Marketinško predavanje v Tivoliju

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Ne razumeš.
Eni nikoli ne znajo sami hoditi, drugi pač imajo to srečo, da se nekoč naučijo.

Sicer je bilo pa nekajkrat napisano, da MENI stvar ne ustreza (hodim že zelo dolgo, trenutno se ukvarjam bolj s treningom tekom čez ovire
grin1.gif
), mogoče pa ustreza to komu drugemu.
Če je zastonj, je morebiti to predavanje za koga tudi dobra zabava v prostem času.
Pač po želji.

Je pa fino pred implementacijo teh nasvetov vseeno malo premisliti, kaj se splača in kaj ne.
Konec koncev vsi delamo zato, da končamo s plusom, ne pa z minusom.
In brezglavi marketing lahko prinese tudi konkretni minus.
 
Nazadnje urejeno:

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Je pa fino pred implementacijo teh nasvetov vseeno malo premisliti, kaj se splača in kaj ne.
Konec koncev vsi delamo zato, da končamo s plusom, ne pa z minusom.
In brezglavi marketing lahko prinese tudi konkretni minus.

Se popolnoma strinjam.
Je pa dober vir informacij, idej in tudi izkušenj. A nakoncu smo sami tisti, ki izberemo kateri način je za nas najboljši.
Kozarec... nisem, vedel, da se ukvarjaš z marketingom.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Vsak se ukvarja z marketingom.
Saj drugače ne moreš preživeti.
Jaz pač tržim svoje delo (znanje).
(in trenutno pizdim, ker sem nekaj obljubila, pa me sedaj stranka drži za vrat
crazy1.gif
.).

Je pa to moje delo tudi sicer povezano z marketingom (kot tudi z vsem ostalim), ker je pač moj "core business" merjenje poslovne uspešnosti. In notri potem padejo tudi taka vprašanja, povezana z oceno uspešnosti marketinških akcij v smislu suhih cekinov, ki morajo biti pod črto. Zato tudi gornje opozorilo - da ne moreš glih "na pamet" trditi, da je neko obnašanje podjetja neumno, ker se jaz kot kupec ne počutim optimalno (tip skoraj vse predava s tega vidika). Kar odgovarja nekomu, drugega lahko spravi na kant. Pa sta lahko oba v isti dejavnosti. Sicer se strinjam, da je koristno slišati tudi ta vidik (nekateri pač nimajo sposobnosti, da bi se v glavi postavili na drugo stran), ampak ni rečeno, da ti da vse odgovore.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Matej pravi:
Khm, njegova zavarovalna agencija ima lep izplen... Kaj pa to?

Katera agencija pa je to ? Resno, nikoli se nisem slisal zanj ali za njegovo agencijo (kar za Smiljana ne bi mogel reci - se ocitno zna boljse reklamirat
rolleyes-1.gif
).

Tisti odgovor o Vegi pove veliko
smile-1.gif
 

Mantara

Pripravnik
6. avg 2007
355
3
18
lisac & lisac d.o.o.
Mislim da je on tudi eden izmed profesorjev na GEA College v Piranu.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik tis pravi:
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Tisti odgovor o Vegi pove veliko
smile-1.gif

Lahko to prosim malo bolj razčleniš !? Kaj tebi ta odgovor pove?

Halooo, banane ?
bonk.gif
Njihov marketing je bil kljucen, da so se pozicionirali kot najvecji nesposobnezi na trgu in tako odvirnili resne stranke. Mularija, ki je pristala pri njih, pa to ni zaradi marketinga ((lahko bi jim v reklamah predvajali branje iz zbranih del Marxa in Engelsa, pa bi bil ucinek enak), ampak cenovne politike, ki seveda ni zdrzala na dolgi rok. Summa summarum: clovek ima za referenco en posten polom in nic uspehov; koliko je potem vredno njegovo znanje ?
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Brez zamere ampak resno ti predlagam, da preveriš kaj je marketing, predno pišeš kaj takega. Predlagam ti, da sam poiščeš napako v svojem sestavku, da ne bo spet kdo dejal, da se jaz delam pametnega.

Na drugi strani pa je Vega propadla zaradi ponudbe, ki jo je imela. Prodajala je tiste storitve mobilne telefonije, ki se uporabljajo v ZDA ne zavedajoč se dejstva, da je situacija v Evropi povsem drugačna.
 

kozarec

ALTERKA 08
29. jul 2007
4.802
0
36
na šihtu
Lahko kaj več o tem "isto kot v ZDA"?

Ker Vega je zame isto kot butaste banane - mislim, da so legendarni, kar se tega tiče.
Konkretne ponudbe pa res nisem nikoli brala, tako da ne vem, kje je bil problem.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Osnovni problem neuspeha Vege je bil v tem, da so vztrajali na tem, da Slovenci ne potrebujejo visoko naprednih storitev, katere podpirajo mobilna omrežja. Omejeni so bili na telefonske klice in na pošiljanje SMS-ov. O prenosu podatkov, MMS-ih in podobnih naprednejših (2,5G, 3G, 4G) storitvah so začeli premišljevati občutno prepozno - šele takrat, ko so se začeli potegovati za UMTS licenco, kjer so tudi izgubili. Še sedaj se spomnim intervjuja z direktorjem (Julien Coustaury, kasneje je bil za nagrado premeščen na Karibe) ob zagonu sistema, ki se je hvalil, da bodo občutni tržni delež dobili le s prodajo osnovnih storitev po ugodni ceni. Že takrat sem vedel, da to ne bo šlo. Žal je na tem vtrajal tako dolgo, da...

Primarjava z ZDA pa zato, ker tam prevladuje enako mišljenje. Mobilna telefonija je v EU in v Aziji razvita precej bolj kot v ZDA...
 
Nazadnje urejeno:

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.334
303
83
39
Ljubljana
Hvala!
Najlepša HVALA!
Takšne publike s Smiljanom še nisva imela. Bravo!

Sodelovanje, entuziazem, odločenost naučiti se kaj novega in to TAKOJ uporabiti v praksi. To ste bili vi!

Podrli smo vse rekorde, tudi glede števila (4000) udeležencev.

Nekaj kratkih obvestil:
Če niste vzeli knjige ali audio CD-ja (vem, bila je velika gneča), vam oboje lahko še vedno pošljemo.

Žal boste morali stroške poštnine, paketa in pakiranja plačati (5 evrov).
Če pa nas obiščete, ti stroški seveda odpadejo.
Skratka, dobrodošli na Dunajski 106, ali pa nam na natasa@lisac-lisac.si sporočite, da želite knjigo in CD prejeti po pošti (strošek 5 evrov).

Še boljša možnost je morda, da naročite knjigi >Iz dnevnika marketinškega guruja 2< in >Iz dnevnika marketinškega guruja 3<.
V tem primeru vam bomo poslali cel paket (vse tri knjige in CD), stroške poštnine in pakiranja pa plačamo mi.

Ostalo je tudi še nekaj paketov (zlati in deluxe). Dokler jih še imamo, jih lahko naročite po seminarski ceni. Pohitite.

Prav tako bomo še do petka sprejemali prijave na oktobrski celodnevni seminar (24. oktober).
Cena je namesto 300 evrov samo 100 evrov.
Ampak samo še do tega petka in to le zato, ker zaradi gneče niste mogli vsi oddati naročilnic.

Lep pozdrav in še enkrat hvala!
Mag. Aleš Lisac

p.s.: nekaj fotografij s seminarja lahko vidite tudi na www.lisac.si.
Komentarji dobrodošli.

...
smile-1.gif
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik tis pravi:
Brez zamere ampak resno ti predlagam, da preveriš kaj je marketing, predno pišeš kaj takega.

Sicer sem bil financna smer, a mislim da se mi nekaj malega svita o tem, kljub temu, da je od diplome ze minilo nekaj casa.

Kot pravi uporabnica kozarec: "butaste banane" - to je vse prej kot pozitivna referenca. Ce je to pomagalo prodaji sem jaz ata Smrk. Marketing ni namenjen sam sebi, ampak je v funkciji sledenja interesov lastnikov (vecinoma to pomeni kar povecevanju dobicka). Tega "butaste banane" prav gotovo niso pocele.

Pa se o Vegi in domnevno zgreseni ponudbi storitev: takole cez palec je delez uporabnikov, ki koristijo samo klice in SMS (vkljucno z mano
grin1.gif
) v populaciji uporabnikov mobilne telefonije vecji, kot je Vega kdajkoli imeta slovenskega trga. Ce bi imela primeren marketing, bi nas najbrz pritegnila, namesto da nas je odbila.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Dokler ločuješ marketing in cenovno politiko dokazuješ, da ne veš o čem govoriš.