mazda 6 kombi 2016 → problemi?

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Katero sploh ciljaš? Menjalnik, motor in okvirni budget.

Če ne boš našel v Slo mi spusti pm.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Super so sedeži, avto je bil nasploh brez napak, razen nekaj japonskih posebnosti oz. nedodelanosti, ki jih še pri recimo renaultu obvladajo... Imel sem navadne LED, ne matričnih. Prvo sem imel 2013 (tam je bil še xenon) in nato 2016 (ta je imela led), obe bencinarki. Asistenčni sistemi so delali zanesljivo, ogledala se niso tresla, večini se bojda tresejo... :)
 

damjanko

Pripravnik
6. okt 2008
235
17
18
Katero sploh ciljaš? Menjalnik, motor in okvirni budget.

Če ne boš našel v Slo mi spusti pm.
kot sem že napisal zaenkrat zgolj raziskujem,.. ko bo trenutna mazda, ki jo imam godna za odpis pa bom gledal švohnej dizel ali švohnej bencinki g145 lai 165,.. neka srednja oprema odvisno od budgeta, ki bo takrat na voljo,.. vsekakor mora imet DAB in LED,.. lahko ročni al avtomatski menjalnik
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
DAB in LED imajo vse od sredi 2015 naprej. Luči so vse "enake" se pa spodaj skrivata 2 različni izvedenki.

Sedeži so zelo OK, ogledala se tresejo. :) Sem spregledal čez čas. Če ne delaš več kot 20kkm letno bi jaz tudi vzel bencinarja.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Benz 145 pokuri smešno malo, 6,5 do 7, za čez 7 povprečja tanka moraš biti ves čas nad omejitvijo ali pa vožnja v zastojih. 165 porabi liter več, ker ima menjalnik precej krajši. 145 gre recimo v 4. 200 km/h, v 5. kak km/h hitreje, 6. pa je dejansko samo za šparanje, 130 km/h nekih 2.600 obratov po spominu (vrti se do 6.500).
 
Nazadnje urejeno:

damjanko

Pripravnik
6. okt 2008
235
17
18
Benz 145 pokuri smešno malo, 6,5 do 7, za čez 7 povprečja tanka moraš biti ves čas nad omejitvijo ali pa vožnja v zastojih. 165 porabi liter več, ker ima menjalnik precej krajši. 145 gre recimo v 4. 200 km/h, v 5. kak km/h hitreje, 6. pa je dejansko samo za šparanje, 130 km/h nekih 2.600 obratov po spominu (vrti se do 6.500).
delam 25 do 30k km... hitrosti v 90% do 130 km/h poraba s trenutno d 140 KM mazdo 6 litrov...tako da bi mi bila verjetno dovolj tudi švoh bencinka...
Kaj pa težave s 95 oktanskim benzom? baje klenka in je dobro točiti 100tko?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Jaz sem vedno tankal 100 ali 98, se mi je zdelo da malo manj porabi, bolje gre in pač nasploh lepše dela, lahko pa da se je moj butt dyno motil.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.723
113
Zakaj?

Ker sovražim dizle? Ker dizli smrdijo? Ker je vzdrževanje dizlov BISTVENO dražje od vzdrževanja bencinarjev.....?

lahko pojasniš? hvala in lp.. Včasih je še mogoče to res bilo, ko so pri dizlih mal bolj nategovali, in z oljem, in intervali itd... kaj pa danes?
Pojasni, da ne bomo mačke za rep vlekli.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Ja no jaz sem zadnjič menjal grelne svečke na dizlu, tega mi pri bencinarju ni bilo treba. Je pa res, da sem pri bencinarju v tem času vžigalne svečke menjal vsaj 3x, tako, da je bil strošek približno glih. Pa ne spomnim se, da bi pri dizlu kronično crkovale cinšpule :)

Če mene kdo vpraša za zadnjih 15 let bencinarjev in dizlov je vseen jebeštrga ali bencinar ali dizelj kar se stroškov tiče... edino dizel je bil ponavadi avto klaso višje. Načeloma z vsemi malo ali nič težav, res pa je seveda, da vse avte kupim nove in jih pač primerno servisiram.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Zaj pa še vprašaj tiste, ki so egr menjali, pumpo, šobe, senzorje za dpf.
Ko neko povprečje potegneš je z dizlom več stroškov ko gre (ne če) kaj narobe.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
boš vprašal čez čas tiste, ki furajo moderne turbo bencinarje. samo za razliko od dizelašev oni ne prišparajo za takrat, ko gre kaj narobe.

je pa res tema o mazdi, tukaj so potem čisto drugi problemi
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.572
4.492
113
49
Na sončni strani ALP
Zaj pa še vprašaj tiste, ki so egr menjali, pumpo, šobe, senzorje za dpf.
Ko neko povprečje potegneš je z dizlom več stroškov ko gre (ne če) kaj narobe.

Imamo 2 dizla pri hiši. Prvi clio l. 2004 in drugi octavia l. 2008. Servis delan 1x na leto ali 15.000km.
Od novega in do danes še nobenih izrednih servisov kar se tiče motorja.

Bo očitno prej pleh požrlo kot pa da bo na "mopedu" kaj narobe...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
povprečni slovenski dizli, torej uvoženi "kot novi 3 leta stari s 120kkm prevoženimi za četrtino cene" gotovo niso pripomogli k pozitivni statistiki
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
saj pravim javljate se tisti ki težav nimajo. Recimo zgornji vozim clio 2004 brez izrednih servisov. Zaj pa poglej statistiko kolko je takih 1.5DCi-jev ki niso crknili. pa poglej statistiko kolko je takih z novimi šobami in pumpo. Kolko je takih ko jim je pumpa ribnla in je blo treba menjat vse cevi pa kesl dol pa to. Da ne omenjamo 2.2dci v espacu.
Pa dodajmo v enačbo Ford Mondeo 2.0 tdci (fordov) tu je tak predolg spisek kaj vse je crkovalo. Pa dodajmo 1.6 in 2.0 tdi EGR-e, pa šobe.
Pa dajmo 1.6 hdi-je in turbote. Pa pol še 1.7dti in računalniki, 2.2dti nevem kaj vse.
Pač treba je celo sliko pogledat. in ko jo pogledaš vidiš, da je pri bencinerjih okvar majn. Oziroma manj je večjih okvar. Jebat ga če vam je všeč al ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
luka51 mah brezveze se trudi pa enim na široko razlagat in dokazovati. Tisti, ki so dojel so že prej dojel. Tisti, ki pa še niso pa tud sedaj ne bojo.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Mislim, da je vsem jasno, da so dizli (bili) kompleksnejši in bolj ko je zadeva kompleksna prej kaj crkne. Zaskrbljujoče je, da nekaterim ni jasno, da je (večina) alternative po kompleksnosti praktično ujela dizle, preostanek se jih pa trudi ujet.

Finta je bolj kdo živi v smrtnem strahu kaj bo, ko bo in komu se jebe kaj bo, če bo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Sigurno je najbolj zihr NA bencinar. Mam 15 let staro opelico corso 1.2. Edino izredno popravilo senzor obratov ali kaj je tisto tam spodaj na vztrajniku (camshaft senzor). Strošek 15 eur in pivo za mehankarja. Letni servis 50 EUR, vsako tretje leto še svečke in klinast jermen, vsako 10 leto še vodno pumpo in to je to. Vse vkup bo prej zgnilo kot hudič vzel.

BojanP

če sem nekje prav ujel maš Swifta 1.2 90KM. Pameten nakup. Eden redkih še na brezturbinskem benincu. Ma kolega to mašino v Ignisu 4x4. Mestna vožnja 6l, regionalka 5,2. Se mu kr smeji, mašina pa večna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Pozabljaš, da takšnih bencinarjev že davno ni več. Eni kar mislijo, da če nima turbine, da je pa reč enostavna kot so bile včasih. Fašeš pa predvsem kompleksna jajca, ki ne dajo nič od sebe.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.447