Mast za zavore

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.754
152
63
Še glede orientacije ploscic.
Tole se mi zdi dober clanek:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.679
152
63
Za vodila.....silikonska mast ...al pa univerzalna iz sanitarnega oddelka v baubau.... pač una silikonska za PVC cevi mazat da gredo lažje skupaj ali narazen....
Kamele0N , tole spodaj naj bi bila silikonska mast?


Drugače pa se za zavore rabi dve do 3 masti za 3 različne predele:
1.) Zavorni bat pod protiprašno gumico ter za sestavljanje zavornih cilindrov in klešč ter povsod, kjer lahko mast pride v stik z zavorno tekočino, je najboljša izbira ATE Bremszylinder-Paste:

Screenshot_3.jpg


Lahko se uporabi tudi silikonsko mast. Jaz tudi, ko klešče dol vzamem, malo ATE Bremszylinder-Paste stisnem v 5ml injekcijo in naprej pod protiprašno gumico bata, malo razporedim, preden ga v klešče potisnem.
NE SME se uporabiti Bakrene, keramične, ali ATE Plastilube oziroma Textar Cera-tec.

2.) Tista vodila pod protiprašnimi mehovi (Sliding pini) se mažejo IZKLJUČNO s silikonsko mastjo. BOG ne daj kaj drugega, razžrlo bi protiprašne mehove, če je "naftno" mazivo, ATE Bremszylinder-Paste pa ni silikonska mast. Verjetno pod mehovi ne bi škodila, koristila pa kvečjemu začasno, saj ni visokotemperaturna in je vodotopna. Ne vem, kar razblini se. Sem kontaktiral ATE tehnično podporo in so odgovorili - izključno silikonska. Glede teh sliding pinov imam jaz nasprotne izkušnje od Hondi , jaz sem jih vedno zasledil namazane, razen pri novih vozilih izdelanih zadnjih par let, nisem pogledal.

3.) Vodila ploščic, ušesa ploščic, hrbtna stran ploščic pa Bakrena, Ate Plastilube ali Textar Cera-tec. Vendar jaz imam z zadnjima dvema slabe izkušnje. Ko se čez čas vse skupaj odpre, ju tam kar ni več. Ne vem, kam gre, ali vročina ali kaj je tisto, zaradi česar izgine, kot bi izpuhtela. Absolutno preferiram bakreno, saj je vsaj po mojih preverjanjih tudi po nekaj letih še vedno normalno tam. Če se je previdno namaže da ne pride na ABS komponente, nima biti kaj narobe.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.679
152
63
Tole je pravilna mast za tiste štifte, tista vodila pod gumastimi mehovi (sliding pini):


Ne glej opisa, malo so ga pihnili, v opisu je čistilo za zavore.

Za tole bi bil pa rezerviran:

Po opisu OK, po sliki tube pač ne. Bi bilo
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.679
152
63
Hondi , res je, Textar Hydra-Tec je primerna za bat in sliding pine. Cera-tec je pa za odprta vodila in zadnjo stran ploščic. Ima pa prenizko temperaturo delovanja -45 to 180°C, podobno kot ATE Plastilube. Namreč, ko se čez kakih pol leta odpre, je tam ni več, vsaj pri mojih primerih nanosa se je tako pokazalo, medtem ko bakrena bo tam obstala.
Za glide pine pa ne bi znal reči, kako se Hydra-Tec obnese proti silikonski.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.754
152
63
Kaj pa menite o varianti brez kakrsnekoli masti?
Marsikdo zagovarja ta pristop. Govorim za drsne povrsine ploscic, zadnjo stran ploscic, sliding pine. Ti tudi pod protiprasno gumo od zavornega bata nikoli ne mazejo.
Argument pa je, da se na te masti nalepi prah od ploscic in s ceste in tvori lepljivo gmoto, ki ovira prosto gibanje ploscic. Sliding pini so tudi pogosto ze opremljeni s protivibracijskimi gumicami.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.315
5.601
113
Če maš rostfraj vodila ni treba. Drugače je pa bolje namazat. Seveda prej spučeš v nulo.

drugač pa če je bilokaj kar ni pod gumo suhega veš da bo rjavo. Tudi na vodilih če maš gumico poškodovano in nenamazano lahko tak prime da ne dobiš več narazn.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

B81

22. jul 2007
36.323
10.149
113
KSZ
zavore mi zaškripajo ko pritisnem na mestu, med vožnjo nič ne škripa. Zavorno tekočino so mi menjali na sevisu lani jeseni, od takrat kakih 4k prevoženih, ploščice so menda ok, kaže comp. Kaj že to škripa? Mislim, da je pri Mondeu bila kriva zavorna čeljust. tnx
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.861
5.626
113
Tam ko pakna nalega na batek....

Boljše ploščice majo tam neko prevleko/tkanino.....ostale pa pleh ali 0

In potem ploščica vibrira med bremzanjem in pride do tega visokega kovinskega zvoka....

Drugič daj malo "bremzcylinderpaste" med ploščico in batek.....
 

B81

22. jul 2007
36.323
10.149
113
Skripa le na mestu, tega ne delam sam, sem na mondeu toliko zakompliciral, da je moral mehanik prit domov naredit :D