Mazda CX-30

Skrajnik

Zelenc'
24. okt 2019
3
0
1
Moj 10 let star dizel z 180000km vidi 4000 obratov skoraj vsak dan. Res, da večinoma le tedaj ko zaviram z motorjem, mam pa zato še vedno prve zavorne ploščice, sklopko, vztrajnik in turbino. Tako da visoki obrati niso tak bauBau.
Moj 10 let star dizel z 180000km vidi 4000 obratov skoraj vsak dan. Res, da večinoma le tedaj ko zaviram z motorjem, mam pa zato še vedno prve zavorne ploščice, sklopko, vztrajnik in turbino. Tako da visoki obrati niso tak bauBau.
180000 pa prve zavorne...a to mas jadrnico?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.244
4.803
113
180000 pa prve zavorne...a to mas jadrnico?

ne, mogoče sam malo preveč resno prakticira zaviranje z motorjem, če se vozi z 2000rpm in potem zavira z 4000rpm ni njegova
vožnja kaj drugačna kot pri tistih voznikih ki intenzivno speljujejo in agresivno zavirajo, z razliko da on samo z mašino
oni drugi pa v glavnem z bremzami...

Pri dizlu, če samo gas spustiš dosti zavira, seveda če voziš s primerno hitrostjo in varnostno razdaljo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Skrajnik

Zelenc'
24. okt 2019
3
0
1
ne, mogoče sam malo preveč resno prakticira zaviranje z motorjem, če se vozi z 2000rpm in potem zavira z 4000rpm ni njegova
vožnja kaj drugačna kot pri tistih voznikih ki intenzivno speljujejo in agresivno zavirajo, z razliko da on samo z mašino
oni drugi pa v glavnem z bremzami...

Pri dizlu, če samo gas spustiš dosti zavira, seveda če voziš s primerno hitrostjo in varnostno razdaljo...

No odvisno tudi od terena, ampak taksni jadralci so lahko tudi ovira :)
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Nebi rekel da sem ovira. Ko zapeljem z avtoceste mečem prestave v nižje do druge, v ovinku grem pa običajno na polno v drugi.
Večja ovira so vozniki, ki so stalno na bremzi da ne rečem, da se v vsakem ovinku skoraj ustavijo. Ni mi jasno kaj je treba tolk bremzat. Folk bremza že 100 m pred ovinkom, ki se normalno spelje s predpisano hitrostjo.
Na avtocesti, kadar vozim 'lagano 110-120' pa vedno po desni, če prehitevam zvišam hitrost vsaj toliko, da tistemu za mano ni treba nič bremzat oz. zmanjševat hitrosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Skrajnik

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.244
4.803
113
Nebi rekel da sem ovira. Ko zapeljem z avtoceste mečem prestave v nižje do druge, v ovinku grem pa običajno na polno v drugi.
Večja ovira so vozniki, ki so stalno na bremzi da ne rečem, da se v vsakem ovinku skoraj ustavijo. Ni mi jasno kaj je treba tolk bremzat. Folk bremza že 100 m pred ovinkom, ki se normalno spelje s predpisano hitrostjo.
Na avtocesti, kadar vozim 'lagano 110-120' pa vedno po desni, če prehitevam zvišam hitrost vsaj toliko, da tistemu za mano ni treba nič bremzat oz. zmanjševat hitrosti.


full ljudi je dejansko prav prestrašenih na cesti in na vsako neznanko/spremembo odreagirajo tako da pobremzajo,
namesto da bi samo malo spustili gas.... in potem kar naenkrat vsi bremzajo in imaš t.i. fantomske zastoje na AC

p.s. ampak to je sedaj že vse izven teme CX-30..... :(
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ima deaktivacijo cilindrov, ki je bila pri M3 meni izjemno moteča. Kosilnica ima recimo lahko dva cilindara, M3 se je pri 50 km/h s tempomatom v 4. prestavi posledično približno tako tudi tresela.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Nebi rekel da sem ovira. Ko zapeljem z avtoceste mečem prestave v nižje do druge, v ovinku grem pa običajno na polno v drugi.
Večja ovira so vozniki, ki so stalno na bremzi da ne rečem, da se v vsakem ovinku skoraj ustavijo. Ni mi jasno kaj je treba tolk bremzat. Folk bremza že 100 m pred ovinkom, ki se normalno spelje s predpisano hitrostjo.
Na avtocesti, kadar vozim 'lagano 110-120' pa vedno po desni, če prehitevam zvišam hitrost vsaj toliko, da tistemu za mano ni treba nič bremzat oz. zmanjševat hitrosti.

A to nestrpnost do ostalih udelezencev na cesti izhaja iz veganstva?
 
  • Haha
Reactions: Kamele0N

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
O kakšni nestrpnosti to. Napisal sem le, da v povprečju folk čist preveč bremza. Mal opazuj vozila pred sebo. Non stop zavorne luči prižgane.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Mogoce rekuperirajo. Pr men menda tud dost svetjo ko se vozim v dolino. Pa v bistvu samo vzdrzuje hitrost in obenem se baterijo fila. Bremzlampe pa gorijo, cist brezveze :p
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.690
1.048
113
Ja, res je. Ce navkljub rekuperaciji pridobiva brzino v nekem trenutku mal bol zabremza, da pride na tempomatu nastavljeno hitrost. Ampak v takem primeru raje povisam izbrano hitrost panje vse reseno. Pa ko je baterija cist polna, neha rekuperirat in takrat v dolino zna hitr narast brzina in spet zabremza... jebiga, kompjutr je to, kakorkol obrnes. Sam navkljub temu, ne grem vec nazaj na kvackasracka :)
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Kako se kaj obnesejo tile Skyactive X motorji ?
Poraba bi naj bila na ravni dizla ?