močno robo kadijo v Minhnu

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.909
16.015
113
No po tem, ko sem končno videl te zadeve v živo ter se z njimi malo poigral lahko rečem naslednje: nova M3 in M4 Competition sta res huda bombnika, bolj kot ne vse mi je res d best ampak dve stvari me pa izjemno motita - ta novi odbijač s temi "ledvičkami" mi je v živo sicer lepši kot na slikah a še vedno ogaben in pa zvok motorja/avtomobila je sicer fenomenalen ampak samo, če ga poslušaš od zunaj. Not v kabino se ga tako malo sliši, da med vožnjo z zaprtimi okni sploh ni takšnega zvokovnega užitka kot bi pričakoval. Se mi pa zdi, da je bilo v igri dvoslojno steklo, ki pa tudi zelo pripomore k zadušitvi hrupa.


M3 Competition v barvi, ki je zelo lepo zakrila sicer izstopajočo masko:
BMW_M3_Competition.jpg


In M4 Competition, kjer je ta maska prišla na polno do izraza:
BMW_M4_Competition2.jpg


Notranjost M4 mi je naravnost fenomenalna, sploh volan je top:
BMW_M4_Competition_Cockpit.jpg
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.909
16.015
113
Matey: a se čuti, da je zadeva kar krava postala?
Pa tko no, v bistvu ja, je kar krava ampak kakšna je pa razlika je pa odvisno od tega s katero generacijo prej primerjaš. Jaz sem od predhodnikov vozil E30, E46 in F3X in se kar pozna vsakič po malo, če daš pa to ob bok npr. E30 je pa razlika ogromna. Je pa potem cath v tem, da se ta velikost kar dobro skrije s pomočjo vseh tehničnih novotarij + dodatni moči, ki jih imajo danes tile avtomobili in niso bolj okorni ali kaj bi rekel glede na to kako večji in težji so. Bi pa za neko res konkretno oceno definitivno potreboval malce dlje časa s to zverino.

Kar se pa volana tiče je pa oprijem čist OK, debelina konkretna in se ga zelo dobro drži, ne drsi ali kaj podobnega, menjalne ročice so klasa zase v primerjavi z vsemi ostalimi, ki sem jih preizkusil do sedaj tako da se ne mislim pritoževat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: cappy

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Samo greste pa tud na pokljuko. Tam je zdele za organizirat land cruiser party tole pa na morje.

Mi pa vec ne potegnejo taksni avtomobili. 1.7 tone ni za vozniske uzitke pa ce ima 1000KM. Za cruisanje je pa vsak suv boljsi. Ja sem vozil m4 2017.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.909
16.015
113
1.7 tone ni za vozniske uzitke pa ce ima 1000KM. Za cruisanje je pa vsak suv boljsi. Ja sem vozil m4 2017.
Ni enako kot pred leti dobra tona in 300-400hp, to je res ampak da pa 2021 M4 (Competition) ni za vozniške užitke pa ne bi rekel.
But that's just me and I'm weird :p
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Za prave vozniške občutke je sedaj M2 Competition ali božjastno drag CS. Dokler ga ne butnejo na FWD. Avti so žal z leti zrasli in odebeljili :). Trojka je verjetno že večja kot E39.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.909
16.015
113
M2 je po razmerju med težo in močjo še najbližje starejšim športnikom z res dobrim fun factor-jem ja. Še vedno pa ne moreš reči, da se igrati z modernim M3/4 ni zabavno. Ni več to to ampak še vedno pa imaš lahko dober žur.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.883
11.022
113
Mene recimo še vedno pri teh športakih impresionira sound, ki se sicer vztrajno poslavlja. Na AMG dnevih so ravno ti V8 hrumeči naredili vtis, vse ostalo v rangu A45 in podbni turbo mlinčki deluje žalostno, čeprav na papirju to ni. Ampak grom V8 strojev je to to, tudi ce počasi kruzaš..ja stari smo. Mladine to danes več ne gane.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
M2 je po razmerju med težo in močjo še najbližje starejšim športnikom z res dobrim fun factor-jem ja. Še vedno pa ne moreš reči, da se igrati z modernim M3/4 ni zabavno. Ni več to to ampak še vedno pa imaš lahko dober žur.
Ma k. je, a ni tut bajs in je precej težji kot "zgleda"
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.909
16.015
113
Pismo pa ima res kar dobro tono in pol. Sem bil prepričan da se vrti max. okoli 1,3t kar je pri 400hp in teh dimenzijah še nekako ok...