servisrianje mercedesev je lahko ugodno ce poznas dobre popoldanske mojstre prav za mercedese, ki imajo tudi svoje "kanale" za nabavo rezervnih delov. Ce bos vozil na servis za popravila in redne servise, pol se pač pripravi na denarne eksplozije... mislim pa da je zelo podobno tudi pri drugih uradnih servisih drugih proizvajalcev, recimo ce crkne kej na VWju , fordu itd, pa da na servisu to odpravljajo, si tudi zmagal, konece meseca pri plači.
v glavnem, CDIji vsaj ti manjši pa vseno niso toliko trpežni kot bencinarji. ampak pač maš pa stroškovni davek na gorivu.
Podvozje, vzemti, diski, gumice lahko kupiš za mali denar, dobro robo...sam na uradni servis ne hodit.
recimo: uradne cene: liter olja za avtomatiko 36 €, gumijasti posnemalec za zadnje steklo za 500 SEC 90 €, tesnilo vrat 120 €, sponke od 0,1 do 0,5 evrov, vzmet ročne zavore 5 €, vijaki s toleranco, mislim da M12 fini navoj na podvozju, 2,5 €, itd
ebay cene, hlajeni prednji diski 288 mm in zavorne ploščice komplet levo in desno 80 € s poštnino vred iz DE, razne obnovitveni kompelti, gumice, puše itd, od Mayle, med 20 in 80 €, pri regnemerju sem vzel filtre, tudi za menjalnik je bilo vse skupaj cca 50 € se mi zdi, v glavnem da se poceni skoz prit, ce se malo znajdeš...
verjetno je podobno tudi za BMW in AUDI, pac nemske znamke, to imam zdaj izkušnje.
aja pri Cju 2001 letnik 200 kompresor sem v dveh letih imel edino težavo z lambda sondo , menjava in nakup na servisu me je koštala preračunano v € cca 250 :S