ima čim manj plastike..
čez 40 let bo nekaj vreden le tak motro ki je že sedaj "premium".

Recimo kakšen Ducati Diavel, mogoče Yamaha VMAX...
 
Nazadnje urejeno:

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
On govori o novem ali skoraj novem, ne pa 30 let starem. Morda sem sovražno nastrojen proti prduljam, ampak motim se pa ne, kot investicija to pogori na celi črti.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Aja, točno. Kot investicija, bi takšna CB ali Z bila dobra izbira. Novi ali skoraj novi pa čez 40 let ne bodo imeli neke vrednosti, da bi obogatel, ziher ne. Takšnega motorja pa dandanes ni. Noben nima neke osebne note, prepoznavnosti. Kopirajo eden drugega. V cilju znižanja cene, menjajo kovinske dele s plastičnimi... Kupiti je treba to, kar ti je všeč. Ne da bo imelo vrednost čez 40 let.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik japke pravi:
pomoje izbrati nek motor, ki ima čim manj plastike..
čez 40 let bo nekaj vreden le tak motro ki je že sedaj "premium".

Recimo kakšen Ducati Diavel, mogoče Yamaha VMAX...

Ni nujno.

Kawasaki GPZ900R je danes legenda
smile-1.gif


http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_GPZ900R

Mora pa biti nekaj ekstra, morda celo nastopati v kakšnem filmu, heh.
evil.gif
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
splash ... to ni original Goosev bajk. Je pa zelo dobra replika. Takoj sem opazil menjana kolesa (zadnja guma tudi širša), mašina bi rekel, da je kar tisti letnik, 1000 ccm. Sploh se ga ne bi branil.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
splash ... to ni original Goosev bajk. Je pa zelo dobra replika. Takoj sem opazil menjana kolesa (zadnja guma tudi širša), mašina bi rekel, da je kar tisti letnik, 1000 ccm. Sploh se ga ne bi branil.
Pa prednje zavorne čeljusti in diski so desetletje ali dve mlajši.