Pravilo polovične hitrosti je tako, čez palec (ki pa je zelo blizu zakonskemu pravilu dveh sekund). To je neka orientacija, kje naj bi bila varnostna razdalja. Na tej razdalji veš, da voziš na meji prekrška. Valda ne boš vozil točno na tej meji in trepetal za vsak meter, da te ne speče policaj.Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
A tudi ti iščeš dlako v jajcu? Verjetno je jasno, o čem govorimo. Namreč o varnostni razdalji in o pravilu dveh sekund, oz. o pravilu polovične hitrosti.Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Prvi korak je pisanje budalaštin na forumu - tako kot to dela Brozov Jožek.
Hint: ne ve kaj je varnostna razdalja in kaj je minimalna varnostna razdalja.
Minimalna varnostna razdalja, katero imaš ti v mislih, se pa nanaša na kolono, ki vozi z zmanjšano hitrostjo. Takrat velja pravilo ene sekunde.
Še kaj?
Glej, v koprskem primeru je bila izmerjena hitrost 45 km/h, izmerjena varnostna razdalja pa 23,9m - torej 1,4m več od t.i. "polovične hitrosti". Rezultat je globa za 200 EUR. Zdaj pa pojdi in pravilo polovične hitrosti razloži policaju, ki je napisal to kazen.
Sicer pa - kako med vožnjo natančno oceniš razdaljo? In to v vseh svetlobnih pogojih.
Jaz dodam tej varnostni razdalji vedno dodatnih 10 do 20 metrov in nimam problemov ne s policaji, ne z varnim zaviranjem. To je pa tisto (varnost namreč) najbolj pomembno.
Nazadnje urejeno: