Mazda in rjavenje?

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
najboljše je bilo ono ko so mazde 6 še v salonu rjavele tam pri vratih.. jao

drugače pa cene servisov in delov.. omg. Ne hvala za take rože.

Vi hočete res vseveda spravocirat, da se bo tukaj registriral....
hysterical-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Še nekaj vprašanj o M6 dizel ...

Zasledil sem in to so preverjene informacije, da se tako pri 120KM in 143KM pojavlja problem (tako M6 kot M5), ker narašča količina olja v motorju (posledica nepravilne regeneracije FAP filtra). To seveda ni dobro, ker se v motorju meša olja in nafta in bog ve kakšne so mazalne sposobnosti olja. Mazda pravi, da je to normalno (ja pa seveda), da pa če olje pride na maksimalno raven, ga je potrebno zamenjati in to pomeni tudi pred 20.000 km in seveda to plača lastnik
bonk.gif


Baje pa se to ne pojavlja pri čisto vseh avtih, je pa huda debata in jeza lastnikov po Nemčiji itd, vendar Mazda ne stori nič, zanje je to vse normalno.

Ima kdo podobne težave z dizli in kako jih rešuje?






Podobno se je dogajalo pri VW 2.0TDI PD motorji vendar zaradi napake pri konstrukciji glave motorja. Ce se ti mesa olje in nafta je zelo velika verjetnost da gre po gobe turbina ki je najbolj obcutljiva na slabo podmazovanje. To da ti prihaja nafta v olje in se njim zdi normalno, taga pa raje ne komentiram, delajo se neumni.
Ce ti pa vtrga turbino pri polni obremenitvi pa verjetno ves kaj se lahko zgodi z motorjem.
Po moje se je boljse izogibat takega avta z takimi problemi, po vrhu pa se rjavenje, dragi deli, skoda zivcev.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Jaz bom moral po ploščice za dročnike ventilov in me je prav strah, da mi bodo rekli 10 EUR za eno.

Te ploščice se lahko tudi brusijo, cena za brušenje 16komadov pa je okoli 20EUR (mojster iz okolice MB).

LP,

Milan
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zbrusene so larifari.Te ploscice so povrsinsko kaljene in ce pobrusis vrhno plast....
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
KSZ
Današnje delo, supertest Mazde5 dizel (motor je verjetno isti kot je bil v 6-kah). Motor razdrt po 100k km.
Problematično:
- obraba drsnih površin na stenah valjev je bila konkretna: poleg ris je bila tudi ovalnost in povečan premer
- velika obraba na bočnih površinah bata (grafitna obloga je bila konkretno izrabljena) in na drsnih ojničnih površinah.
Posledica: motor bi kmalu začel lepo piti olje in kompresija bi šla po gobe. Ostalo je bilo bp.

Za piko na i pa še konkretno zarjavelo pločevinasto korito za olje.
grin1.gif


Tako da, izgleda znajo biti tile 2.0 dizli kar problematični.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ne! novejsi PSA dizli so skoraj ze dosegli italjanske JTDje. Mazda ima, razen 1.6 v mazdi 3, ki delujejo presentljivo brez tezav, svoja, jajca
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Zelo zanimivo tole. Pred časom sem namreč bral isti test autobuilda (nemški se mi zdi), kjer je ista Mazda 5 dobila same pohvale, razen znakov korozije na rokah se mi zdi.

Bil je dizelski motor, se pa ne spomnim ali je bil 120KM ali 143.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Gre za PSA dizelske motorje?

Ogo

Dvomim. Ker po mojih izkušnjah so Hdi zelo zelo dobri in hudičevo trpežni. Govorim za vsaj "stari" 90 in 110 KM, pa tudi v Boxerju 2.8 literski za katerega sem zadnjič na servisu videl 720.000 km brez problema
aplauz.gif
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Simpl, ko pasul ličarji hočejo več zaslužt. Namerno so naredili take avte, da rjavijo. Pa saj še pego 306 l.95 ne rjavi ali pa določen fiat tega letnika, ker je pocinkana karoserija.