Menjava AGM akumulatorja

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Res si len, oznaka motorja je pa? No saj je vseeno, sem si vzel par minut in pregledal dokumentacijo za vse motorje in tudi 2015. Vsi potrebujejo parjenje ...tako da menjaj servis in pojdi k nekemu kozolcarju da ti to naredi
Evo da bom bolj natančen Hyundai i30 1.4 bencin.
Še enkrat klical prvi uradni servis. Do sedaj še nobenemu niso vnašali podatkov o novemu akumulatorju. lahko pa pripeljem da mi ga priklopijo na računalnik in pogledajo kaj je narobe.
Klical drug uradni servis...isto...samo zamenjajte in bo delalo.
Šel nazaj tam kjer so mi menjali akumulator. Po priklopu "testerja" moj avto nima možnosti vnosa podatkov o akumulatorju. Alternator normalno deluje, napetost akumulatorja vse ok.
S&S do menjave delal normalno. Menjal zaradi tega ker mi dva dni pred menjavo ni hotel pred semaforjem zagnati avta (S&S izklopil motor)...se matral ampak ni bilo dovolj moči. Sem ga zagnal na kable in potem avto normalno vžigal še dva dneva. S&S sem pa imel izklopljen da ne bi spet kje ostal.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.458
1.458
113
Kot receno, na strani za Varta partnerje so podatki za vse avte. Nisem se naletel da bi bili napacni. Za moj avto npr jasno pise da NI potrebno pariti, za tvojega pa da JE. Bi pa verjel da mehaniki ne znajo tega narediti. Pri mojem testerju npr imas ene 5 menijev za akumulator, pari pa se samo v enem... Ne trdim da je neparitev vzrok za tvoje tezave, vendar ce je proizvajalec to predvidel, bi jaz seveda sledil.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Hvala za trud mi je pa čudno, da naši servisi do sedaj tega še nikoli niso delali. Edino, da pišem v Korejo pa da mi dajo navodila in jih jaz posredujem uradnim servisom. Malo heca ali pa tudi ne :)
Itak bo odgovor...vi ste prvi, ki vam je bila potrebna uparitev :)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.458
1.458
113
Saj, nasi mehaniki so najvecji unicevalci avtov. Vcasih mislim da bi bilo bolje avto vozit 100.000km brez obiska Slo servisa. Bi pac mal dolil olja... Kaj sem ze vse videl na servisih...

V glavnem, hyundaj ne samo da potrebuje parjenje....se 4 ure ga moras potem pustiti pri miru!!? Beri spodnji link (najdi navodila po znamkah in se čudi;)

 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
3.458
1.458
113
Za povrhu pa se tole! Tudi senzor zdravje je potrebno rekalibrirati! Glej izsek iz zgornjega linka
 

Priponke

  • Screenshot_20230220_124114_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20230220_124114_com.android.chrome.jpg
    439,6 KB · Ogledi: 109

jezek

Guru
24. jul 2008
3.458
1.458
113
Pa ker si bolj len....na zgornjem linku skrolaj (globoko) dol..dokler ne prides do Abarth. Nato slajdaj levo/desno za brskanje med znamkami...dokler ne prideš do Hjundaja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
ta je tolk kisla, da kar peče. Avto je pameten in ve kako more polnit aku, ki se izrablja. Ko pa daš novga noter, pa nič več ne ve, postane glup ko ku..rac... Taka je ta logika?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Pepe

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Hvala, sem prebral. Mi je pa čudno da še noben voznik Hyundaia po menjavi akumulatorja ni opazil da mu S$S sedaj ne deluje.
Zgleda da važno, da avto vžge in pripelje od točke A do točke B :)
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Ja sej meni je sedaj ok samo navadit se moram. Imam še v navadi da gledam tajming semaforjev, če se mi splača sklopko držat ali ne. Pa če gužva ko pridem v mesto da izklopim, ker najbolj mi je šlo na ku...c ko mi ugasne in v tistem trenutku se prižge zelena. :(
 
  • Všeč mi je
  • Ljubezen
Reactions: tony in Kamele0N

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Za povrhu pa se tole! Tudi senzor zdravje je potrebno rekalibrirati! Glej izsek iz zgornjega linka
Sam tega ne razumem kot da je treba nov accu na Hyundaiju skalibrirati s testerjem.

Ta postopek s 4imi urami pa je opisan tudi v Hyundajevih navodilih za uporabo (ta so sicer zelo slabo strukturirana in precej slabo prevedena...).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Tega sam ne najdem, to avto naredi sam, le 4 ure ga je treba pustiti ugasnjenega, z zaprto havbo in zaklenjenimi vrati (po spominu podobno piše v navodilih za uporabo proizvajalca). Gledal sem Bannerjev tekst tukaj:
"Hyundai
For models with the ISG (Idle Stop&Go) start-stop system, the battery must be initialised. Meanwhile, the vehicle remains locked for up to 4 hours. The ISG system can then be used again afterwards.

Banner conclusion: Initialisation of the battery required at start-stop, lasts up to 4 hours, vehicle can not be used in the meantime. We are still checking whether this applies to all current models.

Please do not get confused about recalibrating the battery sensor!
If the negative terminal (-) of the battery was disconnected during repair work or battery replacement on a car equipped with ISG function, the battery sensor must be recalibrated after the work has been completed.
Banner tip - it's as simple as this in most cases.
1. Switch the ignition on and then off again.
2. Park the car for approx. 4 hours with the bonnet and doors closed."
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Nič manj ni zmedeno napisano kot v navodilih... Banner enkrat operira z incializacijo, drugič pa s kalibracijo, ker je postopek za oboje opisan kot enak, sklepam, da jih samo jebe terminologija.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.771
6.758
113
pri taščici
A lahko 5 let star "odslužen ( na mrszu) agm varta aku filam s "hofer" butastim polnilcem?
Imel bi ga za back up v kurilnici.
Na spletu sicer pise da ne, ampak ...
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.705
3.315
113
A lahko 5 let star "odslužen ( na mrszu) agm varta aku filam s "hofer" butastim polnilcem?
Imel bi ga za back up v kurilnici.
Na spletu sicer pise da ne, ampak ...
Če je bil 5 let na mrazu je precej veliko vprašanje ali ga boš sploh še zbudil. Samopraznjenje poteka konstantno.