menjava motorja

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
eno vprašanje: če menjaš mašino na avtu recimo iz 1,4l na 1,6l, kaj je treba uredit. kakšni so kaj zakoni okoli tega?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
uradno ne smes.
Rabis atest, to pa je cel kup zajebancije, raje zamenjaj cel avto.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Če je motor iste generacije in če paše menjalnik na novi motor se ne sekiraj in samo menjaj.
Bodi pa pozorn na to da boš dobil z motorjem tudi cpu
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
motor je že menjan, vprašanje je, če bo mati avto vzela. zato sprašujem, če so možne kakšne nevšečnosti zaradi tega. ker se s fotrom vedno pustita napizdit.
smirk-1.gif
avto pa je Golf III l94
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Brez skrbi, da noben na tehničnem ne bo opazil. Če bi bila kaka VR6 mašina not že, pri taki razliki pa ne. Še posebej pa ne bo sumljivo, če bo mati vozila avto na tehničnega, pol itak ne bo nihče pozoren.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Nikakor ne jemli takega avta.S tem mas lahko potem same pizdarije, avta pa ti nazaj ne bo vzel nihce.Pravtako ti lahko na tehnicnem pogleda TIP motorja in potem se zgodba konca.Naj raje poisce drug avto.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
sicer se ne spoznam... amapak na tehničnem ob pregledu izpušnih plinov definitivno ugotovijo da je večkubična mašina......

Mensezdi, da klele eni na pamet govorijo... Drugo so pa še zavarovalnice......., ob morebitni nesreči ti ne bodo izplačali nič, tudi morebitno škodo ki si jo morebiti naredu...
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Atest se z lahkoto uredi, če je bil takšen motor v takšnem vozilu serijsko (govorim iz izkušenj smo naredili že dosti zamenjav), rabiš kopijo prometne iz vozila katerega si vzel motor, kupoprodajno pogodbo za motor, ter potrdilo o strokovni vgradnji motorja, to ti lahko, izda vsak servis. Se pravi če zamenjaš npr. v R cliu 1,2 motor z 1,4 nebo nobenih problemov na atestu. Atest stane okrog 100€, najboljše pa da vpraša na LPP.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Apropo zavarovalnica bo morala, če je motor menjan in opravljen atest izplačati škodo. Vem na lastni koži, šel iz bencin na dizla z atestom. V prometni se potem spremenijo podatki o motorju, tako, da nimaš na tehničnem nobenih problemov.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
39
Kaj pa če motor ni bil serijsko vgrajen v ta avto? Torej, imaš avto v katerem je serijsko maks 1.6 motor ampak rad bi dal noter 2.0.

Kako pa v tem primeru?
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Se je dalo (imam takšen avto tudi sam), zdaj pa baje več ne. Drugod npr. v Nemčiji pa je možno, spet v Avstriji negre.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Mislim, da on pravi da ni atesta......
Če gre za serijski motor iste znamke z isto kubaturo, mislim, da sploh ne komplicirajo.. samo izvor motorja morš pokazati (kupoprodajno pogodbo)

to je mislim pa da tud vse
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
seveda ce das isti motor tak ni panike, na nekaterih novejsih nimas niti stevilke motorja ampak samo tip.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
mislil sem če daš serijski tip motorja z večjo ali manjšo kubaturo..., da na atestu nič ne bluzijo... mislim, samo da zahtevajo račun da je bilo to strokovno vgrajeno in kupoprodajno pogodbo, da se vidi izvor motorja al pa račun...

neki tazga..

Če gre za drug motor (od druge znamke avtomobila) je pa kr neki jebanja.... Kolega ma enga Jeepa, tastarga še iz vojnih časov, pa je not vgradil mercedezov motor....

kup papirjev pa nekih potrdil...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Za manjsi ali vecji motor ti bodo komplicirali enako ce je isti proizvajalec in ima isto moci samo da je drug tip.Ker avto ima lahko drugacne zavore, podvozje in z drugim motorjem se spremenijo vozne lastnosti avtomobila.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
a tud če ti ga vgradi, pooblaščen servis....

no se ne spoznam tolko.......... bo treba na LPP vprašat, jest sem to delal enkrat k sem mu temnene sipe na saranu........

zgledal je pa tko da je pršu tipson pogledal cez sipo in udaril homologacijo... (imel sem papirje tuv kakšna prepustnost folij je bla)

K sem to vidu, me je srat prjel... in to naj bi bila strokovna presoja..

Pa da še omenim 2 tedna sem čakal na vrsto.......
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
motor je že menjan, vprašanje je, če bo mati avto vzela. zato sprašujem, če so možne kakšne nevšečnosti zaradi tega. ker se s fotrom vedno pustita napizdit.
smirk-1.gif
avto pa je Golf III l94
Ker motor si dal not ? 75 ali 101 kon? To sprašujem zato ker je pa 1F mašina res na oko čist drugačna kot pa 1.4.
Zadevo bi bilo dosti lažje prikrit če bi šel iz 1.6 na 20 kot pa z 1.4 na 1.6