Megane 1,2 tce 101km

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Iščem iščem pa ne najdem. Ne zapisa ne testnega avta. Ima kdo ta turbo motor? Zanima me primerjava naprama staremu 1,6 16V motorju. Je bolj odziven, manj odziven? Bi peljal testnega, pa ga ni; vsi so ali 1,5dci 110km (ta gre dobro) ali pa tce z 130km.
Če je kdo ki ga ima bi prosil za izkušnje, če je pa celo kdo v LJ-okolici bi bil pa zelo vesel če bi ga lahko en krog zapeljal.

Hvala!
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
116km verzijo iz prejšnjega Megana so umaknili iz ponudbe? O tistem imaš nekaj napisano na Renault klubu, o 130 enako..oba cukata, tako da dvomim, da je 101km kaj boljši. Imaš pa tudi veliko napisano o meganu IV..do FL-ja obvoz.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Če oprema ni važna, naj bo 1.6 sce. Je nissanov motor z verigo (drug kot 1.6 v meganu 3). Preprost motor, manj možnosti za težave (sploh ko je garancija mimo).
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Tudi 1,2 TCE ima verigo. Če je v novem drugi motor ali ne ne vem, starega poznam - zanesljiv, hvaležen, le za te krače že malo švoh. Vozil sem clia z 0,9 tce (90 konjev) in je precej v redu, šit je ker ne morem stestirati kako se obnaša 1,2 tce z 101 konjiči. To me muči, ker ga še nisem sprobal. 1,6Sce pa ne vem - ali je to nadgradnja starega 1,6 16V ali ne, ampak mi ni interesanten, že zaradi porabe ne.

Na testih sem sicer nekaj našel o 1,2 tce, ampak vse je to tako - mene najbolj zanima primerjava z starim 1,6 - če lahko stestiram samo do tretje prestave bom vedel dovolj.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
1.2 imam sam - 131 ps, meni nič ne cuka, moči v prvih 4 prestavah dovolj, od 130 naprej pa je bolj žalost.
smile-1.gif
 

ojanez

Fizikalc
2. sep 2007
262
30
28
Mi ga imamo pri hiši, ženin avto. Kupila novega konec lanskega leta.

Z avtom na splošno je zelo zadovoljna, z motorjem pa ne tako zelo. Zmogljivosti niso težava, za njene kratke relacije in manj kot 10 kkm na leto je avto več kot dovolj. Na občutek se mi zdi poskočnejši, kot je bil prejšnji atmosferski motor 1.4 16v s 116km iz opel astre. Težava je v cukanju, ki se pojavlja nekje med 1500 in 2000 vrtljaji in ga je že nekdo pred mano omenjal. Težave pa ne zanjo odpraviti ne servisi, ne principal. Svetovali so sicer tankanje 100 oktanskega goriva, kar je tudi upoštevala (in vmes tudi zamenjala trgovca petrol/omv), vendar težave s tem ni odpravila.

Saj avto zaradi tega trenutno ni nič omejen, le občutek "dobrega nakupa" je malce skaljen, če avto že od novega kaže takšne težavice. Upamo samo, da se posledično zaradi tega v prihodnje ne bodo pojavile kakšne večje težave.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.741
5.900
113
To cukanje je zagotovo posledica LSPI-ja. Poguglaj. Imajo pa mnogi turbo bencinarji s tem probleme. Tudi recimo Oplov 1,4 150KS. Gre pa za foro, da se v cilidru pri povratku bata oljni hlapi pod pritiskom vžgejo prej kot iskra na svečki. GM je šel razvijat novo olje zaradi tega, da ima točko vžiga višjo. Ko je motor nov, tega ni. Ko pa se malo uleže in batni obročki več ne dihtajo tako kot so prvi kilometer, pa ponavadi to začne delat. Vsekakor pa to ni dobro za motor. So se že bati in obročki lomili zaradi tega. Tako da problem je znan, koliko pa to lahko sploh popravijo pa je menda odvisno od zasnove motorja. Ne vem koliko lahko z mapo vplivajo na pritisk v cilindru.
 
Nazadnje urejeno:

ojanez

Fizikalc
2. sep 2007
262
30
28
Koliko časa oziroma verjetno bolj relevantno, po koliko km je motor uležan in obročki več ne tesnijo, kot pri novem? Ker pri ženinem se je cukanje pojavilo po cca. 1.000 prevoženih km. Ne dam pa roke v ogenj, možno da je bilo cukanje že prej, ki pa ga zaradi vzhičenosti ob novem avtu
smile-1.gif
niti ni opazila.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.659
113
Ena fora LSPIja je tud motorno olje.... Oz njegovi detergenti... Po spominu olja bogata z kalcijem (detergent) bolj povzrocajo ta LSPI... Tko da orobajte razlicna olja...

Sem ze limal debate v temo o cukanju TcE... Ene 2temi sta...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
@Kamele0N: ali ni tako, da je pri 100 okt. bencinu tudi verjetnost carbon-buildupa večja? Cukanja 100 (98) oktanov ne odpravi, je še skoraj vsak uporabnik, ki se s tem sooča potrdil.

@Avtor teme: glede na to, da ima po tehničnih podatkih 100 tce še skoraj 1s več do 100 km/h, dobrih 10 km/h nižjo končno hitrost, bi osebno vzel 1.6 sce. Pa tudi če porabi liter več kot 100 tce. Nima turbine, interkulerja, direktnega vbrizga, start-stop sistema, prestavo manj... preprosta tehnika, ki pa bo zagotovo preživela kilometražo treh tce motorjev. Kot že zapisano, si žal omejen z osnovno opremo, ki nima niti možnosti doplačil (razen metalik in LDW sistem). Dobiš torej gol avto, ampak za drugega pri hiši bo zagotovo OK. Za berline izvedenko je motor dovolj zmogljiv, za grandtourja pa je 1.2. 130 PS minimum.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Nekje - menda celo na "Kameleonovem" bob oilguy forumu - sem to nekje bežno zasledil.

edit: našel topic, vendar ne gre za DI motor, avtor pa opisuje carbon buildup v izpušni cevi in ne na ventilih, tako da sem si očitno takrat bežno napačno zapomnil: https://bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/2844327/1

Bilo naj bi bilo ravno obratno... 98 oz. 100 oktanov = bolje za sesalne ventile
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:
Ok, ampak mene zanima 101 tce motor. Nikjer ne dobim testnega.

Ga zgleda tudi jaz ne bom, ker ga letos ne bo v testni floti ...
Tole cukanje pri TCejih je pa nekaj, kar ni omejeno samo na 1,2 ... Sem opazil tudi v Twingu, recimo, pa v Capturju ...
Ne bi pa rekel, da gre za samo LSPI, prej bi rekel, da so mape narejene tako, da do njega ne prihaja, posledica je pa upad navora pri določenih razmerah delovanja - ali pa elektronika zazna nastop/nevarnost LSPI in ukrepa (zmanjša pritisk turbine ipd).