menjava svečk in rotorja je 1,5 ure?

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik gufy pravi:


kje sem napisal da sam naredim hitreje? kje sem napisal da sem točno vedel kater senzor je šel k vragu? imam računalnik za izbris napake doma??

Potem si si na vprasanje odgovoril ze sam
grims-1.gif


Menjava senzorja je res mogoce manj dela... samo je treba njprej ugotoviti, kaj je treba zamenjat...
smirk-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Ce sam naredis hitreje, zakaj potemtakem vozis na servis?

kje sem napisal da sam naredim hitreje? kje sem napisal da sem točno vedel kater senzor je šel k vragu? imam računalnik za izbris napake doma? kje naj najdem nov senzor če bi delal doma? naj ga iz kosa lesa izrezljam?

who's the real kekec?

ti si kekec. kot da je servis dorodelna organizacija. on si tut more stroške pokrit, stroške nabave testerja. delvanice orodja itd
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Citat:
Uporabnik fritzz pravi:
Torej na servisu so mi zamenjali 4 svečke in rotor v razdelilni kapi. Za to so mi obračunali 1,5 ure. To se mi zdi preveč. Vem da je nekaj normirano, ampak za delo, ki je gotovo v 20 min??

Kak avto?

Sem prav čakal, da bo kakšen alfist vprašal 'kateri avto'.
evil.gif


LP,

Milan
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik gufy pravi:


kje sem napisal da sam naredim hitreje? kje sem napisal da sem točno vedel kater senzor je šel k vragu? imam računalnik za izbris napake doma??

Potem si si na vprasanje odgovoril ze sam
grims-1.gif


Menjava senzorja je res mogoce manj dela... samo je treba njprej ugotoviti, kaj je treba zamenjat...
smirk-1.gif

Razdelilna kapa (oz. rotor) in tester ne gresta skupaj ... Tak avto nima računalnika.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Razdelilna kapa (oz. rotor) in tester ne gresta skupaj ... Tak avto nima računalnika.

Ne kvasi bedarij.
bonk.gif

Sorry za off topic.
Takih avtov z razdelilno kapo in računalnikom, še zdaj vozi po cestah na miljone. Prav lahko ima avto na razdelilno kapo TUDI računalnik, le-ta lahko v navezi z raznimi vhodnimi parametri (temperatura hladilne tekočine, temperatura vhodnega zraka, kot odprtja lopute, pritisk vhodnega zraka, etc..) kontrolira najman vbrizg goriva ter vžig. To, da ima rotor samo pomeni, da je samo en sekvenčen signal za vžig, ki se potem mehansko razdeli po cilindrih (glede na fazo odmične).
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
Citat:
Uporabnik fritzz pravi:
Torej na servisu so mi zamenjali 4 svečke in rotor v razdelilni kapi. Za to so mi obračunali 1,5 ure. To se mi zdi preveč. Vem da je nekaj normirano, ampak za delo, ki je gotovo v 20 min??

amortizacija strojev in naprav, ter energija je vračunana v urni postavki,
serviser pa ti mora zaračunati tudi:
- sprejem stranke
- administrativno delo ( izdelava delovnega naloga - fakturiranje)
- manipulacija z vozilom
- ugotavljanje napake
- potrošni material
- šele potem čisto delo, tvojih 1/2 ure za zamenjavo svečk in rotorja

pa smo odkrili Ameriko
grin1.gif
 

jebach

Pripravnik
3. maj 2009
160
0
16
Citat:
Uporabnik tony pravi:
In tale "režija" se računa po isti postavki kot mehanično delo?
confused-1.gif

Tako je. Kako pa misliš, da si lahko financirajo tako velike salone in, da celo pomisliš, da bi bilo kaj zastonj?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.667
1.484
113
Zanimivo. In bi bilo lepo to videti kje črno na belem. Pa ne samo meni, ampak še kakšni tržni inšpekciji
zmaga.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik ginek pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Razdelilna kapa (oz. rotor) in tester ne gresta skupaj ... Tak avto nima računalnika.

Ne kvasi bedarij.
bonk.gif

Sorry za off topic.
Takih avtov z razdelilno kapo in računalnikom, še zdaj vozi po cestah na miljone. Prav lahko ima avto na razdelilno kapo TUDI računalnik, le-ta lahko v navezi z raznimi vhodnimi parametri (temperatura hladilne tekočine, temperatura vhodnega zraka, kot odprtja lopute, pritisk vhodnega zraka, etc..) kontrolira najman vbrizg goriva ter vžig. To, da ima rotor samo pomeni, da je samo en sekvenčen signal za vžig, ki se potem mehansko razdeli po cilindrih (glede na fazo odmične).

Eh ... nima smisla. Tej zadevi, ki jo omenjaš, se ne reče računalnik.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Citat:
Uporabnik fritzz pravi:
Torej na servisu so mi zamenjali 4 svečke in rotor v razdelilni kapi. Za to so mi obračunali 1,5 ure. To se mi zdi preveč. Vem da je nekaj normirano, ampak za delo, ki je gotovo v 20 min??

Kak avto?

Sem prav čakal, da bo kakšen alfist vprašal 'kateri avto'.
evil.gif


LP,

Milan

Ja če bi bil 1.7 16v boxer, pol je ura in pol še premalo
grin1.gif
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:


Eh ... nima smisla. Tej zadevi, ki jo omenjaš, se ne reče računalnik.

Kako pa? ECU? (kar je isto) V vsakem primeru se "tista stvar" ne glede na ime lahko zapomni napako, ki jo kasneje prikaže t.i. tester. Ja res nima smisla.... po moje zadeve še na daleč videl nisi.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Verjetno res nisem nikoli videl teh zadev, glede na to da delam s testerji Texa Axone 2000 in Actia Multi-Diag. I rest my case ...
smirk-1.gif

Taka izjava ni merodajna in je kvečjemu (zelo) slaba referenca zate.
wink-1.gif
Tvoje stranke so lahko upravičeno zaskrbljene o kvaliteti tvoje storitve.

Potrudi se, pa razloži. Tak avto, ki ima razdelilno kapo in katerega lahko še vedno priklopiš na tester (najbrž ne na tvoje) ti pa jaz lahko pokažem. In ja, ima računalnik - v tisti škatli katero ti ne imenuješ računalnik - so notri CPU, spomin in vhodno izhodna krmilna elektronika za zadeve, ki sem jih opisal. Prav tako priključek za tester. (hint: računalnik je ena izmed IAW Marelli enot)

Očitno takega avta nisi videl ne glede na izkušnje na testerjih. Tvoja prvotna izjava o tem, da avto z razdelilno kapo in tester ne gresta skupaj je še vedna trhla.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne, za tole stvar tester in temu kar ti praviš računalnik ne gre skupaj. Kateri senzor bo pa zaznal napako na svečkah/rotorju pri tako stari zadevi? Marelli IAW pa so imeli Fiat/Alfa/Lancia avtomobili. Mogoče še kak drug.