menjava menjalnika

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Krmil odpiranje lopute ...
hysterical-1.gif
... keri izrazi.

Se ne odpira turbina tudi glede na to v kateri prestavi imaš menjalnik? ( A hint....potreba po navoru....)

Ne, ker praktično nobeno vozilo z ročnim menjalnikom nima "senzorja položaja prestave". Sicer pa ja, seveda se glede na potrebo po moči prilagaja marsikaj, ampak to, da se glede na to samo drugače "odpira turbina" je pa huda huda poenostavitev.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.431
5.660
113
Pred časom je kolega na Alfi 147 JTD hotu izvest enako foro....pač ga je motilo da ima zgolj 5 prestav.....drug letnik enakega avta pa 6....

In se ni splačalo menjat menjalnika ker bi to potegnilo še manjavo ECUja.........ki pa je konkretno dražji...

Ker obstoječega "5gang" ECUja se ni dal flashat na "6gang"....ker je bil tist že drug ECU.....

Vsaj jst sm v "prevodu" razumel da ima ECU pač foro da v vsaki prestavi krmili drugačne parametre.....in da pri "5gang" ECUju zmanjka prostora za 6to prestavo.....pač avto maš v 6ti prestavi.....ki jo krmili kot da bi jih imel samo 5

lahko še po kmečko za nas in Simon_Vi-ja
sprasujem se.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ne sedaj se bo še c&b oglasil zvečer ko neha menjat gume v fotrovi delavnici in povedal da se motim in da imaš tudi turbine brez dirketnega elektronskega krmiljenja (nadtlak dirketno v wastegate ventil) in pa tudi že take ki so povsem elektronsko vodene, pardon krmiljene (torej ni mehanske povezave med obema tlačnima vodoma).

C&B bo predvsem povedal, da si enih 10 let zadaj, ker wastegate ventil je že prava redkost v osebnih avtomobilih. Uporabljajo se skoraj izključno turbine z variabilno geometrijo.

Trend se obrača, majhni turbo motorji, več turbin na en motor ... vse to je brez VGTja.

Kar se tiče delovanja, delno je res ampak geometrijo lopatic se uravnava pa natanko enako kot pri wastegate ventilu oz. moj prvi post ima izraz bypass kar zajema bilokakšno delovanje ki preusmeri izpušni zrak mimo (lopatic) turbine.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Krmil odpiranje lopute ...
hysterical-1.gif
... keri izrazi.

Se ne odpira turbina tudi glede na to v kateri prestavi imaš menjalnik? ( A hint....potreba po navoru....)

Ne, ker praktično nobeno vozilo z ročnim menjalnikom nima "senzorja položaja prestave" . Sicer pa ja, seveda se glede na potrebo po moči prilagaja marsikaj, ampak to, da se glede na to samo drugače "odpira turbina" je pa huda huda poenostavitev.

Zakaj ga pa rabiš? Računalnik iz hitrosti in obratov "zračuna" v kateri prestavi je. In ja nekateri avti imajo tlak turbine pogojen tudi s prestavo.
Menjalnik 5-6gang fizično paše samo ne vem kako je s pletenicami za prestavljanje in pa kot rečeno ne vem kako se ecu obnaša potem.
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Ponavadi se nizke prestave itak tako hitro zvrtijo da ni potrebno neko omejevanje tlaka pač pa enostavno ni časa da se ga doseže, ;P

Kar se pa menjalnika tiče, če ne poznaš nikogar, ki bi to že uspešno menjal se jaz tega na tvojem mestu nebi lotil.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ne sedaj se bo še c&b oglasil zvečer ko neha menjat gume v fotrovi delavnici in povedal da se motim in da imaš tudi turbine brez dirketnega elektronskega krmiljenja (nadtlak dirketno v wastegate ventil) in pa tudi že take ki so povsem elektronsko vodene, pardon krmiljene (torej ni mehanske povezave med obema tlačnima vodoma).

C&B bo predvsem povedal, da si enih 10 let zadaj, ker wastegate ventil je že prava redkost v osebnih avtomobilih. Uporabljajo se skoraj izključno turbine z variabilno geometrijo.

Trend se obrača, majhni turbo motorji, več turbin na en motor ... vse to je brez VGTja.

Kar se tiče delovanja, delno je res ampak geometrijo lopatic se uravnava pa natanko enako kot pri wastegate ventilu oz. moj prvi post ima izraz bypass kar zajema bilokakšno delovanje ki preusmeri izpušni zrak mimo (lopatic) turbine.

Nič se trend ne obrača. Wastegate imajo samo najšibkejši motorji (+ gospodarski program), več turbin pa nima ravno vsak drugi motor. Variabila je mainstream.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kar se tiče delovanja, delno je res ampak geometrijo lopatic se uravnava pa natanko enako kot pri wastegate ventilu oz. moj prvi post ima izraz bypass kar zajema bilokakšno delovanje ki preusmeri izpušni zrak mimo (lopatic) turbine.

Ne sledim ravno, kaj je delno res? Sicer pa geometrija ni nikakršen bypass, ker se spreminja vpadni kot plinov, ne pa odvaja plinov mimo turbine.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ne sedaj se bo še c&b oglasil zvečer ko neha menjat gume v fotrovi delavnici in povedal da se motim in da imaš tudi turbine brez dirketnega elektronskega krmiljenja (nadtlak dirketno v wastegate ventil) in pa tudi že take ki so povsem elektronsko vodene, pardon krmiljene (torej ni mehanske povezave med obema tlačnima vodoma).

C&B bo predvsem povedal, da si enih 10 let zadaj, ker wastegate ventil je že prava redkost v osebnih avtomobilih. Uporabljajo se skoraj izključno turbine z variabilno geometrijo.

Trend se obrača, majhni turbo motorji, več turbin na en motor ... vse to je brez VGTja.

Kar se tiče delovanja, delno je res ampak geometrijo lopatic se uravnava pa natanko enako kot pri wastegate ventilu oz. moj prvi post ima izraz bypass kar zajema bilokakšno delovanje ki preusmeri izpušni zrak mimo (lopatic) turbine.

Nič se trend ne obrača. Wastegate imajo samo najšibkejši motorji (+ gospodarski program), več turbin pa nima ravno vsak drugi motor. Variabila je mainstream.

Skratka trdiš da ne raste delež majhnih turbomotorjev in pa delež več-turbinskih motorjev?! To je namreč trend, večji motorji z dvema turbinama in mala vozila s turbobencinskim agregatom. Skupno se vsemu temu reče downsizing, poznaš mogoče še kakšen drug trend v avtomobilizmu ta hip?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kar se tiče delovanja, delno je res ampak geometrijo lopatic se uravnava pa natanko enako kot pri wastegate ventilu oz. moj prvi post ima izraz bypass kar zajema bilokakšno delovanje ki preusmeri izpušni zrak mimo (lopatic) turbine.

Ne sledim ravno, kaj je delno res? Sicer pa geometrija ni nikakršen bypass, ker se spreminja vpadni kot plinov, ne pa odvaja plinov mimo turbine.

Delno res je da je večina T motorjev trenutno z variabilno turbino.

Kam pa gre potem energija izpušnih plinov če ne v turbino? Mimo turbine -> by pass -> bypass!
grin1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratka trdiš da ne raste delež majhnih turbomotorjev in pa delež več-turbinskih motorjev?! To je namreč trend, večji motorji z dvema turbinama in mala vozila s turbobencinskim agregatom. Skupno se vsemu temu reče downsizing, poznaš mogoče še kakšen drug trend v avtomobilizmu ta hip?

Nikjer nisem tega trdil, prosim pojdi še enkrat brat. Potem pa si poglej delež vseh sodobnih motorjev, ki imajo turbino s fiksno geometrijo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Skratka trdiš da ne raste delež majhnih turbomotorjev in pa delež več-turbinskih motorjev?! To je namreč trend, večji motorji z dvema turbinama in mala vozila s turbobencinskim agregatom. Skupno se vsemu temu reče downsizing, poznaš mogoče še kakšen drug trend v avtomobilizmu ta hip?

Nikjer nisem tega trdil, prosim pojdi še enkrat brat. Potem pa si poglej delež vseh sodobnih motorjev, ki imajo turbino s fiksno geometrijo.

Glede na to da bi rekel da je trend dizlov mimo, pri bencinarjih pa je variabilna geometrija manj prisotna ... 1.2 TSI, 1.2 Tce imajo fiksno? Če imajo fiksno tole predstavlja verjetno že precej velik delež med turbinskimi motorji.

Sicer pa troll out ...