Moja izkušnja s parketom, Kemoplast
Katastrofalno slaba izkušnja, odsvetujem vsakemu, ki ceni svoje živce in svoj denar in, ki želi kvalitetno dobavljen in položen parket.
Trenutno smo na sodišču zaradi neustrezne kvalitete parketa in neustreznega polaganja. Svojih napak ne priznavajo.
S podjetjem Kemoplast smo se srečali na sejmu Dom leta 2019. Na kratko: po večih vzorcih sem od njih naročil parket 1. kvalitete, položen pa je bil po izjavi proizvajalca Weitzer Parkett iz Avstrije parket najslabše, to je 4. kvalifikacije. Ta odgovor proizvajalca prilagam spodaj:
From: Saurugger Tobias [mailto:Tobias.Saurugger@weitzer-parkett.com]
Sent: Wednesday, September 2, 2022 1:17 PM
To: ..@opam-law.com
Cc: Floiss Jan
Subject: SPAM: AW: SPAM: AW: SPAM: AW: Request for information // 0002126719
Dear Mr. Sekrinik,
Thank you very much for the information and the photographic documentation.
From the legal point of view, we are obliged to give information and contact to our business partner in Slovenia.
Therefore we kindly ask you to contact directly your contractual partner as far as complaints are concerned.
What we can say at the moment is, that the order was made with another classification - it was the classification lively colourful and not the classification calm (the pictures to compare where used form classification calm).
The lively colourful classification (it implicates the name as well) is the lowest classification as far the product group "performance plank" is concerned. We have no further information, why these grading class was chosen.
Best regards
Tobias Saurugger-Pölzl
Customer Care
________________________________________
Tel.: +43 (0) 3172 / 2372 - 460
Fax.: +43 (0) 3172 / 2372 - 22460
E-Mail: Tobias.Saurugger@weitzer-parkett.com
Parket, ki je bil naročen na podlagi vzorca 0,5 metra x 1 meter in je bil v rangu 50 eur / m2 (leta 2019), slika priložena, so položili najprej v manjšem prostoru že novembra 2019. Položili so ga katastrofalno, kvaliteta pa ni bila niti slučajno podobna tistemu vzorcu, ki so ga pokazali v salonu. Po pisnih in verbalnih opominih, da parket ni enak vzorcu, da je slabo položen (slike) in da so letvice napačne, ter da so zaključki ob vratih naravnost grdi (slike), ker se niso pred začetkom del pozanimali kakšni bodo podboji. Podboji so bili skriti, kar je danes že kar pravilo, parket pa so položili, kot da so navadni podboji, brez vprašanj kakšni dejansko bodo. Sedaj se na sodišču izgovarjajo, da jih o tem niso obvestili, čeprav je naloga izvajalca, da se pred začetkom del pozanima o vseh relevantnih podrobnostih in zaključkih. Kljub temu, da so bili večkrat pisno preko e-mailov in sms-ov opozorjeni na napake (napačen parket, ki ne ustreza vzorcu, napačni zaključki ob vratih in napačne letvice) danes na sodišču trdijo, da smo bili izjemno zadovoljni, kar je čista laž, saj obstajajo pisni dokazi, ki to neposredno spodbijajo. A očitno je laganje modus operandi (način dela) v Kemoplastu, a k temu se še vrnemo.
Po tem fiasku v manjšem delu, cca 45m2, sem zahteval že 29. novembra 2019, da parket odstranijo in se poberejo z objekta.
<em>
Podajam reklamacijo zaradi kvalitete materiala in izvedbo parketarskih del na lokaciji Cilenškova ulica 20, Ljubljana. Pričakujem da boste v najkrajšem času odpravili vse napake in izvedli kvalitetno polaganje. V nasprotnem primeru bom zahteval povračilo celotne kupnine. </em>
A so na vse načine obljubljali, da se napake v večjem delu ne bodo ponovile. Vse samo da obdržijo posel.
Na žalost sem jim, v dobri veri, da bodo naredili kot je ustrezno, dovolil nadaljevanje del, ena večjih napak, ki sem jih storil, saj so se njihove obljube izkazale za lažne.
Februarja 2020 so delali večji del, cca 200 m2, kjer so naredili enake napake, kljub zagotovilom iz novembra 2019, da bodo deske, ki so neustrezne odstranjene, da bodo pri skritih podbojih ustrezno naredili, in da bo celoten izgled ustrezen in ne tak kot je v manjšem delu, kjer so polagali novembra 2019. Slike.
Ko so marca 2020 zaključili s parketom in zaradi razglasitve pandemije smo se sredi marca 2020 vselili na vrat na nos v novo hišo, ki še ni bila do konca opremljena.
Ko smo kasneje, nekje konec marca, odstranili zaščitni karton čez parket smo videli, da so enake napake kot iz manjšega dela, narejene ponovno, vključno z neustreznimi dilami in zaključki pri vratih. Samo polaganje pa je bilo izvedeno, milo rečeno, za posrat. Polagalec je bil podizvajalec Kemoplasta, Marko Madžarević, ki je delo opravil izjemno nekvalitetno in ga tudi odsvetujem kot polagalca parketov.
Ko sem jih na napake opozoril, se je javil Viljem Zabukovšek, ki ga nikoli nisem videl in nikoli ni bil na objektu in cinično zafrkaval glede pandemije in kako je vse v redu in da so oni sploh in oh znani, pa super dobri itd. in niso naredili nobene, niti najmanjše napake, kar pa so kasneje sami zanikali pod komentarjem na google maps ?, priloženo kot slika, pač Kemoplast in zavajanja.
No potem so se javili, ampak samo da bi zaključili plačilo, na kar sem odgovoril, da dela niso ustrezno izvedena in da položen parket ne ustreza vzorcu, ki smo ga takrat še imeli pri sebi in so nam ga kasneje odtujili, z izgovorom, da pač je treba vzorec vrniti ker je vreden 50 eur V dobri veri smo ga tudi vrnili, saj smo še vedno mislili, da imajo iskrene namene zadevo urediti. Imeli so samo iskren namen nas kot kupca naplahtati.
Kasneje so nam ponudil znižanje kupnine za 10% kar smo zavrnili, saj je, kot je razvidno iz slik, parket na delih drugačen od vzorca in zelo slabo položen.
Po tem sem jih pozval naj napake odpravijo, ki jih seveda po večini niso, kar je razvidno iz slik. Sem pa, ponovno, v dobri veri, da bomo zadevo uredili in da, kot podjetje s 30-letno tradicijo, ki ima željo po tem, da so poznani po kvaliteti, in v veri, da želi tudi Kemoplast zadevo urediti kvalitetno, podpisal zapisnik, za katerega sta me tako vodja del Dražen Žižak kot polagalec Marko Madžarević skoraj na kolenih prosila, da naj ga podpišem, saj sicer ne bosta dobila plačila, če pa mi kaj ne ustreza, pa naj pripišem opombo, kar tudi sem, da pričakujem popust zaradi neustrezne kvalitete (tako parketa kot izvedbe polaganja). Seveda sta se gladko zlagala, predvsem vodja del Dražen Žižak, tako, da tudi danes na sodišču zanikata kar koli od navedenega čeprav je večina stvari jasno pisno zabeležena. Seveda sem kot poslovni človek zadevo eskaliral do lastnika in generalnega direktorja Kemoplasta Petra Lapornika, za katerega sem mislil, da kot lastnik in direktor gleda na dobro ime podjetja, izkazal pa se je za enakega lažnivca, kot so ostali našteti njegovi sodelavci in danes trdi, da je vse v najlepšem redu, kljub temu, da je proizvajalec Weitzer Parkett pisno potrdil, da je bil položen parket najslabše klasifikacije.
No sedaj pa nekaj o kvaliteti in klasifikaciji, kar nam pri Kemoplastu nikoli niso ne omenili, ne razložili. Vse do odgovora proizvajalca nismo vedeli, da obstaja tudi pojem klasifikacija, ker prodajalec tega nikoli ni omenil!
Po popisu arhitekta smo zahtevali parket 1. kvalitete, v prvi ponudbi so nam ponudili parket 1. kvalitete, priložena predračuna, v drugem predračunu, ki je bila za cca 15% nižja pa so to 1. kvaliteto brez obvestila odstranili iz predračuna!!! Gre za navadno zavajanje in to namenoma po mojem mnenju. Kot človek, ki dela v komerciali že desetletja lahko zatrdim iz lastnih izkušenj, da iz predračuna ne umikaš nekaj, če nimaš tehtnega razloga za to, o tem pa moraš vedno! obvestiti tudi kupca, sicer gre za zavajanje. Šele kasneje, dva dni pred prvim narokom na sodišču, pa je proizvajalec Weitzer Parkett pisno potrdil, da je bil dobavljen in položen parket najnižje, 4. klasifikacije!!! In to brez kakršnega koli obvestila Kemoplasta. Mi smo ves čas verjeli, da so dobavili parket najvišje kvalitete, dejstvo je, da je parket najnižje klasifikacije. Klasifikacija nikoli ni bila omenjena s strani Kemoplasta, samo kvaliteta. Priložene ponudbe in odgovor proizvajalca Weitzer Parkett pričajo, da je temu tako.
No sedaj smo na sodišču že kako leto in pol, stroškov za odvetnika in za sodišče je že sedaj skoraj kot je vrednost parketa in se še ne vidi konca.
Kemoplast očitno ne pričakuje od navadnih potrošnikov, da bodo šli v tožbo, saj se zavedajo, da le ta stane več kot parket, zato nastopajo s stališča nadmoči in se temu ustrezno tudi vedejo.
Želim samo opozoriti potencialne bodoče kupce o poslovni praksi podjetja Kemoplast, od zavajanja, do laganja, do izkoriščanja nepoznavanja kupcev/potrošnikov glede vseh podrobnostih v zvezi s parketi.
Če želite kvalitetno in pošteno opravljeno delo vam toplo svetujem, da se Kemoplastu na široko izognete, jaz sem z njimi za vse večne čase opravil. Seveda pa se saga na sodišču še nadaljuje in s tem povezani stroški rastejo...
Katastrofalno slaba izkušnja, odsvetujem vsakemu, ki ceni svoje živce in svoj denar in, ki želi kvalitetno dobavljen in položen parket.
Trenutno smo na sodišču zaradi neustrezne kvalitete parketa in neustreznega polaganja. Svojih napak ne priznavajo.
S podjetjem Kemoplast smo se srečali na sejmu Dom leta 2019. Na kratko: po večih vzorcih sem od njih naročil parket 1. kvalitete, položen pa je bil po izjavi proizvajalca Weitzer Parkett iz Avstrije parket najslabše, to je 4. kvalifikacije. Ta odgovor proizvajalca prilagam spodaj:
From: Saurugger Tobias [mailto:Tobias.Saurugger@weitzer-parkett.com]
Sent: Wednesday, September 2, 2022 1:17 PM
To: ..@opam-law.com
Cc: Floiss Jan
Subject: SPAM: AW: SPAM: AW: SPAM: AW: Request for information // 0002126719
Dear Mr. Sekrinik,
Thank you very much for the information and the photographic documentation.
From the legal point of view, we are obliged to give information and contact to our business partner in Slovenia.
Therefore we kindly ask you to contact directly your contractual partner as far as complaints are concerned.
What we can say at the moment is, that the order was made with another classification - it was the classification lively colourful and not the classification calm (the pictures to compare where used form classification calm).
The lively colourful classification (it implicates the name as well) is the lowest classification as far the product group "performance plank" is concerned. We have no further information, why these grading class was chosen.
Best regards
Tobias Saurugger-Pölzl
Customer Care
________________________________________
Tel.: +43 (0) 3172 / 2372 - 460
Fax.: +43 (0) 3172 / 2372 - 22460
E-Mail: Tobias.Saurugger@weitzer-parkett.com
Parket, ki je bil naročen na podlagi vzorca 0,5 metra x 1 meter in je bil v rangu 50 eur / m2 (leta 2019), slika priložena, so položili najprej v manjšem prostoru že novembra 2019. Položili so ga katastrofalno, kvaliteta pa ni bila niti slučajno podobna tistemu vzorcu, ki so ga pokazali v salonu. Po pisnih in verbalnih opominih, da parket ni enak vzorcu, da je slabo položen (slike) in da so letvice napačne, ter da so zaključki ob vratih naravnost grdi (slike), ker se niso pred začetkom del pozanimali kakšni bodo podboji. Podboji so bili skriti, kar je danes že kar pravilo, parket pa so položili, kot da so navadni podboji, brez vprašanj kakšni dejansko bodo. Sedaj se na sodišču izgovarjajo, da jih o tem niso obvestili, čeprav je naloga izvajalca, da se pred začetkom del pozanima o vseh relevantnih podrobnostih in zaključkih. Kljub temu, da so bili večkrat pisno preko e-mailov in sms-ov opozorjeni na napake (napačen parket, ki ne ustreza vzorcu, napačni zaključki ob vratih in napačne letvice) danes na sodišču trdijo, da smo bili izjemno zadovoljni, kar je čista laž, saj obstajajo pisni dokazi, ki to neposredno spodbijajo. A očitno je laganje modus operandi (način dela) v Kemoplastu, a k temu se še vrnemo.
Po tem fiasku v manjšem delu, cca 45m2, sem zahteval že 29. novembra 2019, da parket odstranijo in se poberejo z objekta.
<em>
Podajam reklamacijo zaradi kvalitete materiala in izvedbo parketarskih del na lokaciji Cilenškova ulica 20, Ljubljana. Pričakujem da boste v najkrajšem času odpravili vse napake in izvedli kvalitetno polaganje. V nasprotnem primeru bom zahteval povračilo celotne kupnine. </em>
A so na vse načine obljubljali, da se napake v večjem delu ne bodo ponovile. Vse samo da obdržijo posel.
Na žalost sem jim, v dobri veri, da bodo naredili kot je ustrezno, dovolil nadaljevanje del, ena večjih napak, ki sem jih storil, saj so se njihove obljube izkazale za lažne.
Februarja 2020 so delali večji del, cca 200 m2, kjer so naredili enake napake, kljub zagotovilom iz novembra 2019, da bodo deske, ki so neustrezne odstranjene, da bodo pri skritih podbojih ustrezno naredili, in da bo celoten izgled ustrezen in ne tak kot je v manjšem delu, kjer so polagali novembra 2019. Slike.
Ko so marca 2020 zaključili s parketom in zaradi razglasitve pandemije smo se sredi marca 2020 vselili na vrat na nos v novo hišo, ki še ni bila do konca opremljena.
Ko smo kasneje, nekje konec marca, odstranili zaščitni karton čez parket smo videli, da so enake napake kot iz manjšega dela, narejene ponovno, vključno z neustreznimi dilami in zaključki pri vratih. Samo polaganje pa je bilo izvedeno, milo rečeno, za posrat. Polagalec je bil podizvajalec Kemoplasta, Marko Madžarević, ki je delo opravil izjemno nekvalitetno in ga tudi odsvetujem kot polagalca parketov.
Ko sem jih na napake opozoril, se je javil Viljem Zabukovšek, ki ga nikoli nisem videl in nikoli ni bil na objektu in cinično zafrkaval glede pandemije in kako je vse v redu in da so oni sploh in oh znani, pa super dobri itd. in niso naredili nobene, niti najmanjše napake, kar pa so kasneje sami zanikali pod komentarjem na google maps ?, priloženo kot slika, pač Kemoplast in zavajanja.
No potem so se javili, ampak samo da bi zaključili plačilo, na kar sem odgovoril, da dela niso ustrezno izvedena in da položen parket ne ustreza vzorcu, ki smo ga takrat še imeli pri sebi in so nam ga kasneje odtujili, z izgovorom, da pač je treba vzorec vrniti ker je vreden 50 eur V dobri veri smo ga tudi vrnili, saj smo še vedno mislili, da imajo iskrene namene zadevo urediti. Imeli so samo iskren namen nas kot kupca naplahtati.
Kasneje so nam ponudil znižanje kupnine za 10% kar smo zavrnili, saj je, kot je razvidno iz slik, parket na delih drugačen od vzorca in zelo slabo položen.
Po tem sem jih pozval naj napake odpravijo, ki jih seveda po večini niso, kar je razvidno iz slik. Sem pa, ponovno, v dobri veri, da bomo zadevo uredili in da, kot podjetje s 30-letno tradicijo, ki ima željo po tem, da so poznani po kvaliteti, in v veri, da želi tudi Kemoplast zadevo urediti kvalitetno, podpisal zapisnik, za katerega sta me tako vodja del Dražen Žižak kot polagalec Marko Madžarević skoraj na kolenih prosila, da naj ga podpišem, saj sicer ne bosta dobila plačila, če pa mi kaj ne ustreza, pa naj pripišem opombo, kar tudi sem, da pričakujem popust zaradi neustrezne kvalitete (tako parketa kot izvedbe polaganja). Seveda sta se gladko zlagala, predvsem vodja del Dražen Žižak, tako, da tudi danes na sodišču zanikata kar koli od navedenega čeprav je večina stvari jasno pisno zabeležena. Seveda sem kot poslovni človek zadevo eskaliral do lastnika in generalnega direktorja Kemoplasta Petra Lapornika, za katerega sem mislil, da kot lastnik in direktor gleda na dobro ime podjetja, izkazal pa se je za enakega lažnivca, kot so ostali našteti njegovi sodelavci in danes trdi, da je vse v najlepšem redu, kljub temu, da je proizvajalec Weitzer Parkett pisno potrdil, da je bil položen parket najslabše klasifikacije.
No sedaj pa nekaj o kvaliteti in klasifikaciji, kar nam pri Kemoplastu nikoli niso ne omenili, ne razložili. Vse do odgovora proizvajalca nismo vedeli, da obstaja tudi pojem klasifikacija, ker prodajalec tega nikoli ni omenil!
Po popisu arhitekta smo zahtevali parket 1. kvalitete, v prvi ponudbi so nam ponudili parket 1. kvalitete, priložena predračuna, v drugem predračunu, ki je bila za cca 15% nižja pa so to 1. kvaliteto brez obvestila odstranili iz predračuna!!! Gre za navadno zavajanje in to namenoma po mojem mnenju. Kot človek, ki dela v komerciali že desetletja lahko zatrdim iz lastnih izkušenj, da iz predračuna ne umikaš nekaj, če nimaš tehtnega razloga za to, o tem pa moraš vedno! obvestiti tudi kupca, sicer gre za zavajanje. Šele kasneje, dva dni pred prvim narokom na sodišču, pa je proizvajalec Weitzer Parkett pisno potrdil, da je bil dobavljen in položen parket najnižje, 4. klasifikacije!!! In to brez kakršnega koli obvestila Kemoplasta. Mi smo ves čas verjeli, da so dobavili parket najvišje kvalitete, dejstvo je, da je parket najnižje klasifikacije. Klasifikacija nikoli ni bila omenjena s strani Kemoplasta, samo kvaliteta. Priložene ponudbe in odgovor proizvajalca Weitzer Parkett pričajo, da je temu tako.
No sedaj smo na sodišču že kako leto in pol, stroškov za odvetnika in za sodišče je že sedaj skoraj kot je vrednost parketa in se še ne vidi konca.
Kemoplast očitno ne pričakuje od navadnih potrošnikov, da bodo šli v tožbo, saj se zavedajo, da le ta stane več kot parket, zato nastopajo s stališča nadmoči in se temu ustrezno tudi vedejo.
Želim samo opozoriti potencialne bodoče kupce o poslovni praksi podjetja Kemoplast, od zavajanja, do laganja, do izkoriščanja nepoznavanja kupcev/potrošnikov glede vseh podrobnostih v zvezi s parketi.
Če želite kvalitetno in pošteno opravljeno delo vam toplo svetujem, da se Kemoplastu na široko izognete, jaz sem z njimi za vse večne čase opravil. Seveda pa se saga na sodišču še nadaljuje in s tem povezani stroški rastejo...
Priponke
-
IMG_20200418_141235.jpg3,1 MB · Ogledi: 593
-
IMG_20200418_145804.jpg3,8 MB · Ogledi: 600
-
IMG_20200418_151004.jpg3,7 MB · Ogledi: 606
-
Izjava proizvajalca Weitzer Parkett.PNG73,7 KB · Ogledi: 597
-
komentar Kemoplasta glede polaganja.png1,3 MB · Ogledi: 558
-
predračun 1.PNG139,3 KB · Ogledi: 526
-
predračun 2.PNG128,1 KB · Ogledi: 616