Megane 1,2 tce 101km

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Ne LSPI, ne mape, nič ne bi smel biti izgovor, da iz tovarne ne pošljejo "popolnega" izdelka. Dvomim, da ga ne bi znali, vedno bolj se mi dozdeva, da so teli downsizing turbobencinarji le ena vmesna faza, ki ne bo dolgo obstala in je samo za vmesni čas do elektrike. Na tak način kot varčna žarnica pred LED.
smile-1.gif
Ne rečem, da bi cukala ena serija, Renaultov TCE je pa zunaj že 8 let, pa se tudi konkurenca očitno ni nič naučila iz tega, kaj šele Renault.

Itak da so downsizing zakomplicirali do amena. danes je moja prva izbira bencinarja mazdin NA skyactive ali toyotin 1.8 hybrid. vse ostalo so neka skropucala.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Mene prav jezi trenutno stanje avtoindustrije..v dizla so nafookali DPF, ki mi bo ob mojem režimu skoraj 100% delal probleme, turbobencinarji vseh znamk kot zgleda vsi cukajo ali pijejo olje (če ne, povejte kater je ok), NA bencinarja v teh časih pa enostavno ne kupim.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
En drug problem jest vidim v teh turbo bencinarjih. Mam občutek, da so tako kot novi TD narejeni za drugačen stil vožnje, kot recimo NA bencinarji. Zadnjič me je fotr z tasovcem peljal po motor na servis. Pa gledam njegovo vožnjo. Pelje se kot penzionist (no, sej tudi je), šalta točno takrat, ko mu avto na ekranu pokaže. Obrati sumljivo nizki, še turbina prav ne zalaufa. Ni čudno da mu žre dobrih 5 litrov. Že vidim sceno, ko bo vse skup ribnilo pri kakih 100k km. Enostavno so ta vozila narejena za vožnjo v nekoliko višjih obratih, da turbina prav zadiha in se maže in ne za cincanje po mestu in vožnjo do 1700 obratov, to kar stari pač počne, ker je celo življenje tako navajen. Kratke relacije, mestna vožnja, vožnja po omejitvah v naselju in izven (razen AC) po mojem mnenju turbo bencinci niso najbolj primerni in pika. Kle je še vedno v veliki prednosti dobri stari NA bencinc. hebeš porabo, to je samo del stroška lastništva. Moj kandidat za večinoma tako vožnjo je definitivno NA bencinc, posebej če je podprt z hibridnim sklopom.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Ne gre za porabo, bolj me moti manjko navora, neodzivnost, lenost (sploh ob prižgani klimi in polnem avtu). Skratka vožnja NA bencinarja je (vsaj meni) dolgočasna kot sto mater, ker tuljenja 1.6 motorja v obratih pač ne maram. Pustimo zdaj 3.0 v6, tisto je druga zgodba.. V čem je turbobencinar sploh bolj bulletproof proti turbodizlu pri kratkih razdaljah. Nima DPF-ja, dvomasnega vztrajnika, kaj še? A je pri močnejšem motorju tudi pogostejša regeneracija kot pri manjšem, če imaš iste trase?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Mene prav jezi trenutno stanje avtoindustrije..v dizla so nafookali DPF, ki mi bo ob mojem režimu skoraj 100% delal probleme, turbobencinarji vseh znamk kot zgleda vsi cukajo ali pijejo olje (če ne, povejte kater je ok), NA bencinarja v teh časih pa enostavno ne kupim.

Ecoboost motorji so tisto kar iščeš. 1.0(obstaja verzija s 140konji
cool-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Hja, no, ja pa ne
smile-1.gif
. Trenutno na motor nimam pripomb, turbino pa maže oljna črpalka in nima veze ali turbina žvižga ali ne. Se pa bolj strinjam v splošnem mnenju - vozim laguno 2 (letnik 2001, 1.8 16V za 120 konji) in če gledam 15 let razvoja, bi rekel da smo (so) šli nazaj. Avto je težji, motor je starejši itd, ampak razlike v porabi je mogoče pol litra. Pa je laguna (ki jo po alter nasvetih n nasvetih ostalih forumov sploh pogledat ne bi smel, kaj šele kupit) v udobju vožnje leta pred vsakim meganom. Pa ne mislim samo udobja avta, mislim tudi motor - ko je treba pelje, ko si v koloni gre pa tudi v 5. prestavi lepo 50 in se ne rabiš sekirat ali bi prestavil ali ne.
Skratka - zaenkar sem razen porabe zelo zadovoljen. Če bo pa poraba res padla pa sploh.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Mamo dcija pri bajti ker se pač žena vozil vsak drugi dan cca 90 km, pa ne vem če sem kdaj občutil karkoli povezano z pucanjem filtra. (neki višji obrati, višja poraba, neodzivnost itd). je pa res, da je avto skoraj nov, trenutno dobrih 40 k km, verjetno se te zadeve pokažejo kasneje, ko je filter že nekoliko zabit. Načeloma ima bencinc še vedno neke prednosti, kot si zgoraj napisal, pa še boljše gretje, prej se ogreje na delovno temperaturo, itd, kaj pa to dolgoročno pomeni na vzdržjivost pa ne vem. Pa še nekaj je. Zgoraj je nekdo napisal, da je megan tce tih, to je prednost. Preden je foter vzel TSI je imel na vikend probi 1.6 TDI, 5 prestav. Adijo pamet pri 130 km/h in več. Je TSI vesoljska ladja proti TDI. Vožnja najmanj nivo boljša, kar se ropotanja tiče, ter bolj zvezno podajanje navora skozi celotne vrtljaje in ne kot pri dizlu, ko se začne na 1800 in neha pri 2800, potem pa samo tuli pa nič ne da od sebe. Sam načeloma imam raje TB kot TD. Ker pa sam skoraj nimam voženj dajših kot kake 3 km v kosu imam pa opelico NA bencinc 1.2 stara dobrih 12 let. 76k km, trenutno ne menjam za dobenga drugega. Hvaležna zadeva.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ecoboost motorji so tisto kar iščeš. 1.0(obstaja verzija s 140konji
cool-1.gif

Nanj sem pa res čisto pozabil, ni zapisov o kakem cukanju in problemih.
smile-1.gif
Kako je z uvozom 3, 4 leta starega avta v tej vrednosti, nese to vodo al ne?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Hja, no, ja pa ne
smile-1.gif
. Trenutno na motor nimam pripomb, turbino pa maže oljna črpalka in nima veze ali turbina žvižga ali ne. Se pa bolj strinjam v splošnem mnenju - vozim laguno 2 (letnik 2001, 1.8 16V za 120 konji) in če gledam 15 let razvoja, bi rekel da smo (so) šli nazaj. Avto je težji, motor je starejši itd, ampak razlike v porabi je mogoče pol litra. Pa je laguna (ki jo po alter nasvetih n nasvetih ostalih forumov sploh pogledat ne bi smel, kaj šele kupit) v udobju vožnje leta pred vsakim meganom. Pa ne mislim samo udobja avta, mislim tudi motor - ko je treba pelje, ko si v koloni gre pa tudi v 5. prestavi lepo 50 in se ne rabiš sekirat ali bi prestavil ali ne.
Skratka - zaenkar sem razen porabe zelo zadovoljen. Če bo pa poraba res padla pa sploh.

Kar se lagune tiče se strinjam. Udobje, ki ga je dosegal samo še citroen z xantio. Če bi pa Laguna I vozil, potem bi šele videl da je II šrot. Že takrat so za II v testih dejali, da se je pogermanila in je bolj podobna passatu po udobju. Nema veze. Je imel jebač od ženine sestre I. l 94 2.0 115 KM. Voz za vikat. Pila nekje od 8-10 l, zdržala je pa več kot 500k grdih km. Servisni interval na 10k km, če je na 20k km friško olje vidla je bla srečna. Vglavnem hvaležen voz. Je bilo pa takrat veliko dobrih NA bencincov, posebej če so bli 8v.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Veš kaj je meni najbolj zanimivo? Turbo bencinarji so zunaj že kar nekaj let. In na čisto vsakem forumu berem iste klobase vsa ta leta: "1.x in toliko KM? To že vidim kak bo razpadlo."
Zanimivo pri tem je, da je vedno govora o "bo" razpadlo. Dejansko pa še noben ni videl nobenega z odpovedanim motorjem pri 100.000km. Po teh forum floskulah bi v tem časovnem obdobju odpadi morali biti polni razpadlih turbo mlinčkov.

Kar pa se cukanja tiče, je to renault problem več ali manj. Drugi delajo tako kot morajo.

Jaz sem turbo kosilnico kupil čisto po naključju. Nekaj me je pičilo par let nazaj da bi imel golfa. Seveda ne dizla, ker sem se dovolj našparal na njih, beri velik minus. Dobil 1.2 tsi, 2 leti star, 30k km. In bil v trenutku navdušen. Ko sem ga vžgal, sem mislim da ni vžgal. Samo je, ampak je tako tih, da ga ne slišiš in čutiš na štantgasu. Sploh če se do tja pripelješ v 1.6 TDI traktorju.
Konjički so lepo razporejeni skozi vse obrate, služil mi je 70000km brez najmanjšega problema. Šparal ga nisem nikoli, veliko mestnega jajcanja, dosti AC, poraba 6.5.

Je pa bilo zanimivo, ko sem gledal na avtonetu koliko je bencinskih in koliko dizelskih golfov., stari 2-3 leta. V %, bencinskih je bilo ca. 7%, vse ostalo traktor. Sem takrat za hec pogledal na mobile.de, tam jih je bila več kot polovica bencinskih. Mi smo definitivno traktor nacija.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Mi smo definitivno traktor nacija.

Seveda, treba je šparat, pa naj stane kar hoče.

Sam imam raje TB kot TD. Za trenutnega dci me je žena prepričala in je to prvi dizel v lajfu, bomo vidli kak se bo obnesel. Zaradi spremembe službe smo menili da bo več km na leto, no pa smo iz prejšnjih 14k z NA bencinarjem prilezli na 20k letno z dizlom. Da sem prej vedel, ga nebi vzel.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Kar pa se cukanja tiče, je to renault problem več ali manj. Drugi delajo tako kot morajo.

@Dacho ima problem z novo Astro 1.4T že pri 5k km, 110 Puretech novinarju že na testu. Pač Renault očitno najbolj cuka, zato se tudi največ govori o njem.
grin1.gif


Traktor nacija pa definitivno smo, umetnost je najti bencinarja na našem trgu. Zato pa tudi razmišljam o uvozu TB, samo ne vem, če je to finančno sploh smiselno pri tej vrednosti.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Za 10-11k se verjetno že dobi kaj 3-4 leta starega? Ena možnost je pa nabaviti dCi 110km slovenskega porekla za manj denarja in dati na stran za popravila.
grin1.gif
(čedalje bolj razmišljam o tem)
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Nevem če lahko ravno na podlagi 2 posamičnih to posplošuješ na vse. Za renault pa je to kar pogosto za slišat.
Je kar umetnost kupit rabljenega bencinarja pri nas ja, jaz sem takrat imel res veliko srečo. Je pa zaradi nizke ponudbe tudi veliko povpraševanje. Prodal sem ga prvemu ki je klical, pa sem imel ceno kar visoko nastavljeno.

Znanec je pred kratkim imel še bolj nemogočo misijo: kupit rabljenga passata ali superba s turbo kosilnico. Jih ni. Niti enega. Na koncu je kupil novega superba 1.4 tsi. In je zelo zadovoljen. Prešaltal je iz 2.0 tdi. TSI gre precej bolje, pelje se lepše, pije pa liter več od tdija.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Za 10-11k se verjetno že dobi kaj 3-4 leta starega? Ena možnost je pa nabaviti dCi 110km slovenskega porekla za manj denarja in dati na stran za popravila.
grin1.gif
(čedalje bolj razmišljam o tem)

No dci naj bi se v zadnjih letih poboljšali, nekih večjih hib več ni, čeprav mehankarji še vedno priporočajo menjavo ojničnih pri velikem servisu. Ko moj prvič kej zakiha, tudi pod garancijo, gre od bajte.

Novega megana recimo dobiš z neko solidno opremo za 15k, kakega testnega kje vjagaš še za kakega dobrega jurja dol, pa občasno imajo brezobrestne kredite, pa se verjetno bolj splača, kot nekaj let starega za 11k.

http://www.avto.net/Ads/detail...nergy%20S%20...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Koliko je meni znano, so samo prvi modeli 1.4 tsi pili olje, trenutni model ne, oz. nekaj ga požere ob bolj divjem stilu vožnje