Mazda in rjavenje?

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
rjavenje niti nima veze s slabim nepocinkanim plehom.... amapk predvsem z neumnimi inžinirji... fiat punto, tipo nima nič pocinkan pa nič ne gnije... razen če je bil zaleten in slabo zrihtan...

mazde6 pa res gnijejo... potrejno iz servisa... sicer je pa tudi notranjost tako malo na hitro narejena... zoom-zoom
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
na 20k km - 264 EUR
na 37k km - 412 EUR z menjavo zavornih oblog in struženjem diskov ( 160 EUR )
na 58k km - 283 EUR
na 74k km - 274 EUR (tule sem bil že jaz lastnik)
trenutno ma avto 86k km

redni servisi pri pooblaščenem serviserju
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Pri 37kkm je bilo treba že diske stružit? A voziš tak agresivno ali so diski tak zanič? Sicer pa so cene abnormalne...

ka pa vem kaj je prejšnji lastnik delal
smile-1.gif

mogoče je več zaviral kot pospeševal... sicer pa... naj se kdo opogumi in navrže še vzdrževanje podobnega vozila iz istega razreda

vem da ni najceneje...

Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Cene so res abnormalne.

Čudi me, da ne greste Pomurci povprašat na servis v A Radgono.
So cenejši.

Lp

niso cenejši, vsaj za Mazdo ne, pa za Mercedes tudi ne, ker sem preveril še takrat, ko sem mel MX-3
 

Sipi

Pripravnik
14. avg 2007
290
0
16
43
Mah nevem meni so to glede rjavenja na servisu zadnjič prečekirali in nič ne rjavi.Me pa motijo redni servisi pri pooblaščenih servisih,ker so dragi.Zdaj nazadnje na 100tkm sem dal 829eur(menjava jermena) .
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Sipi pravi:
Mah nevem meni so to glede rjavenja na servisu zadnjič prečekirali in nič ne rjavi.Me pa motijo redni servisi pri pooblaščenih servisih,ker so dragi.Zdaj nazadnje na 100tkm sem dal 829eur(menjava jermena) .

"Taveliki" servis pri Mazdi6 (za dizla) je pri 120.000 km... in jaz sem takrat placal se mi zdi, da okoli 500€ ... Pri 100.000 je navaden servis, ki je pri meni bil v rangu nekje med 150€ in 300€ ....
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Še nekaj vprašanj o M6 dizel ...

Zasledil sem in to so preverjene informacije, da se tako pri 120KM in 143KM pojavlja problem (tako M6 kot M5), ker narašča količina olja v motorju (posledica nepravilne regeneracije FAP filtra). To seveda ni dobro, ker se v motorju meša olja in nafta in bog ve kakšne so mazalne sposobnosti olja. Mazda pravi, da je to normalno (ja pa seveda), da pa če olje pride na maksimalno raven, ga je potrebno zamenjati in to pomeni tudi pred 20.000 km in seveda to plača lastnik
bonk.gif


Baje pa se to ne pojavlja pri čisto vseh avtih, je pa huda debata in jeza lastnikov po Nemčiji itd, vendar Mazda ne stori nič, zanje je to vse normalno.

Ima kdo podobne težave z dizli in kako jih rešuje?
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Pri rjavenju novejših avtov je odvisno, kako stvar popravi serviser. Znancu je pred cca 10-imi leti rjavela kako leto stara Kia Pride in sicer zelo očitno pod bočnimi plastikami na vratih. Naj bi že imel neko dolgo garancijo na prerjavenje in se zato odpravi na uradni servis popvprašat, kaj storiti s tem problemom. Odgovorijo mu, da je garancija na PRErjavenje, ne na rjavenje... Prodal rjavo Kio in kupil takrat ravno novo Octavio...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.667
6.708
113
pri taščici
Ne bi bil rad spodtakljiv samo....
Citat:
@Hanzi: načeloma vse vrste garancije veljajo izključno ob servisiranju na pooblaščenem servisu, ne samo pri Mazdi
misli si kar hočeš, jaz svoj 7 let star avto še vedno peljem na pooblaščen servis, da mi opravijo letni servis, obenem imam pa še MES ... saj me letni strošek servisa stane od 100 do 160 EUR...
Citat:
na 20k km - 264 EUR
na 37k km - 412 EUR z menjavo zavornih oblog in struženjem diskov ( 160 EUR )
na 58k km - 283 EUR
na 74k km - 274 EUR (tule sem bil že jaz lastnik)
trenutno ma avto 86k km

Res da je drug avto ampak da je cena pri vse servish več kot 2-3x višja je pa tudi malo
rolleyes-1.gif
Saj ti zaradi MESa ne delajo servisov za 1/3 cene
 
Nazadnje urejeno:

Sipi

Pripravnik
14. avg 2007
290
0
16
43
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Sipi pravi:
Mah nevem meni so to glede rjavenja na servisu zadnjič prečekirali in nič ne rjavi.Me pa motijo redni servisi pri pooblaščenih servisih,ker so dragi.Zdaj nazadnje na 100tkm sem dal 829eur(menjava jermena) .

"Taveliki" servis pri Mazdi6 (za dizla) je pri 120.000 km... in jaz sem takrat placal se mi zdi, da okoli 500€ ... Pri 100.000 je navaden servis, ki je pri meni bil v rangu nekje med 150€ in 300€ ....

Ja jaz sem avto kupil rabljen in sem raje iz preventive pri 100tkm zamenjal še jermen.Drugače se ga menja pri 120tkm.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Cene so res abnormalne.

Čudi me, da ne greste Pomurci povprašat na servis v A Radgono.
So cenejši.

Lp

Ni res ... mazda je draga kjerkoli. V Leibnitzu je Mazdino skladišče, kjer dele dobiš najceneje, pa so še vedno dragi.

Za refernco (15 let stara mazda): zglob 480 EUR, zavorne pakne skoraj 100 EUR, diski 100 EUR komplet, zavorni cilinder brez kangle 400 EUR, potisno stikalo na vratih za luč v kabini 40 EUR komad, lamela za sklopko cca. 360 EUR, koš in ležaj nista všteta, en šponer za zobati jermen (rabiš tri!!) je 87 EUR. No, saj ostala dva sta bistveno ceneješa - 82 EUR ...
Govorim za originale.

Vsi slovenski dilerji pa imajo zraven še nabito maržo ...
Jaz bom moral po ploščice za dročnike ventilov in me je prav strah, da mi bodo rekli 10 EUR za eno.
Servisi so dragi. Meni je avto cukal, nisem mel cajta, da bi se zejabaval sam, ker smo šli na morje. Stopim do Peternela, poštimali smo. Dela je bilo za uro in pol, zaračunali so mi dve uri seveda, krivi so bili kabli za svečke. Merili so mi tudi kompresijo, račun 180 EUR. Kabli so bli cca. 60 EUR, ostalo je bilo delo, za kompresijo majo ekstra postavko in fiksno ceno 20 EUR (še kar ok). Torej je ura dela nekje 50 EUR.

Ko količeš Peternela, te najprej vpraša, če je to slovenska ali avstrijska mazda (kje je bila kupljena nova). Ne vem, zakaj to sprašuje, je pa res, da so meni še zmeraj rekli, naj pridem takoj naslednje jutro tja ... mam pa v "avstrijsko" mazdo. Se pa da čut od ljudi, da baje dela ogromne razlike, če je avto kupljen v slo kot nov.
Pri Peternelu dela kolega pa v GMT dela kolega - iz obeh virov sem zvedel, da hodi Peternel v GMT nabavljat robo (spidan, lucas itd.) za stranke, ki nočejo dragih originalov.

Če maš mazdo, je dobro met mazdin EPC in workshop manual, malo logike in dobro založene trgovine in enega mazda dilerja poleg sebe. Dokler dela, je avto super, ko se pa kaj zalomi, pa greš prvo sam poštimat, šele nato k Peternelu. Čeprav so stručkoti, je vse skup predrago.
Lepoša v MS niti vedel ni, kaj točno mene zajebava na avtu.
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ne bi bil rad spodtakljiv samo....

saj nisi... gre za dva različna avta, en ma sam 3 litre olja, pa nima filtra za gorivo, pa filtra za kabino pa še kake malenkosti,se pravi manj delov, in manj cajta za popravilo, se pravi manj ur za zaračunat, je pa res da sem malo podtirano napisal 100 EUR, v bistvu je ponavadi okrog 150 -180, žal je skoraj vedno cca 100 EUR razlike

ma pa 323 že skoraj 130k km, in se mi neda vse računov skoz gledat, servisi se pa delajo na 15k km ali 1 leto
smile-1.gif
 

Mirko

Fizikalc
24. jul 2007
1.053
69
48
Moj račun - Mazda6 servis pri 100.000km.
 

Priponke

  • 535779-M6_100.000km.pdf
    30,1 KB · Ogledi: 404

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
najboljše je bilo ono ko so mazde 6 še v salonu rjavele tam pri vratih.. jao

drugače pa cene servisov in delov.. omg. Ne hvala za take rože.