Hvala za izčrpen odgovor. Bom še enkrat napisal malo daljši potek dogajanja da bo zadeva še bolj jasna.
Prvič tablični računalnik pošljem na servis konec leta 2012 zaradi večih napak, slab domet wifi, gps ne deluje, plastična obroba od zaslona je začela odpadati. Po slabih dveh tednih dobim računalnik z zamenjanim zaslonom, ves vesel, tudi wifi se je izboljšal. Po slabem mesecu uporabe začne zaslon odstopati (steklo se je odlepilo od ohišja). Tablica gre nazaj na servis od koder pride zopet z novim zaslonom. Ta po slabem mesecu spet odstopi. Tablica se vrne na servis, tokrat zaslona ne menjajo ampak obstoječi zaslon odstranijo, namestijo novo lepilo in zlepijo skupaj. Zadeva zopet odstopi. Tablica gre nazaj na servis in se vrne nazaj nedotaknjena. Kličem servis zakaj na tablici ni nič narejeno in pravijo, da so ravno prejeli mail, da bo tablica zamenjana oz. da bom dobil vrnjeno kupnino in da naj tablico pošljem nazaj. Servis Sistem Ena tabličnih računalnikov ne popravlja pri nas ampak jih pošlje naprej na češko, kjer je centralni servis. Tablico sem poslal nazaj na servis, oni naprej na češko in potem sem čakal od 16.5.2013 ko sem ga poslal pa do 7.5.2013 da sem končno dobil potrdilo o nepopravljivosti, ko sem začel tečnariti na servisu in odgovornega klicariti da sem zadevo nekam premaknil. Isti dan, se pravi 7.5.2013 sem potem poklical na e-misijo, kjer mi je gospod na servisu prijazno povedal naj pošljem mail na dani naslov vodstva podjetja, Poslal sem jim to potrdilo in račun, kot dokaz, da je bila naprava kupljena pri njih. Takoj po mailu sem gospo še poklical in ji povedal za kaj se gre in kakšne so moje možnosti in je potem začela s tem da morajo najprej najti kdo je dobavitelj, stopiti v stik z njim pa da s servisom sistem ena še nikoli niso imeli reklamacije, da mora dobavitelj njim dati dobropis, da ga lahko oni dajo meni in da lahko izberem potem v tej vrednosti kaj pri njih ali pa dobim ven denar.
Včeraj sem tudi gospe še enkrat poslal mail, če so stopili v stik z dobaviteljem in predvidoma koliko časa naj bi zadeva trajala in do tega trenutka seveda ni bilo odgovora.
Vsako popravilo tablice, njena pot na češko, samo delo in pot nazaj do mene je v povprečju trajala okoli 8 dni, prvič je bila tablica na servisu okoli 12 dni in še zdaj slabi trije tedni čakanja in vse skupaj nanese: 12 + 8 + 8 + 8 + 21 (vmes bil prvi maj) = 57 dni
Ves ta čas je bila tablica na servisu, od tega ko sem poslal potrdilo na podjetje e-misija pa so minili 3 dnevi. Če jaz zdaj znorim, na koga zdaj znorim? Servisu pomoje zdaj, ko imam potrdilo nimam več kaj težiti, ker so rekli da ko imam to potrdilo da moram sam do trgovine kjer je naprava kupljena. Je pa kretensko da če se zadeva začne pri njih da bi jo tudi oni zaključili.