Marketing na internetu

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Motiš se.

Da ti pojasnim na tebi razumljiv način:
Kramp je orodje in nič drugega.

To, da marsikdo misli, da vé, kako se oglašuje in prodaja na spletu, pa ne pove ničesar o platformah, ki sem jih naštel. Še manj o tistih orodjih, ki jih nisem.

467716-post_slo.gif
 

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Motiš se.
Da ti pojasnim na tebi razumljiv način:
Kramp je orodje in nič drugega.
To, da marsikdo misli, da vé, kako se oglašuje in prodaja na spletu, pa ne pove ničesar o platformah, ki sem jih naštel. Še manj o tistih orodjih, ki jih nisem.

Še enkrat:

1. VSI uporabljajo večino platform, ki si jih naštel. Nekateri (večina) sicer ne vse, ampak recimo - polovico naštetih "orodij".
Mimogrede, je kdo zračunal, koliko časa=denarja gre mesečno , da "reklamiraš" na osmih, ali desetih platformah?

2. Niti eden od tistih, s katerimi sem govoril (unikatni izdelki iz lesa, kovine, gline, usnja) , se ni pohvalil, da mu prodaja kaj prida "laufa. Govoril pa sem z vsaj 15-imi.... In praktično vsi so popljuvali Fb, oziroma njegov potencial.

Vzrok opisani situaciji je to, da je robe vsak 10.000-krat več, kot recimo leta 1980, da je kupna moč recimo O.K.,ampak so nekateri (jih je vsak dan več) začeli šparati. Tako v Sloveniji, kot v EU.

Primer: za 5 let,celo 10 let star rabljen LCD televizor hočejo mnogi v Sloveniji 150 do 250 evrov. Če ga po tej ceni prodajo (nategnejo kupca), seveda ne vemo. Razen, če ponavljajo oglas do nezavesti, kar pove, da je njihova cena močno pretirana...
Na nemškem e-bayu si 150 evrov za 5 let star LCD lahko samo narišeš (tam dobiš za 200 evrov NOVEGA), pa imajo Nemci skoraj enkrat večje plače oz.kupno moč...

Seveda pa nedvomno (predvsem v Sloveniji) obstaja "publika", ki jo lahko nategneš do nezavesti in ji izdelke prodaš po popolnoma nerealni ceni.
Prodaš po nerealni ceni za nemški ali avstrijski e-bay in za njihove velike oglasnike, kot so markt.de, quoka.de, kalaydo.de, suchebiete.com, willhaben.at in tako dalje.

Mimogrede, za prodajo na omenjenih oglasnikih, ki ponujajo kakih 5-10 MILJONOV artiklov, prodajnih orodij, ki si jih naštel, seveda sploh ne potrebuješ.

Sem samo opozoril na drugačen, alternativen način prodaje, ki ga uporablja nekaj miljonov Nemcev in Avstrijcev. TUDI njihovih firm!

Ni vse zlato, kar piše recimo v Financah, ali na portalih, ki ti za ne tako majhen denar "svetujejo" Fb stran, itd...
ne-ne-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Zavozili ste!
Praktično VSI ponudniki, od Fb-ja do videov na You tubu nesprejemljivo težijo.

Celo "podporni" blogi so en sam EPP, z linki v (praktično) vsakem stavku.
Nekaterim uporabnikom spleta taka situacija, kot jo je potrdil Till Faida, teži in jih dobesedno davi.

Se bo pri (v) marketingu treba domisliti česa novega, ne pa 10 let in več spati na lovorikah... In samo kasirati.
2378188-DSC02797_resize_sharpen_okvir_2.jpg
 

Priponke

  • 2378188-DSC02797_resize_sharpen_okvir_2.jpg
    2378188-DSC02797_resize_sharpen_okvir_2.jpg
    46,7 KB · Ogledi: 284
Nazadnje urejeno:

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik johannes pravi:
2. Niti eden od tistih, s katerimi sem govoril (unikatni izdelki iz lesa, kovine, gline, usnja) , se ni pohvalil, da mu prodaja kaj prida "laufa. Govoril pa sem z vsaj 15-imi.... In praktično vsi so popljuvali Fb, oziroma njegov potencial.

Ideja: Naj razmislijo o svoji ponudbi? Mogoče pa se ne znajo diferencirati. Nimajo strategije. Imajo tržno nezanimivo ponudbo. Niso naredili raziskave trga. Nimajo cilja.
Kam jo plasirajo, na kakšen način, koliko vlagajo v ustrezno promocijo. Jaz lahko z zgrešenim oglaševanjem prodam natanko nič in ne bo problem v platformi.

Stvari nikoli niso tako zelo črno bele, kot se da razbrati iz tvojega pisanja.
 

nik88

Pripravnik
28. maj 2015
231
0
16
Dejstva:
-Trg je zasičen z izdelki/storitvami.
-Spletni,novinarski,tv....mediji so zasičeni z oglasnimi sporočili.
-Potrošniki so zasičeni s ponavljajočimi marketinškimi in posledično vedno manj učinkovitimi kampanjami.
-Potrošniki so po krizi postali bolj racionalni kar se tiče porabe.
-Manj je spontanega nakupovanja. Trošenje se je porazdelilo na več manjših bolj premišljenih nakupov


K temu dodaj relativno visoke življenjske stroške proti prejemkom, pa hitro pride na plan dejstvo:
Povprečnem Janezu konec meseca ostane malo maneverskega prostora za kupovanje neesencialnih dobrin. Če pa ostane, pa ne troši, ampak daje na stran.

Torej če potegnemo črto. Noben marketing ti ne koristi, če se potrošniki zavestno odločijo da ne bodo trošili za življenjsko nenujne dobrine, ali pa če krpajo iz meseca v mesec. Pravijo da če ni, niti vojska ne vzame.
 

B81

22. jul 2007
37.022
10.543
113
Fb obvoz? A res?

Imas neke hude puscice hude firme za lok za lovljenje za prodat.

Kje bos nasel cloveka, ki ima "rad" to firmo puscic, je narocen na hunting magazine, kupuje v teh trgovinah in je clan hunting kluba?
Zraven pa se ima dva otroka, stara 15 let. Ti pa prodajas tudi loke za mladino.

Kje bos drugje nasel tega cloveka kot na fb? Edino fb ima tako podrobno ciljanje.

Problem oglasevalcev je nezanimiv oglas in izdelek.
 

B81

22. jul 2007
37.022
10.543
113
Aja mimogrede, kolega prodaja tonere, tega pa za normalen denar ne mores oglasevat na fb...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
Citat:
Uporabnik nik88 pravi:
Dejstva:
-Trg je zasičen z izdelki/storitvami.
-Spletni,novinarski,tv....mediji so zasičeni z oglasnimi sporočili.
-Potrošniki so zasičeni s ponavljajočimi marketinškimi in posledično vedno manj učinkovitimi kampanjami.
-Potrošniki so po krizi postali bolj racionalni kar se tiče porabe.
-Manj je spontanega nakupovanja. Trošenje se je porazdelilo na več manjših bolj premišljenih nakupov


K temu dodaj relativno visoke življenjske stroške proti prejemkom, pa hitro pride na plan dejstvo:
Povprečnem Janezu konec meseca ostane malo maneverskega prostora za kupovanje neesencialnih dobrin. Če pa ostane, pa ne troši, ampak daje na stran.

Torej če potegnemo črto. Noben marketing ti ne koristi, če se potrošniki zavestno odločijo da ne bodo trošili za življenjsko nenujne dobrine, ali pa če krpajo iz meseca v mesec. Pravijo da če ni, niti vojska ne vzame.

napisal si tolko bedarij, da ne da me glava boli, glava me peče
smirk-1.gif


ravno to kar ti očitaš internetu, je značilnost klasičnega oglaševanja, in tega na spletu, če je šalabajzersko.
Meni je dosti bolj vsiljivo ko recimo po TV, zadnjih 20 let gledamo istih 30 igralcev v vseh možnih reklamah, zdaj recimo lahko vidiš zasedbo iz usodnega vina praktično v vsaki božji materni, tolko da ne hodijo po veselicah vino točit. To je za mene lenoba kreativnih agencij, ki so anomalija na trgu in same sebi namen.

Pa da se prestavima na internet. internet je globalen, zato tvoje objokovanje usode par slovencev nima niti najmanjšega smisla.

Trg je zasičen s storitvami, ker oglaševalci oz oglaševalske agencije, sploh pri nas še vedno mislijo da je boljše stranki prodat 1 mio ogledov oglasa (bilokake demografike) kot mu najt ciljne kupce (boljše je to samo za agencije, ki zakupijo ogromne količine oglasnega prostora) za naročnika pa malo manj.

Za vsak produkt ali storitev obstaja ciljna skupina, čim hitreje in čim bolj natančno se naučiš kdo to je, lažje ti je, ker pol ne rabiš spammat miljon folka, ampak nagovoriš tiste, ki veš da je večja možnost da bodo opravili nakup.

Je pa vsekakor res, da je odziv na oglase slabši, to je spet predvsem z razloga, da niso ciljani (se spomnim primera na šport tv al kje, kjer sem med nogometno tekmo ujel oglas za vaginalno vnetje, kak so do te kombinacije prišli, ne vem)
smile-1.gif


potrošnja bo vedno, odvisno od tega kar ponujaš in rvcja pa je samo kje boš iskal svoje stranke
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
Dejstvo je, da če nimaš konkurenčnega izdelka, si zabit, da se sploh greš oglaševat
smile-1.gif
Torej, slabi rezultati (veliko vloženega časa in denarja in nič prodaj) prodajne akcije so največkrat zaradi slabe analize in še kakšnega drugega fail-a.
Je pa zelo nekorektno dajati takšne, pavšalne navedbe, ker so trgi (ciljna skupina) med sabo zelo različni in tako tudi metode dela.

Meni se zdi, da so nekatere trditve v tej temi povsem iz prve roke...tako, da bi bilo pošteno, da se pove: JAZ sem imel zanič kampanjo na fb, yt,...in ne verjamem v te platforme, ker ne nudijo to, kar obljubljajo (drugi)...
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.595
9.813
113
40
MB
tisti ki pišejo da ne delujejo, pomoje niso sploh probali, samo na živce jim gre ker jih nonstop nekdo ali nekaj spamma, po drugi strani pa imajo polajkanih miljon pa pol strani, logično da si pol v vseh filtrih
grin1.gif
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
Sej ni enostavno. Okoliščine se hitro spreminjajo. Trg je dinamičen, sam ne zmoreš vsega (z redkimi in velecenjenimi izjemami), storitve niso poceni (razen, če se zaje*eš in daš 200€ nekomu, ki misli, da vé), potem te pa še s strani platforme pof00kajo z "rahlo" spremenjenim logaritmom ali pogoji...v najslabšem primeru ti deaktivirajo profil,...

Da so zgornje, skrajno črnobele in negativistične, izjave zelo subjektivne, lahko potrdijo nekateri uspešni poslovni subjekti, ki operirajo izključno preko spleta.
Drgač mam pa jst enga frenda, k je tišler, pa je tut hotu spletno stran k bi mu stranke rihtala, samo zato, ker obstaja internet in peta stran googla...pol je pa ugotovil, da je bolje, če kako uro več potegne v delavnici.
 

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Citat:
Uporabnik nik88 pravi:
Dejstva:
-Trg je zasičen z izdelki/storitvami.
-Spletni,novinarski,tv....mediji so zasičeni z oglasnimi sporočili.
-Potrošniki so zasičeni s ponavljajočimi marketinškimi in posledično vedno manj učinkovitimi kampanjami.
-Potrošniki so po krizi postali bolj racionalni kar se tiče porabe.
-Manj je spontanega nakupovanja. Trošenje se je porazdelilo na več manjših bolj premišljenih nakupov

K temu dodaj relativno visoke življenjske stroške proti prejemkom, pa hitro pride na plan dejstvo:
Povprečnem Janezu konec meseca ostane malo maneverskega prostora za kupovanje neesencialnih dobrin. Če pa ostane, pa ne troši, ampak daje na stran.
Torej če potegnemo črto. Noben marketing ti ne koristi, če se potrošniki zavestno odločijo da ne bodo trošili za življenjsko nenujne dobrine, ali pa če krpajo iz meseca v mesec. Pravijo da če ni, niti vojska ne vzame.

Bravo! Ni kaj dodati. Zadel si žebljico na glavico!
aplauz.gif


Vse ostalo nakladanje je bluz. Rezultati so mogoče z uporabo NOVIH orodij malce boljši. Mogoče.
Ampak: zlate ere Mistra Džirlota (starejši vedo, o kom in o čem govorim) pa ne bo, sem zelo prepričan, nikoli več.

Kupci pa se čedalje bolj zavedajo, da postajajo, pa četudi samo z 20 evri v žepu - kralji....

Pa ne kralji ulice, temveč - ekonomije.
 

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Da so zgornje, skrajno črnobele in negativistične, izjave zelo subjektivne, lahko potrdijo nekateri uspešni poslovni subjekti, ki operirajo izključno preko spleta.

Treba je le pogledati promet "poslovnih subjektov". Ki generalno, pada.

Pa mogoče še to, koliko s.p.-jevcem in d.o.o.jem "laufa"... In koliko jih je zaprlo, odšlo v stečaj, razglasilo osebni bankrot.
Da o Pekih in Murah ne govorim.

En Boscarol, en Akrapovič in en Sandi Češko ne spremenijo žalostne slike.
 

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Meni se zdi, da so nekatere trditve v tej temi povsem iz prve roke...tako, da bi bilo pošteno, da se pove: JAZ sem imel zanič kampanjo na fb, yt,...in ne verjamem v te platforme, ker ne nudijo to, kar obljubljajo (drugi)...

15 punc res mogoče ni imelo "kampanje" na Fb, pač pa so naredile/ali so jim naredili Fb stran/strani. Pa še na kašni drugi platformi.
In z vsemi nekaj tisoč lajki niso prodale niti 10 izdelkov v šestih mesecih...

Ja seveda, ne znajo prodajat po spletu...
bonk.gif
Prodajat revežem.
Povedale so, da nekaj prodajo le na sejmih v Avstriji, Nemčiji, Švici. Kamor pridejo liki z 100 - 300 evri v denarnici in odkartajo 50, 80 evrov, če jim je izdelek všeč. To so ljudje, ki NE razmišljajo "drago,drago", kot je v navadi pri Slovencih.

In ti liki se zelo verjetno ne pasejo ure in ure po spletu, tako kot to počno mnogi Slovenci, ki nimajo denarja, imajo pa za internet, ali za mobilni paket. In imajo seveda tudi za dve ali tri pive dnevno. Pa mogoče še za cigarete. Pa še za kakšen tank goriva...

In ko taki, ki vsakih 5 mesecev kupijo nov mobilnik za 600 evrov, pri prodaji starega pa izgubijo 200 evrov in več, seveda ne morejo kupiti prav nobene stvari, če je dražja od 5evrov... NE MOREJO, TUDI ČE BI HOTELI...

Takle mamo.
 
Nazadnje urejeno:

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
Teli trije pa v startu niso kaj dosti na internetu zganjali marketing. Studio Moderna še vedno največ proda preko TV in veleprodaje, potem je šele spletna prodaja. So pa na tem področju močni ampak hej, v to sorazmerno veliko vlagajo (makes sense).
Če bi odpiralec te téme napisal s čim se ukvarja, bi mu lahko svetovali kaj drugega, kot npr: pojdi na sejem ali organiziraj dogodek in povabi...
Ko pa v témi o spletnem marketingu naštevaš dinozavre, kjer niti v osnovno dejavnost niso vlagali nič, se pa vprašam, če ne bi raje téme preimenovali?
grin1.gif
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.780
1.596
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik johannes pravi:
In ti liki se zelo verjetno ne pasejo ure in ure po spletu, tako kot to počno mnogi Slovenci, ki nimajo denarja, imajo pa za internet, ali za mobilni paket. In imajo seveda tudi za dve ali tri pive dnevno. Pa mogoče še za cigarete. Pa še za kakšen tank goriva...

In ko taki, ki vsakih 5 mesecev kupijo nov mobilnik za 600 evrov, pri prodaji starega pa izgubijo 200 evrov in več, seveda ne morejo kupiti prav nobene stvari, če je dražja od 5evrov... NE MOREJO, TUDI ČE BI HOTELI...

Takle mamo.

Ampak, to nima veze s spletnim marketingom. Ti kurcaš spletne servise za pospeševanje prodaje (ali pa tudi ne), ker ljudje nimajo denarja? Ti povem, da se povpraševanje za storitev, ki je kvalitetna, s pomočjo FB samo še veča in ne manjša. Govorim iz prve roke. Moraš pa za to delati, se izobraževati (širiti znanje in ne nujno formalno izobraževati) ter imeti ustrezno visoko (in ne nizko) ceno in kar je najbolj pomembno: znati moraš SODELOVATI Z DRUGIMI.

To zadnje je bolj pogost razlog za dolgove in blokirane račune, kot ne vem kako zasoljena Johanova oglaševalska ekspedicija na fejzbuk.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
A google+ nihče ne uporablja?
Men se zdi pa zelo dobra zadeva, ker je sigurno med prvimi zadetki na googlu:) Sej še vedno imaš lahko potem preusmeritve na fb ali privat stran. Sam oglase in haštage in ključene besede pa google sigurno najhitreje preko G+ najde.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Samo jamranje
smile-1.gif

Res je da je veliko težje sedaj ko to počne vsak ta tretji ki ima 5min časa vendar se še vedno da.
Imam kolega ki oglašuje na FB pametne ure, ovitke za telefon in podobno kitajsko sranje. dnevno 1k€+ prometa. Foro ma z brezplačno poštnino, in s tem se precej razlikuje od ostalih,kateri bi radi za 2 ovitka še 5€ poštnine.

Zraven mu gre tudi ebay.de kar pa vsi vemo da ni ravno eno majhno slo tržišče, ampak malo bolj orenk trg, večji ponudniki.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Eh oglaševanje je itak odvisno samo od konkurence. Če nimaš konkurence, je tud oglaševanje (predvsem spletno) zelo ugodno.
 

rokibalboa

Zelenc'
11. feb 2015
17
0
1
Pozdravljeni,
Po naših iskušnjah se najbolje obnese Google oglaševanje in oglaševanje na Facebooku. Ključnega pomena pa je pravilni pristop k oglaševanju saj se ga večina loti na čisto napačen način.
Lp