Je težko preživeti v poklicu avtomehanika? Lahko preživiš, če ima dovolj dela in strank. Drugače je bolje delati na uradnem servisu. Meni je lepše delati doma in biti sam svoj gospodar. Je pa težava, da je vedno več birokracije, vedno več pravil. Zdi se mi, da si včasih želijo, da bi samostojni podjetniki zaprli svojo dejavnost.
Kako kot mlad mehanik gledate na razvoj mehanične stroke v prihodnje? Kako se bo vaša mala delavnica borila z večjimi, pooblaščenimi servisi? Seveda, kupovati je treba orodja, ki so draga, vedno se pojavljajo nova. Vseskozi moraš biti v stiku z novostmi. Namen imamo povečati delavnico, načrti so že pripravljeni.
Mehanik leta, Anže Soklič je izpostavil, da je pri delu mehanika nemogoče preživeti le od svojega dela, ampak se preživi od marž pri materialu. Vozniki so na drugi strani še vedno navajeni kupovati poceni material in ga nositi s seboj ob servisu vozila. Kako se vi spopadate s tem? Veliko jih želi kupiti poceni material in ga vgraditi v vozilo. Kar je včasih celo dražje. Saj za material, ki ga zagotovi mehanik, tudi garantira zanj. Ljudje pa pogosto kupijo najcenejši material, tudi v prehrambenem diskontu, in ga prinesejo, da jim ga vgradimo v vozilo. Mi ne bomo odgovarjali za napake zaradi materiala. Lastniki vozil, ki imajo avtomobile še v garanciji, vgrajujejo materiale, vključno z oljem, ki ga priporoča proizvajalec.