Mazda CX-30

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Sedaj mi je padla v oci ta nova CX-30 Mazda. Kako se vam zdi?

Kako je glede (na splosno pri Mazdi):
- morotizacija (dizel/benzin)
- avtomatski menjalnik
- prostor kabini/prtljaznik (420l ne zveni prevec)
- opremo pri najboljsi opremi (asistenci sistemi, luci, ...) - se dobi dosti za denar ali se dobi pri drugih znamka vec

Bolje kateri drugi avto tega ranga ali kateri drugi od Mazde, recimo karavan Mazda 6
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
822
394
63
Sem vozil testno CX-30, 2.0 122hp motor. Avto se pelje lepo, je tih, spredaj dokaj prostoren in materiali so kvalitetni. Ga pa nebi vzel predvsem zaradi anemičnega motorja. Pač sem vajen na TB motorje in mi je manjkal kick pri nižjih obratih, pa tudi v hrib je bilo bolj bogo. Je pa drugače za umirjeno vožnjo čisto ok.
Poraba na enourni vožnji je bila 7.0 l, moj VW Sportsvan 1.4 TSI, na isti relaciji porabi 1l manj, (btw, testna Corolla TS 2.0 Hybrid pa 2 l manj).
Drugače pa teh asistenčnih sistemov ima dovolj, aktivni tempomat, HUD...
Bi pa pogledal tudi za Mazdo 6 karavan. Kolega jo je ravno prejšni teden pripeljal z opremo Revolution, 165hp za 27,5k€ + kovinska barva.
 

Bossek

Pripravnik
24. sep 2007
668
7
18
bostjan.muha.cc
Sem jo imel na testu 2 uri. CX30, skyactive-g (2.0 122hp), avtomatik. Oprema je bila Plus (to ima vsak avtomatik) + style. Nisem nek avtomobilski strokovnjak tak, da bom napisal samo moje obcutke :)

Se kaj strinjam z Clancy. Ce nisi dirkac in neki nor na pospeske je masina ok. V nasprotnem primeru pac in primerna. Osebno zame (vozim zelo umirjeno) je zadosti moci. Ce lepo umirjeno vozis cisto lepo pospesuje, v nasprotnem primeru pa rabis kar precej obratov 5k+ kjer tudi pokaze vec moci.

Avtomatik je delal cisto po pricakovanjih. V primeru, da si pohodil gas je normalno spustil v obrate (7k), pri umirjeni voznji pa nisem opazil da bi me karkoli motilo.

Nekajkrat se mi je zgodilo, da se je i-stop precej cudno prizgal. Primer: v BTC se blizam kroziscu in rahlo zaviram. Tik pred kroziscem se vklopi i-stop, toda ker sem moram pospesit v krizice se je moral takoj ugasnit.

Prostora zame (in za mojo familijo) je dovolj. Samo smo vsi v kategoriji manjse velikosti (170).

Sedaj pa glavno. Sam ze neki casa gledam po menjavi in spremljam cca ta rang. Imas recimo se Focus Active, Kia X-Ceed, Peugeot 3008. In se vzames cca isti motor (sicer v vseh teh je turbo), dokaj podobno opremo, .... imajo vsi skoraj isto ali visjo ceno.
Focus Active 1.5 150km avtomatik, si z nekaj opreme cez 30k.
Kia X-Ceed 1.4 140km avtomatik, top oprema je 30k
3008 1.2 131km isto 30k (tega ima kolega in sem ga vozil pa se mi ni zdela masina nic kaj drasticno boljsa od mazde)
CX-30 122hp avtomatik top oprema (se pravi vse dodatno) - 30k
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
X je seveda malce poskočnejši, a takoj ca 2,5k dražji. Na papirju je 58 PS razlike, a ker tudi ta nima turbine, se naj ne bi ravno čutilo, da ga razganja od moči (torej ni dizel placebo efekta).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Sedaj imaš na voljo tudi Corollo v Trek varianti, ki je 2 cm višja, naj bi bila na voljo tudi 1.2t, ampak je ni na slovenskem ceniku. Sicer pa 2.0 hibrid (avtomatik) s 180 konji pride 27,5k €. Oprema je žal samo ena, manjka HUD, panoramska streha, ogrevani sedeži in volan... Drugo verjetno ima vse kar imajo zgornji konkurenti.
 

zoom

Fizikalc
14. maj 2014
684
238
43
Mazdin avtomatik je super, bencinar pa se res ne more primerjat z dizlom. Asistence so dokaj tečne. V 6tici se boš peljal bolje.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
meni so na alterju razložili, da gre mazdin bencinar enako ali bolje od ostalih turbo bencinarjev in za po vrhu se nima kaj pokvarit

izgleda pa top tale cx30... res škoda za motorizacijo
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in zoom

Bossek

Pripravnik
24. sep 2007
668
7
18
bostjan.muha.cc
Upam, da se tema ne bo razvila v boj dizl vs. bencin (sem videl ze pogosto).

Ampak moje mnenje. Zadari eko zadev ima dizel precej bolj kriticnih delov (DPF, EGR, ...), ki radi crknejo in niso ravno poceni. Bencin nima. Prav tako mazdini atmosferci zaradi tega ker nimajo turbine nimajo GPF (DPF za bencinarja). Kar sem bral tile SkyActive 120 konjski motorji veljajo za zelo dobre.

Je pa tocno tako kot je luka51 napisal. Nekako se moras zavedat kaj pricakovat od tega motorja. Plus avtomatik te v tem primeru precej resuje, saj ko rabis ti prestavi nizje na 4k obratov in potem ok vlece do 7k.
 
  • Všeč mi je
Reactions: dejk0

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.735
5.898
113
ja če od atmosferskega bencinerja pričakuješ da bo živ pod 4000 obtaov je to tvoj problem ne od motorja.

Res je da moja keplca predstavlja precej pokvarljivo statistiko napram Mazdi. Ampka bože mili, moj mlinček je dosegel 4000 obratov mogoče 2x v 45000 kilometerski zgodovini, da je šel bistveno čez 3000 pa tudi ene 10x. Več ne. A so res tile bencinci tako anemični?
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Moj 10 let star dizel z 180000km vidi 4000 obratov skoraj vsak dan. Res, da večinoma le tedaj ko zaviram z motorjem, mam pa zato še vedno prve zavorne ploščice, sklopko, vztrajnik in turbino. Tako da visoki obrati niso tak bauBau.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in Kamele0N