"Vtisi so izjemni: BMW M3 med Pokljuko in Bohinjem - siol.net" https://siol.net/avtomoto/prva-voznja/vtisi-so-izjemni-bmw-m3-med-pokljuko-in-bohinjem-552708
To sem tudi jaz pogledal.Cakaj malo...gladek volan? WTF? A se ne daje v taka vozila perforiranega?
Pa tko no, v bistvu ja, je kar krava ampak kakšna je pa razlika je pa odvisno od tega s katero generacijo prej primerjaš. Jaz sem od predhodnikov vozil E30, E46 in F3X in se kar pozna vsakič po malo, če daš pa to ob bok npr. E30 je pa razlika ogromna. Je pa potem cath v tem, da se ta velikost kar dobro skrije s pomočjo vseh tehničnih novotarij + dodatni moči, ki jih imajo danes tile avtomobili in niso bolj okorni ali kaj bi rekel glede na to kako večji in težji so. Bi pa za neko res konkretno oceno definitivno potreboval malce dlje časa s to zverino.Matey: a se čuti, da je zadeva kar krava postala?
Zato smo se pa tudi z X7 vozili naokoliSamo greste pa tud na pokljuko. Tam je zdele za organizirat land cruiser party...
Ni enako kot pred leti dobra tona in 300-400hp, to je res ampak da pa 2021 M4 (Competition) ni za vozniške užitke pa ne bi rekel.1.7 tone ni za vozniske uzitke pa ce ima 1000KM. Za cruisanje je pa vsak suv boljsi. Ja sem vozil m4 2017.
Ma k. je, a ni tut bajs in je precej težji kot "zgleda"M2 je po razmerju med težo in močjo še najbližje starejšim športnikom z res dobrim fun factor-jem ja. Še vedno pa ne moreš reči, da se igrati z modernim M3/4 ni zabavno. Ni več to to ampak še vedno pa imaš lahko dober žur.
Sej to, k men je bil k sm ga prvič videl, to je to, namest E92 oz M3...Pol pa teža itd. K raj M3 polPismo pa ima res kar dobro tono in pol. Sem bil prepričan da se vrti max. okoli 1,3t kar je pri 400hp in teh dimenzijah še nekako ok...