Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ah, kaj veš, kaj vse se preverja.
Recimo za pravne osebe, ki so šele odprle podjetje. Ali pa primer, ki je zgoraj opisan; da mulotu ni bil odobren naročniški paket, ker je bil oče že full dolžan. Po moje so ga zavrnili, ker ta mal še ni 18 let star, pa je dal poroštveno, kjer je navedel svojega očeta in morajo preveriti še njegovega očeta, če je tipson sploh lahko porok.
Ali pa; dobro stoječe podjetje, ki ima dobro boniteto; direktor gre za en teden službeno v Nemčijo, pozabi izklopiti sinhronizacijo Exchange-a in mu telefon kuri GPRS. Naredi 10.000 EUR prometa, ga iz Mobitela pokličejo, kaj se mu dogaja in seveda on kriči, da ni on nič kriv in da tega ne misli poravnati (kljub temu, da se ve, da je kriv le-on).
Naslednji dan hočejo iz njegove firme skleniti 5 novih naročniških razmerij. Jim boš sklenil, glede na to, da ti je prejšnji dan direktor govoril, da ne misli plačati 10k EUR stroškov, ki jih je naredil po neumnosti? Boš tudi to avtomatiziral?
Koliko je različnih varjant in kaj vse se mora preveriti.
Določene stvari so verjetno že lahko avtomatizirane, vendar imaš vedno izjeme, ki avtomatizaciji uidejo in zaradi tega postane avtomatiziran sistem v celoti neuporaben.
Tukaj so pirmeri malo prevec izmisljeni...
Kot prvo... mulo, ki se ni star 18 let. sam nima kaj praskat na Mobitelu... Morata priti oba... bodoci narocnik (mulo) in oce (porok, ki bo jamcil za placevanje racunov) z osebnimi dokumenti... itd. ...
Glede en teden tujine in 10.000 € GPRS... Prakticno je nemogoce, da samo z push mail sinhronizacijo v enem tednu v tujini nabijes tako visok znesek... mogoce par 100 €... vendar je ze 1.000 € pretirano... kaj sele 10.000 €
Se pa tudi strinjam, da je precej scenarijev, kjer se enostavno ne da avtomatizirat postopka... in ko je naval malo vecji (tako kot trenutno, ko je se vedno precej prehodov na Itak Džabest (mimogrede, še vedno se mi zdi glupo ime za tak paket