Je atest! Vsako spremembo na vozilo moraš atestirat. Se pravi, če želiš atestirat drug motor (ki so ga serijsko vgrajevali v takšen tip vozila) rabiš papirje katere sem prej navedel (kopija prometne iz katerega je motor, potrdilo o vgradnji, kupoprodajno pogodbo in na njo plačani davek). Torej, če menjaš iz 1,2 na 1,4 moraš opraviti homologacijo. Če pa bi želel menjat npr iz 1,2 na 2,0 in 2,0 nebi vgrajevali v tak tip vozila to nebo šlo. Rabil bi kup meritev in vsega živega. Sicer pa najbolje vprašat na LPP, mogoče se je zdaj že kaj spremenilo. Na zavore in takšne zadeve tam niso glih pozorni je pa bolje, da menjaš z močnejšimi (tistimi, ki so za močnejši motor).
Samo ne opravljat homologacije v MB tam so pa res specialci. Z LPP imam dobre izkušnje edino traja lahko malo dlje.