Tam je namreč ugodna površina za lovljenje dinamikov, ki se jim vedno nekam brezglavo mudi. Čisto prav je, da so tam v zasedi. Dokler niso delali redu, si moral vedno pazit, da te ne sname kak dinamik, ko zavijaš iz Parkirišč Tuša / MOLa. Sedaj je situacija neprimerno boljša.Na koncu Prestranka se dajo, ko je ravnina in nekje 200m do table za konec naselja v smeri proti Pivki. Inkasantje, da bi 400m prej pri prehodu za pešce in križišču, to ne, ker bi premalo pokasirali. Je pa avto nekaj metrov stran na parkirišču od Tuša.
Dej ne seri. Dinamika bi lahko sneli na glavni ravnini v naselju, kjer lahko še prehiteva, če je prosto. Ali pa na ovinku pri gostilni, kjer je prehod zapešče in pravo križišče. Tam bi res za varnost nekaj naredili, samo kasirali ne bi toliko. Na tistem placu, kjer pa sedaj radar pa noben ne prehiteva.Tam je namreč ugodna površina za lovljenje dinamikov, ki se jim vedno nekam brezglavo mudi. Čisto prav je, da so tam v zasedi. Dokler niso delali redu, si moral vedno pazit, da te ne sname kak dinamik, ko zavijaš iz Parkirišč Tuša / MOLa. Sedaj je situacija neprimerno boljša.
Nastavljajo pa radar tudi v samem Prestranku, praviloma redarstvo, policaji pa dominirajo na prvo navedeni točki.
Radarji so postali zelo pomemben vir financiranja marsikatere občine. Kreativni župani in občinski sveti seveda pridno izkoriščajo. Radarji so postali redne postavke v kratkoročnih načrtih razvoja občine.
Politika nastavljanja radarjev že dolgo časa nima nič skupnega z varnostjo v CP, radarji pa so postavljeni tam kjer je največja možnost prekoračitve hitrosti in ne tam kjer so udeleženci CP najbolj ogroženi.
Opazen je trend namernega upočasnjevanja prometa; tam kjer so bili znaki za omejitev 70 km/h, so zdaj 50 km/h in podobno; tam kjer so bile včasih prekinjene črte, so zdaj polne črte in seveda na začetku kolone vedno pacient, ki vozi manj od dovoljene omejitve.
V Lj so radarji v vozilih redarstva MOL, postavljeni pa so kjer se jim zaljubi.
kaj se jim brezglavo mudi...
trajekt se lovi.
Na celotni potezi Postojna - Reka (HR) se zadnjih nekaj let dela na upočasnjevanju prometa. Otočki sredi ceste, semaforji, table, zožanje ceste... Sicer vse lepo in prav, če bi obstajala alternativna hitrejša pot. Ki pa ne obstaja.