Sem, ampak ni to to (zdaj zjutraj, ko je mrzlo, gre iz 1. v 2. tak trdo, da morem dat prvo v 3. in potem v 2. - to mi je delalo tudi na starem menjalniku (ampak ne vedno), preden je crkno, tak da me je strah, da ni tukaj se kaj drugega hin - enostavno, ko se odpeljem in po par metrih oz. sekundah hočem dat v 2. ne gre, če pa dam v 3. pa potem v 2. pa gre, ampak težje. Po par minutah, pa ta problem izgine) in ker imam možnost zamenjat, bo mi sedaj moj mehanik vgradil drug menjalnik, kateri bi naj imel le 120k na števcu (Golf IV). Pa da vidimo.
Me pa je zdaj ko sem dobil nazaj avto začel po vsej verjetnosti zajebavat štarter, saj ko je avto mrzl in ga zaštartam, kakšne pol sekunde zatem tak zacvili za trenutek (max. 1 sekunda), ko pa je avto vroč, pa tega ne naredi (tudi ko je malce bolj topel (recimo da ni na delovni temp.) to naredi, ampak se ne sliši tako fejst kot pa ko je mrzl). Zdaj jermen po mojem ni, ker tisto konstantno cvili precej več kot pol sekunde? Je lahko slučajno kaj povezano z jermenico, al pa z nosilcem motorja, zdaj ko je bilo vse razstavljeno?
PS: saj ta teden grem nazaj, pa da vidim kaj pravi mehanik, ampak tak za info me pa vseeno zanima
Me pa je zdaj ko sem dobil nazaj avto začel po vsej verjetnosti zajebavat štarter, saj ko je avto mrzl in ga zaštartam, kakšne pol sekunde zatem tak zacvili za trenutek (max. 1 sekunda), ko pa je avto vroč, pa tega ne naredi (tudi ko je malce bolj topel (recimo da ni na delovni temp.) to naredi, ampak se ne sliši tako fejst kot pa ko je mrzl). Zdaj jermen po mojem ni, ker tisto konstantno cvili precej več kot pol sekunde? Je lahko slučajno kaj povezano z jermenico, al pa z nosilcem motorja, zdaj ko je bilo vse razstavljeno?
PS: saj ta teden grem nazaj, pa da vidim kaj pravi mehanik, ampak tak za info me pa vseeno zanima
Nazadnje urejeno: