menjava motorja

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
A ni slučajno tule en edini haklc, sicer vse napisano drži, vendar velja samo za avte iste generacije? Ti lahko premečeš mašine avtov istega modela iste generacije oz. izvedenke, kar ponavadi pomeni, da mora biti isti ECU + harness, menjalnik in bremze. Je tako? Saj bremze imaš načeloma lahko drugačne (iste generacije), vendar jih moraš potem posamično homologirati, ker od proizvajalca niso homologirane za točno ta motor. Kolega se je zanimal za nekaj podobnega (z jugeca v fičota) pa ni druge. Če se izkaže, da se vse ujema, plačaš še najmanj, torej samo za mašino. Večja kubatura pa ima ponavadi tudi rahlo večje/boljše bremze ali pa celo diske namesto bobnov.
wink-1.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Je atest! Vsako spremembo na vozilo moraš atestirat. Se pravi, če želiš atestirat drug motor (ki so ga serijsko vgrajevali v takšen tip vozila) rabiš papirje katere sem prej navedel (kopija prometne iz katerega je motor, potrdilo o vgradnji, kupoprodajno pogodbo in na njo plačani davek). Torej, če menjaš iz 1,2 na 1,4 moraš opraviti homologacijo. Če pa bi želel menjat npr iz 1,2 na 2,0 in 2,0 nebi vgrajevali v tak tip vozila to nebo šlo. Rabil bi kup meritev in vsega živega. Sicer pa najbolje vprašat na LPP, mogoče se je zdaj že kaj spremenilo. Na zavore in takšne zadeve tam niso glih pozorni je pa bolje, da menjaš z močnejšimi (tistimi, ki so za močnejši motor).
Samo ne opravljat homologacije v MB tam so pa res specialci. Z LPP imam dobre izkušnje edino traja lahko malo dlje.